Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εργασία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εργασία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΕΙΟΣ: ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΕΟΠΥΥ.


Παρά τις σοβαρές καθυστερήσεις στην καταβολή των μισθών τους, συνεχίζουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους οι εργαζόμενοι στην Μονάδα Φροντίδας και περίθαλψης Ηλικιωμένων "Κωστοπούλειος Στέγη" των Σερρών.
Τα Ταμεία των φιλοξενούμενων καθυστερούν να αποδώσουν τα νοσήλεια, με αποτέλεσμα μία πρότυπα λειτουργούσα δομή, να αγωνιά για το μέλλον της.
Οι καθυστερήσεις των νοσηλείων από τον ΕΟΠΥΥ πήγαν πίσω τους μισθούς των 50 εργαζόμενων της Στέγης, κατά 4 ολόκληρους μήνες.
Οι οφειλές των Ταμείων φτάνουν το 1εκ. ευρώ και θέτουν πλέον ζητήματα ομαλής λειτουργίας μιάς δομής πολυβραβευμένης από την Πολιτεία για το έργο της, που φιλοξενεί 120 ηλικιωμένους μή αυτοεξυπηρετούμενους, από όλη την περιοχή των Σερρών.
Η Στέγη που έχει ιδιόκτητες και υπερσύγχρονες κτιριακές υποδομές μέσα στην πόλη των Σερρών, οικοδομήθηκε χάρη στους ευεργέτες της που από το 1931 μέχρι και πρόσφατα έκαναν σημαντικές δωρεές για το σκοπό αυτό.
Τα λειτουργικά έξοδα που ανέρχονται σε 1.800.000 ευρώ ετησίως, καλύπτονται στο σύνολό τους από τα Ταμεία των περιθαλπόμενων και τα ιδιωτικά νοσήλεια.
Παρά την κρίση και τις καθυστερήσεις, οι εργαζόμενοι με τη συναίνεσή τους συνεχίζουν κανονικά αν και απλήρωτοι τη δουλειά τους φροντίζοντας να μην λείψει τίποτε από τους ηλικιωμένους και τους χρονίως πάσχοντες.
Η Κωστοπούλειος Στέγη των Σερρών αξιοποιώντας την τελευταία  προ 3ετίας δωρεά, ξεκίνησε την ανέγερση μίας ακόμη πτέρυγας 50 κλινών, η οποία όμως παραμένει ημιτελής λόγω εξάντλησης των χρημάτων, την ίδια στιγμή που οι αιτήσεις για φιλοξενία ηλικιωμένων αυξάνονται καθημερινά, καθρεφτίζοντας έτσι και τις ανάγκες της κοινωνίας.
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης


Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ "ΣΠΙΤΙ" ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ!


  • Με σταθερούς ρυθμούς προχωράει η ανακαίνιση του κτιρίου του Εργατικού Κέντρου Σερρών επί της οδού Μεραρχίας, με πρόβλεψη να ολοκληρωθεί πλήρως και φυσικά να παραδοθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο και πάντως μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.
  • Με τις εργασίες να έχουν ξεκινήσει από το 2008 επί προεδρίας Ηλία Αντωνίου, συμπληρώθηκαν αισίως τρία χρόνια που ο φορέας βρίσκεται στο ενοίκιο.
  • «Πριν από ένα μήνα, η Πρόεδρος του Οργανισμού Εργατικής Εστίας κ. Βάσω Τσιμπίδα, με διαβεβαίωσε πως εξασφαλίστηκε από την πλευρά του ΟΕΕ η τελευταία δόση των χρημάτων που απαιτούνται ώστε να πληρωθούν οι υπάρχουσες οφειλές και να ολοκληρωθεί το έργο. Χρειάστηκαν πολλές προσπάθειες από την πλευρά μας για να φτάσουμε ως εδώ» είπε στη στήλη ο Πρόεδρος του Ε.Κ. Άλκης Απιδόπουλος.
  • Η αρχική πρόβλεψη ήταν οι παρεμβάσεις να μην κρατήσουν πάνω από 18 μήνες. Όμως στην πορεία των εργασιών διαπιστώθηκε πρόβλημα στην στατικότητα του κτιρίου, η ενίσχυση της οποίας απαιτούσε πρόσθετο χρόνο και φυσικά χρήμα.
  • Η Πολεοδομία Σερρών ανέλαβε και εκπόνησε σε χρόνο ρεκόρ τη μελέτη στατικότητας, ενώ ο Πρόεδρος Α. Απιδόπουλος και η Διοίκηση του Ε.Κ., κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν επιπλέον 400 χιλ για τις εργασίες που έπρεπε να γίνουν.
  • Στο ανακαινισμένο κτίριο, θα στεγαστούν όλες οι υπηρεσίες του Εργατικού Κέντρου, καθώς και τα Σωματεία του νομού.
  • Η μεγάλη αίθουσα προβολών και εκδηλώσεων των 300 περίπου θέσεων στο ισόγειο του κτιρίου, ανακατασκευάζεται και εκσυγχρονίζεται ριζικά. Μονωμένοι τοίχοι, δικτύωση για ήχο, εικόνα και κλιματισμό, βελτιώσεις στον εξώστη και τους βοηθητικούς του χώρους,
  • αλλά βασικά η επέκταση της σκηνής της κατά 2,5 περίπου μέτρα καθώς και η κατασκευή παρασκηνιακών χώρων, την αναβαθμίζουν σε σύγχρονο χώρο συγκέντρωσης ανθρώπων, με δυνατότητα φιλοξενίας ακόμη και θεατρικών παραστάσεων.
  • Να σημειωθεί πως στην πλατεία της θα χρησιμοποιηθούν οι καρέκλες που ήδη υπάρχουν κι έχουν φυλαχθεί όταν άδειασε το κτίριο, μια και είχαν πρόσφατα αγοραστεί και πληρούν τους όρους της νέας αισθητικής του χώρου.
  • Ο εξοπλισμός του υπόλοιπου κτιρίου, έπιπλα, γραφεία, υπολογιστές κλπ είναι σε διαδικασία προμήθειας, μετά από σχετικό διαγωνισμό που έκανε ο ΟΕΕ, ενώ για τη θέρμανση θα αξιοποιηθεί το δίκτυο τηλεθέρμανσης.
  • Κανείς χώρος δεν έμεινε χωρίς παρεμβάσεις. Τα γραφεία του ορόφου, η αίθουσα συσκέψεων, τα γραφεία του ισογείου, όλα τους απέκτησαν νέα μορφή, κατασκευάστηκαν πρόσθετα WC (και για ΑΜΕΑ) ενώ η κεντρική είσοδος διαπλατύνθηκε με πρόβλεψη κυλικείου στο ευρύχωρο φουαγιέ της.
  • Το σύνολο των χρημάτων που θα απαιτηθούν μέχρι την ολοκλήρωσή του, ανέρχεται σε 1,8 εκ. και όλα τους προέρχονται από τα ταμεία της Εργατικής Εστίας.
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΕΝΑ WANNABE STAR ...ΑΥΓΟ!

Το αυγό που εκσφενδονίστηκε από μπαλκόνι κι έσκασε στο απέναντι πεζοδρόμιο, τρία μέτρα από το σημείο όπου η Λούκα Κατσέλη συνομιλούσε με τους δυναμικά διαμαρτυρόμενους στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι», θα μπορούσε να είναι ο σταρ της επίσκεψης της Υπουργού Εργασίας στις Σέρρες, .εάν έβρισκε το στόχο του!!
 Ευτυχώς! 
Υπήρξαν άλλες διαμαρτυρίες, άλλα σοβαρά προβλήματα που προβλήθηκαν με αφορμή την επίσκεψη της κυβερνητικής αξιωματούχου, που ειδάλλως θα υποβιβαζόταν σε απλά και άσημα συστατικά μιάς εντυπωσιακής «ομελέτας» που κάποιος/α/οι είχαν σκοπό να μαγειρέψουν!

Η οδός Τσαλοπούλου των Σερρών κάτω από τα γραφεία του τοπικού ΠΑΣΟΚ είχε από νωρίς αποκλειστεί από τους εργαζόμενους του προγράμματος που περίμεναν την κ. Κατσέλη φωνάζοντας συνθήματα.
 Στα μπαλκόνια των γύρω πολυκατοικιών και τις εισόδους των καταστημάτων, κάτοικοι, μαγαζάτορες και περαστικοί, μάθαιναν εξ` αιτίας της διαμαρτυρίας για την επίσκεψη της Υπουργού στην πόλη μας, από την παραμονή της 25ης Μαρτίου.

Φτάνοντας με μιάμιση ώρα καθυστέρηση και αφού νωρίτερα ολοκλήρωσε τις συζητήσεις της με το Προεδρείο του Εργατικού Κέντρου Σερρών, κατευθύνθηκε ίσια στους συγκεντρωμένους ακολουθούμενη από τα μέλη της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ που την υποδέχτηκαν, παράγοντες του Υπουργείου της και τα τοπικά ΜΜΕ.
Με τις κάμερες απασχολημένες στο διάλογο της κ. Κατσέλη με τους τριάντα διαμαρτυρόμενους, κανείς δεν πήρε είδηση το αυγό που επιπλέον - και προφανώς αντίθετα με τις φιλοδοξίες του άγνωστου ωοβόλου-, δεν συνάντησε στην πορεία του παρά μόνο τα πλακάκια του πεζοδρομίου!

Η ατυχής βολή, με την ευτυχή κατάληξη που θά`λεγε και η φρουρά της Υπουργού!
 Οι Αστυνομικοί και ο κόσμος που βρισκόταν επί τόπου ουδόλως ασχολήθηκαν με το γεγονός, απουσία έμψυχων «θυμάτων».

Περιορίστηκαν στο να ψάξουν με τα μάτια το πιθανό «ένοχο μπαλκόνι» και να ξαναστρέψουν την προσοχή τους στην Υπουργό και στις ενισχυμένες από την ντουντούκα φωνές των διαδηλωτών, που νωρίτερα κάλυψαν και τον ήχο του αυγού που έσκασε δίπλα τους!.



Το μόνο αποτύπωμα του, ήταν τελικά ο λεκές που άφησε στις πλάκες, και μια ανεκπλήρωτη φιλοδοξία σ` αυτόν που το εκτόξευσε φοβισμένα και στα τυφλά.

Α! Φυσικά και την εικόνα του, στη φωτογραφική μου μηχανή.

ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ.


Άμεση απασχόληση για τουλάχιστον 1500 άνεργους των Σερρών μέσω του προγράμματος «Κοινωνικής Εργασίας», της μιας εκ των δύο καινοτόμων δράσεων που ενεργοποιεί το Υπουργείο Εργασίας, εξήγγειλε η Υπουργός Λούκα Κατσέλη, μιλώντας το βράδυ της περασμένης Πέμπτης σε εκπροσώπους επαγγελματικών και εργατικών Σωματείων και φορέων του νομού Σερρών.
Η κ. Κατσέλη τόνισε πως ο νομός Σερρών, που σημειώνει υψηλά ποσοστά ανεργίας, θα ωφεληθεί και με σημαντικό κομμάτι εκ των 52 εκ. που θα δοθούν στην Περιφέρεια Κεντρ. Μακεδονίας, μέσω των Τοπικών Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων στήριξης της Απασχόλησης (ΤΟΠΣΑ)
Ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Άλκης Απιδόπουλος, ενημερώνοντας την Υπουργό, προσδιόρισε το ποσοστό της πραγματικής ανεργίας στο νομό στο 35% και  

ζήτησε παρεμβάσεις στήριξης στον τομέα της οικοδομής, στους ελέγχους από την Επιθεώρηση Εργασίας, αλλά και συνεργασία με τη Βουλγαρική Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της μαύρης εργασίας.
Στη σύσκεψη με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών φορέων του νομού, εκφράστηκε από το σύνολο των συμμετεχόντων ικανοποίηση από τα μέτρα στήριξης που ανακοίνωσε η Υπουργός,

ενώ της ζητήθηκε τόσο το Υπουργείο της όσο και τα συναρμόδια, να μεριμνήσουν για την τόνωση της αγοράς και τη δημιουργία συνθηκών ανάπτυξης και νέων επενδύσεων, ώστε να προκύψουν πολύτιμες θέσεις εργασίας.
 Η κ. Κατσέλη επισκέφθηκε ακόμη τα Γραφεία της Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ Σερρών και συναντήθηκε με διαμαρτυρόμενους από το πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι", που την περίμεναν από νωρίς το απόγευμα κάτω από τα Γραφεία.

ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΣΕΡΡΑΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ 7 ΣΤΙΣ 10, ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΩΡΟ!!

  •  Σοβαρές αλλαγές στα εργασιακά δεδομένα του νομού μας,  έφερε η οικονομική κρίση.

  • Οι καταγγελίες του Εργατικού Κέντρου για «εκβιαστικές και μονομερείς» εργοδοτικές  παρεμβάσεις στις συμβάσεις εργασίας του ιδιωτικού τομέα και για «ομηρία εργαζόμενων», έκαναν πανελλαδική αίσθηση και οπωσδήποτε περιέγραψαν μία κατάσταση που πιστοποιείται και από στοιχεία του Υπουργείου Εργασίας.
                                                              
  • Ο Πρόεδρος του Ε.Κ. Άλκης Απιδόπουλος, φιλοξενούμενος από τη γράφουσα στην ΕΤ3, σε ζωντανή σύνδεση από τις Σέρρες παρέθεσε κρίσιμα και επίσημα στοιχεία.
  • «Το 50% των τοπικών επιχειρήσεων – είπε-, έχουν μετατρέψει αθόρυβα εδώ και έξι μήνες σύμφωνα με το Υπουργείο, τις συμβάσεις πλήρους απασχόλησης, σε μερικής. Μάλιστα το 24% από αυτές, δηλαδή η μία στις τέσσερις Σερραϊκές επιχειρήσεις τις μετέτρεψε σε απασχόληση εκ περιτροπής», αποκάλυψε ο κ. Απιδόπουλος, που συνεχίζοντας τις καταγγελίες στάθηκε και σε μία ακόμη «πρωτοτυπία» του νομού μας:
  • «Δεν υπάρχουν εργασιακά Σωματεία στις Σέρρες. Το απαγορεύουν έμμεσα οι εργοδότες, με προφανή σκοπό να αποφεύγουν την οργανωμένη πίεση των εργαζόμενων, όταν δημιουργούνται αδικίες ή διαπιστώνονται αυθαιρεσίες σε βάρος τους» τονίζει.

  • Ο κ. Απιδόπουλος επισημαίνει ταυτόχρονα και την αδυναμία των ελεγκτικών μηχανισμών, να παρέμβουν ουσιαστικά και προς όφελος των εργαζόμενων. «Με τις ελλείψεις σε προσωπικό, οι μηχανισμοί υπολειτουργούν και το έργο τους δεν αποδίδει» λέει ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Σερρών.
  • «Η κρίση είναι μία πραγματικότητα και οι επιχειρηματίες τη βιώνουν» λέει στη στήλη από την πλευρά του το Επιμελητήριο Σερρών, δια του Προέδρου του.
  • «Τα έσοδα μειώθηκαν για όλους και αυτό μετακυλύεται και στους εργαζόμενους. Οι τοπικοί επιχειρηματίες καλούνται να απαντήσουν στο δίλλημα: Κλείνω την επιχείρησή μου ή απολύω εργαζόμενους για να περιορίσω τα έξοδα; Οι περισσότεροι αναζητούν τη μέση λύση, κατανοώντας το κοινωνικό πρόβλημα που δημιουργεί η ανεργία, και μειώνουν τις ώρες εργασίας και τους μισθούς. Το Επιμελητήριο Σερρών είναι αποκλειστικά υπέρ μόνο σε αλλαγές που είναι σύμφωνες με το νόμο» τονίζει στον «Κ» ο Άρης Δρογαλάς.


  • Στο νομό μας, δεν έχει υπογραφεί ακόμη καμία επιχειρηματική σύμβαση (αφού δεν υπάρχουν εργασιακά Σωματεία), ενώ χαρακτηριστικό της υφιστάμενης κατάστασης παραμένει η προ ημερών καταγγελία του Ε.Κ., πως το 70% των τοπικών επιχειρήσεων, ΔΕΝ κατέβαλαν στους εργαζόμενους το Δώρο Χριστουγέννων,
  • ενώ κάποιες από αυτές, ανάγκασαν με την απειλή της απόλυσης (;) τους υπαλλήλους τους να υπογράψουν ότι το πήραν, για να μην έχουν προβλήματα  οι εργοδότες με την Επιθεώρηση Εργασίας.!
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης