Εαν διδασκόμασταν τα αρχαία μας κείμενα όχι για εκμάθηση γραμματικής και συντακτικού αλλά ως περιεχόμενο και ιστορία, ο λαός μας σήμερα θα ήταν ο leader της υφηλίου σε σοφία και σωφροσύνη. [Αν αναρωτιέστε για την αιτία της ανάρτησης, διάβαζα Θουκυδίδη και τον διάλογο Αθηναίων- Μήλιων. Στα νεοελληνικά φυσικά.] Α.Π. ---------------
Πέρασαν δύο χρόνια και η ανάπτυξη ακόμη δεν ξέρει κατά πού πέφτει η Ελλάδα. Πέρασαν δυό χρόνια κι ακόμη σταθερό φορολογικό σύστημα δεν έχουμε, ούτε και επενδυτικά κίνητρα. Πέρασαν δυό χρόνια κι ακόμη το Taxis "πέφτει" όταν πάμε να υποβάλλουμε δήλωση, και η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση δεν είναι ούτε ηλεκτρονική ούτε διακυβέρνηση, μόνο πληρωμενα εκατομμύρια σε εταιρίες που ΘΑ την έκαναν. Πέρασαν δυό χρόνια και το 70% των προαπαιτούμενων ΔΕΝ έγιναν. Πέρασαν δυό χρόνια, αλλά τουλάχιστον μάθαμε πόσοι είναι τελικά οι Δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα, όμως πάλι, ...και τί έγινε που το μάθαμε, αφού ξανά το αλλάξαμε με νέες προσλήψεις... Α, στη ΔΕΗ συνεχίζουν να παίρνουν ΚΑΙ δώρα ΚΑΙ 13ο μισθό και εφάπαξ, και παχυλές συντάξεις! ...Νταξ, δεν γκρεμίστηκαν κι όλα! #Πρόσω_προς_τον_πάτο Α.Π.
--Τα Ασφαλιστικά Ταμεία, ρημάχτηκαν από τις κατ'εντολήν "επενδυτικές" εμπνεύσεις των διορισμένων από τις κυβερνήσεις Διοικήσεών τους (ποιός ξεχνάει το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων επί κυβέρνησης Καραμανλή?!), και αποτελειώθηκαν από το "κούρεμα" των αποθεματικών τους (όσα λίγα παρέμεναν υγιή και είχαν) με το PSI του Βενιζέλου.
--Τώρα με την ενοποίηση υπο τον ΕΦΚΑ, κάνουν ΕΝΑ και ΦΤΩΧΟ Ταμείο, ελλειμματικό με το καλημέρα, ένα βαρέλι δίχως πάτο...., με το Δημόσιο να παραμένει ο μεγαλύτερος οφειλέτης του (με ποινική ασυλία φυσικά), και με ασφαλισμένους που καλούνται να εισφέρουν υπέρογκα ποσά ΧΩΡΙΣ ανταποδοτική ισοδυναμία στην περίθαλψη ή στην σύνταξη ..(την ποιά?!).. Οριζόντια φτωχοποίηση και δημιουργία νέων χρεών των ασφαλισμένων, αυτή τη φορά προς τον ΕΦΚΑ.
--Διότι ποιός και πώς θα πληρώνει τις εισφορές, όταν δεν κερδίζει ούτε τα προς το ζην? ... #Πάλι_Ανάπτυξη_κάνουμε
Πολύ αδύναμος και κενός ο Αντώνης Σρόιτερ. Ανενημέρωτος.
Πετάει τις (ντεμεκ δύσκολες) ερωτήσεις του στον Σώρρα, ανίκανος να τις στηρίξει, να σχολιάσει τις "απαντήσεις", να επιχειρηματολογήσει, να στριμώξει, να μπεί στην ουσία και στο βάθος.
Κρίμα που καμαρώνει μόνο για τις "μηνύσεις" που εισέπραξε απ' τον ...Ελλάνιο Αρτέμη!
Θάπρεπε να ξέρει πως οι Σώρραδες, και πουλούν και αγοράζουν τους δημοσιογραφικά ξυπόλητους σε μιά συνέντευξη.
Κι έτσι όπως χοντροπληρώνουμε κάθε μήνα τις δόσεις της Εφορίας και του ΕΝΦΙΑ, τα φώτα, τα τηλέφωνα, τα νερά και τα κοινόχρηστα, κι έτσι όπως ξαναπληρώνουμε καθημερινά τον ΦΠΑ και τους ΕΦΚ και ... και... ..Υπολογίζω πως σχεδόν το μισό του εισοδήματος μιάς μέσης και φτωχοποιημένης από την κρίση ελληνικής οικογένειας, ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ στα Δημόσια Ταμεία εν είδει άμεσων και έμμεσων ΦΟΡΩΝ.
Δλδ, τα 50 από κάθε 100 Ευρώ του μηνιαίου εισοδήματός μας, ΔΕΝ έχουν ουσιαστικά καταναλωτικό αντίκρυσμα!! #Begging_for_mercy
Η ΕΕ να καταλάβει επιτέλους τις ανοησίες, εμμονές, εκδικητικότητες, βλακείες της και τα ρέστα σχετικά με την Ελλάδα και το δήθεν χρέος της, και να δει ΠΩΣ στο καλό θα υπερασπίσει τα Νότια σύνορά της, που τα αμφισβητούν ανοιχτά η Ερντογανο-ισλαμική Τουρκία από τη μιά (Συνθήκη Λωζάνης-Αιγαίο), και η Ραμα-ΝεοΙσλαμική Αλβανία από την άλλη (Ιόνιο- Τσαμουριά). #EU Α.Π.
Κάνω κριτική στον Συριζα, θυμώνω και αγανακτώ, κι έπειτα ανακοινώνει την σκιώδη του ο Κυριάκος... ... και με πιάνει τέτοιος τρόμος πισωγυρίσματος ακούγοντας τα ονόματα των "Υπουργών", ... που αρχίζω και βλέπω τον Τσίπρα σαν ... τον Περικλή του Ξανθίππου, τον Χολαργέα! :o