Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;

• Διαβάζοντας την καταγγελία της ΟΛΜΕ (δείτε ΕΔΩ) κατά του βουλευτή Σερρών του ΛΑΟΣ Ηλία Πολατίδη, μπήκα σε σκέψεις για πολλά πράγματα που αφορούν:
• κατά πρώτον στην λειτουργία και δικαιοδοσία ενός βουλευτή,
• κατά δεύτερον στον τρόπο που μία υπηρεσία ερευνά θέματα που αφορούν υπαλλήλους της,
• και τρίτον στο εάν υπάρχουν αφενός όρια στην έκφραση προσωπικής γνώμης του καθηγητή κατά τη διάρκεια παράδοσης του μαθήματός του, αλλά και αφετέρου μηχανισμοί προστασίας του στην περίπτωση αβάσιμων ή ανώνυμων κατηγοριών.

• Μίλησα χθες το απόγευμα τηλεφωνικά με τα δύο κεντρικά πρόσωπα, από το σύνολο των εμπλεκόμενων στην υπόθεση. Σας μεταφέρω τους ισχυρισμούς τους έτσι όπως μου τους διατύπωσαν συζητώντας μαζί μου το θέμα.

---------------------------------------------------------------

Ηλίας Πολατίδης Βουλευτής Σερρών ΛΑΟΣ: «Δεν εισέβαλα στο 3ο Γυμνάσιο, αλλά πήγα προσκεκλημένος για πρωινό καφέ από τον Γυμνασιάρχη. Την προηγουμένη του τηλεφώνησα ζητώντας να συναντηθώ με την καθηγήτρια για την οποία μας έγινε ανώνυμη καταγγελία ότι χαρακτήρισε φασιστικό το κόμμα μας, διδάσκοντας Ιστορία σε Τμήμα της Γ` Γυμνασίου.

• Τελικά και επειδή η καθηγήτρια απουσίαζε την ώρα που πήγα, επιχείρησα να μιλήσω τηλεφωνικά μαζί της από το γραφείο του Γυμνασιάρχη όμως μου έκλεισε στο τέλος το τηλέφωνο.
• Σε προηγούμενη τηλεφωνική της συνομιλία με στέλεχος του κόμματός μας, δεν αρνήθηκε ότι μίλησε μέσα στην Τάξη με αυτόν τον τρόπο για το κόμμα μας.
• Έκανα καταγγελία στον Προϊστάμενο Β/θμιας Σερρών και ξεκίνησε προκαταρκτική. Περίμενα τα αποτελέσματά της για να μιλήσω δημόσια. Στην ΟΛΜΕ απευθύνθηκε η ίδια για συνδικαλιστική προστασία, μάλλον βλέποντας πως τα πράγματα δεν είναι καλά γι` αυτήν .

• Μου μετέφεραν επιπλέον πως απείλησε τα παιδιά της Τάξης να της αποκαλύψουν ποιό έκανε την καταγγελία, διότι ειδάλλως, θα τους κατέβαζε τους βαθμούς».

----------------------------------------------------------------


Β.Ε. Καθηγήτρια Γαλλικών- διδασκαλίας Ιστορίας: «Δίδαξα στην Γ` Τάξη το κεφάλαιο της Ιστορίας που αφορά στον Φασισμό, και ό,τι αναφέρεται στο βιβλίο σχετικά με τα κόμματα του Χίτλερ και του Μουσολίνι.
• Τα παιδιά είχαν απορίες για το πώς ένας λαός μπορεί να εκλέγει κόμματα που ονομάζονται εθνικο-σοσιαλιστικά όπως του Χίτλερ, που όμως μετά κυβερνούν φασιστικά.
• Συζητήσαμε για τον χαρακτηρισμό των κομμάτων ανάλογα με τη θέση που κάθονται στα έδρανα της Βουλής: ΠΑΣΟΚ κεντροαριστερά, ΝΔ κεντροδεξιά, ΚΚΕ και ΣΥΝ αριστερά και ΛΑΟΣ άκρα δεξιά.
• Ο Βουλευτής μιλώντας μου με απαράδεκτα έντονο τρόπο στο τηλέφωνο, μου ζήτησε να απολογηθώ για την διδασκαλία μου. Του είπα ότι θα έπρεπε να γνωρίζει τα όριά της εξουσίας που εκπροσωπεί και του έκλεισα το τηλέφωνο.
• Είχε προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με επίσης απαράδεκτους χαρακτηρισμούς στο πρόσωπό μου, από στέλεχος του ΛΑΟΣ Σερρών.
• Όταν ενημέρωσα για τις εξελίξεις τους μαθητές μου, μου ζήτησαν οι ίδιοι να επιβεβαιώσουν το τι ειπώθηκε μέσα στην Τάξη, αν και δεν θέλω να μπλέξω τα παιδιά στην ιστορία αυτή.
Δεν απείλησα κανέναν μαθητή με τους βαθμούς. Κάνω τις συνήθεις συστάσεις για αύξηση των προσπαθειών τους, καθημερινά.
• Είμαι στην εκπαίδευση 15 χρόνια, ήμουν Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Λήμνου πριν έρθω στις Σέρρες και διδάσκω Ιστορία πάνω από 10 χρόνια.
• Θεωρώ πως ο Βουλευτής δεν έκανε καταγγελία αλλά αναφορά καταγγελίας ανωνύμου. Είναι διαφορετικά πράγματα κι έτσι έπρεπε να αντιμετωπιστούν από τη Δ/νση Β/θμιας. Περιμένω κι εγώ το πόρισμα».
------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: