News - comments - opinions - views. Ειδήσεις - Σχόλια - Γνώμες - Νέα - Απόψεις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αγροτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αγροτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012
ΑΦΗΣΕ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η επιστροφή των άξιων.
Ο Γιάννης Αλεξανδρίδης είναι από τις περιπτώσεις που η αγάπη για τον τόπο του και η πίστη πως η χώρα μπορεί να πάρει ξανά μπρος με δουλειά, δεν φοβήθηκε την κρίση, επέστρεψε από την Γερμανία και προχώρησε σε επενδύσεις προιόντων γης.Πούλησε τα εστιατόριά του στο Ντύσελντορφ και γύρισε στο Βαλτερό Σερρών από όπου κατάγεται.
Από 250 στρέμματα γης, παράγει φυλλώδη λαχανικά υψηλής ποιότητας.
Είναι η πρώτη φορά που στο νομό Σερρών (και από τις ελάχιστες στη χώρα) παράγονται οι συγκεκριμένες ποικιλίες λαχανικών από μή θερμοκηκιακές καλλιέργειες.
Η παραγωγή που ξεπερνάει σήμερα τους 40 τόνους την εβδομάδα, διοχετεύεται αμέσως στην ελληνική αγορά, ενώ ήδη ξεκίνησε το ενδιαφέρον και από αγορές του εξωτερικού.
Ο ίδιος, βασίζεται στα χέρια του όπως λέει. Με δουλειά και σωστές επιλογές, βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον, ενώ με την επένδυσή του δημιουργεί και θέσεις εργασίας (για την ώρα πάνω από 20).
Αποφασισμένος να συνεχίσει και να επεκτείνει τη δραστηριότητά του ο Γιάννης, συσκευάζει μόνος του τα προιόντα του και διακινεί μέρος των παραγγελιών, με δικό του φορτηγό ψυγείο.

Η κρίση τον βρήκε στην αρχή της προσπάθειάς του αλλά όπως λέει τον έκανε να θέλει να κολυμπήσει περισσότερο, για να βγει γρηγορότερα από τα βαθειά και να κοιτάει σήμερα με αισιοδοξία το μέλλον.
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης
Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012
ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ?
Ο κίνδυνος να πλημμυρίσει ο κάμπος από τα νερά της Κερκίνης λόγω της αδυναμίας του Στρυμόνα να τα παροχετεύσει, ανέδειξε την έλλειψη σοβαρών αντιπλημμυρικών έργων στο νομό.
Στις ταραγμένες αυτές μέρες που όλοι μας έχουμε τις αγωνίες μας, καλό θα ήταν οι πρώην και οι νυν Δήμαρχοι, να δώσουν στη δημοσιότητα στοιχεία για τα ποσά που πήραν την τελευταία 10ετία για αντιπλημμυρικά έργα και το πώς τα διέθεσαν.
Ειδικά στις παραστρυμόνιες περιοχές, οι αγρότες επιβάλλεται να μάθουν πόσο κι εάν οι εκπρόσωποί τους έκαναν σωστά τη δουλειά τους και σε επίπεδο διεκδίκησης και σε επίπεδο ορθής χρήσης των όποιων κονδυλίων τυχόν εξασφάλισαν.
Επειδή ο Θεός δεν είναι ο μόνος υπεύθυνος για τη «μοίρα» μας.
Α.Π.
Στις ταραγμένες αυτές μέρες που όλοι μας έχουμε τις αγωνίες μας, καλό θα ήταν οι πρώην και οι νυν Δήμαρχοι, να δώσουν στη δημοσιότητα στοιχεία για τα ποσά που πήραν την τελευταία 10ετία για αντιπλημμυρικά έργα και το πώς τα διέθεσαν.
Ειδικά στις παραστρυμόνιες περιοχές, οι αγρότες επιβάλλεται να μάθουν πόσο κι εάν οι εκπρόσωποί τους έκαναν σωστά τη δουλειά τους και σε επίπεδο διεκδίκησης και σε επίπεδο ορθής χρήσης των όποιων κονδυλίων τυχόν εξασφάλισαν.
Επειδή ο Θεός δεν είναι ο μόνος υπεύθυνος για τη «μοίρα» μας.
Α.Π.
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΟΥΚΑΛΙΩΝ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΩΝ. Πιλότος η Βισαλτία.
25/10/2011
Στο δήμο Βισαλτίας, τα πλαστικά μπουκάλια από φυτοφάρμακα δεν θα αποτελούν πιά επικίνδυνους ρύπους που γεμίζουν ρέματα και αρδευτικά κανάλια.
Αξιοποιώντας το ευρωπαϊκό πρόγραμμα MED, όχι μόνο μπαίνει τάξη στην ανεξέλεγκτη ρίψη τους, αλλά εξασφαλίζονται και σημαντικά οικονομικά οφέλη από την διαχείρισή τους.
Ένα χρόνο μετά την ένταξη του Δήμου στο MED (ως Δήμος Νιγρίτας τότε επί δημαρχίας Αγγελικής Μήκα), ο πρώτος Σταθμός συλλογής πλαστικών περιεκτών φυτοφαρμάκων είναι σήμερα πραγματικότητα, έξω από το Φλάμπουρο.
Ευρωπαική πρωτοπορία
«Η ανεξέλεγκτη ρίψη τους δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στο περιβάλλον και τον άνθρωπο, ενώ η μη αξιοποίησή τους αποτελεί τεράστια σπατάλη.
Δυστυχώς δεν είναι μόνο η Ελλάδα πίσω στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων του είδους. Όλη η Ευρώπη έχει έλλειμμα στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Χρειάζεται να αποκτήσουν παιδεία οι αγρότες μας και νέες συνήθειες όσον αφορά τα πλαστικά μπουκάλια από τα φυτοφάρμακα.
Ο σταθμός εδώ στη Νιγρίτα στην περιοχή του Φλάμπουρου, είναι ο πρώτος και ο μοναδικός στην Ελλάδα. Είναι ουσιαστικά ο πιλότος για ό,τι θα ακολουθήσει ως επίσημη πιά πολιτική του κράτους πάνω στη διαχείριση των συγκεκριμένων αποβλήτων που είναι όχι μόνο επιβαρυντικά για το περιβάλλον, αλλά και για τα ζώα και τον άνθρωπο» τόνισε μιλώντας στον «Π» ο Καθηγητής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Αθήνας, Δημήτρης Μπριασούλης.
Ο καθηγητής, μαζί με συνεργάτες του και υπεύθυνους του Δήμου Βισαλτίας, επέβλεψαν προσωπικά την δοκιμαστική λειτουργία του Σταθμού. Αγρότες της περιοχής, έκαναν χρήση των εγκαταστάσεων και τεστάρισαν με επιτυχία τη λειτουργικότητά τους.
«Ο σταθμός περιλαμβάνει ειδικό χώρο απόρριψης των μπουκαλιών, κάδους ξεχωριστούς με χρωματικές ενδείξεις για τη διαλογή, ειδική ράμπα για το γέμισμα των ψεκαστικών , μέχρι και ντουζιέρα για το ξέπλυμα των αγροτών που θα τύχει να έρθουν σε επαφή με τα φυτοφάρμακα.
Πρόκειται για οργανωμένη μονάδα που έχει την δική της περίφραξη και θα προστατεύεται. Είναι για όλους μας ένα νέο ξεκίνημα με πολλαπλές ωφέλειες» δήλωσε και ο Γεωπόνος του Δήμου Βισαλτίας Στράτος Καδής.
Με οικονομικά οφέλη
Ο Σταθμός συλλογής στο Φλάμπουρο, μπορεί να είναι ο πρώτος αλλά δεν θα μείνει ο μοναδικός, αφού από το ίδιο πρόγραμμα προβλέπεται η κατασκευή και δεύτερου σε άλλο δημοτικό διαμέρισμα του ίδιου Δήμου.
Θα ακολουθήσει η κατασκευή Σταθμού μεταφόρτωσης (δίπλα στον ΣΜΑ Νιγρίτας), απ` όπου ο αγοραστής των πλαστικών περιεκτών, θα τα παραλαμβάνει καθαρά και έτοιμα για ανακύκλωση. Τα χρήματα που θα έρχονται, θα αξιοποιούνται σε αγροτικά έργα, από τον δήμο.
Η επιστημονική ομάδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Δήμος Βισαλτίας, αποτελούν τον κύριο εταίρο της ευρωπαϊκής αυτής δράσης, στην οποία συμμετέχουν συνολικά πέντε χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Κύπρος και Ελλάδα).
Οι εταίροι, δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην ενημέρωση των αγροτών, αλλά και την εκπαίδευσή τους για σωστή χρήση των εγκαταστάσεων, πλύση και ταξινόμηση των πλαστικών περιεκτών. Αυτόν άλλωστε τον στόχο είχε και η δοκιμαστική λειτουργία του Σταθμού, η οποία έγινε με επιτυχία.
Το πρόγραμμα είναι 3ετές. Με τη λήξη του, ο Δήμος θα πρέπει από δικούς του πόρους να εξασφαλίσει τη συνέχειά της δράσης.
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης
Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011
ΑΓΡΟΤΕΣ: ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΘΕΑΜΑ, ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΤΙΠΟΤΕ!
• Χωρίς πρακτικά «κέρδη» έληξαν οι αγροτικές κινητοποιήσεις στις Σέρρες, με τους αγρότες να αποσύρουν τα τρακτέρ τους χθες το μεσημέρι από το «μπλόκο» του Προμαχώνα, έχοντας κερδίσει μόνο και αποκλειστικά …δημοσιότητα από τις συλλήψεις τους.
• Τώρα, υπάρχει πιθανότητα επαναπροσδιορισμού του τρόπου διεκδίκησης, με το επόμενο ραντεβού να δίνεται πιθανόν στο Κιλελέρ στις αρχές του Μάρτη
• και φυσικά με βαριά τη σκιά των δικών για τις παραπομπές προηγούμενων κινητοποιήσεων και τις φετινές συλλήψεις των επτά.
• Και συνυπολόγισε όχι μόνο την καλή διάθεση του Υπουργείου και τον προγραμματισμό του για επίλυση σοβαρών εκκρεμοτήτων του κλάδου, αλλά και την συγκυρία, που θα τους έφερνε αντιμέτωπους με τις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις, που επίσης πλήττονται και υποφέρουν από την κρίση και το μόνο που δεν θα ήθελαν θα ήταν πρόσθετα εμπόδια και ταλαιπωρία.
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης
• Τα αιτήματα που φέτος τους έβγαλαν στους δρόμους, δηλαδή το αγροτικό πετρέλαιο, η μη ιδιωτικοποίηση της ΑΤΕ και η καταβολή αποζημιώσεων από τις καταστροφές, έμειναν σε δεύτερο πλάνο το 8ήμερο των κινητοποιήσεων.
• Κυριάρχησε η εικόνα στην ουσία.
• Και όχι χωρίς λόγο, αφού αυτή η εικόνα είχε και κλεφτοπόλεμο με τα ΜΑΤ, είχε και θεαματικές συλλήψεις, είχε και δίκες, είχε και Αστυνομικές απαγορεύσεις που έγιναν αφορμή αντιπολιτευτικής κριτικής στη Βουλή!
• Κυριάρχησε η εικόνα στην ουσία.
• Και όχι χωρίς λόγο, αφού αυτή η εικόνα είχε και κλεφτοπόλεμο με τα ΜΑΤ, είχε και θεαματικές συλλήψεις, είχε και δίκες, είχε και Αστυνομικές απαγορεύσεις που έγιναν αφορμή αντιπολιτευτικής κριτικής στη Βουλή!
• Χθες το μεσημέρι, έπεσε τελικά η αυλαία του «μπλόκου» των Σερρών, με τα αγροτικά αιτήματα να παραμένουν ανικανοποίητα και ξαφνικά να μην γίνονται λόγος συνέχισης του αγώνα, με την μορφή τουλάχιστον που είχε πριν από οκτώ ημέρες.
• «Κατόπιν προτροπής και συμβουλής των άλλων συναδέλφων αγροτών που βρέθηκαν στις Σέρρες με αφορμή τη εκδίκαση του αυτόφωρου των επτά Σερραίων αγροτών που συνελήφθησαν την προπερασμένη Δευτέρα, αποφασίσαμε την αναστολή των κινητοποιήσεών μας» δήλωσαν σε προχθεσινό Δελτίο Τύπου που εξέδωσαν.
• «Κατόπιν προτροπής και συμβουλής των άλλων συναδέλφων αγροτών που βρέθηκαν στις Σέρρες με αφορμή τη εκδίκαση του αυτόφωρου των επτά Σερραίων αγροτών που συνελήφθησαν την προπερασμένη Δευτέρα, αποφασίσαμε την αναστολή των κινητοποιήσεών μας» δήλωσαν σε προχθεσινό Δελτίο Τύπου που εξέδωσαν.
• Τώρα, υπάρχει πιθανότητα επαναπροσδιορισμού του τρόπου διεκδίκησης, με το επόμενο ραντεβού να δίνεται πιθανόν στο Κιλελέρ στις αρχές του Μάρτη
• και φυσικά με βαριά τη σκιά των δικών για τις παραπομπές προηγούμενων κινητοποιήσεων και τις φετινές συλλήψεις των επτά.
• Άγνωστο εάν το επόμενο βήμα, οι αγρότες της χώρας θα το κάνουν όλοι μαζί.
• Γιατί φέτος η πλειοψηφία δεν κούνησε τα τρακτέρ από τα χωριά. Η πλειοψηφία αξιολόγησε διαφορετικά από τους ολίγους που βγήκαν για καταλήψεις συνόρων εθνικών οδών και κόμβων, την κατάσταση.
• Γιατί φέτος η πλειοψηφία δεν κούνησε τα τρακτέρ από τα χωριά. Η πλειοψηφία αξιολόγησε διαφορετικά από τους ολίγους που βγήκαν για καταλήψεις συνόρων εθνικών οδών και κόμβων, την κατάσταση.
• Και συνυπολόγισε όχι μόνο την καλή διάθεση του Υπουργείου και τον προγραμματισμό του για επίλυση σοβαρών εκκρεμοτήτων του κλάδου, αλλά και την συγκυρία, που θα τους έφερνε αντιμέτωπους με τις υπόλοιπες κοινωνικές τάξεις, που επίσης πλήττονται και υποφέρουν από την κρίση και το μόνο που δεν θα ήθελαν θα ήταν πρόσθετα εμπόδια και ταλαιπωρία.
• Ικανοποιημένος από τον τρόπο που εξελίχθηκαν τα πράγματα δήλωσε χθες στη στήλη και ο (για λίγο ακόμη) Αστυνομικός Δ/ντής Σερρών Δημήτρης Τσώτας, που με την απόφασή του να απαγορεύσει συναθροίσεις και πορείες προς τον Προμαχώνα, δεν προκάλεσε μόνο συζητήσεις στη Βουλή, αλλά και κράτησε ανοιχτούς, δρόμους και σύνορα!
• Τώρα όσον αφορά τον χαρακτηρισμό «χουντική» με τον οποίο συνόδεψαν κάποιοι την απόφασή του, η απορία της στήλης είναι:
• Στις τέσσερις σελίδες που την αναλύουν, πουθενά δεν διάβασα αναφορά σε νόμο ψηφισμένο πριν το 1974.
• Αλλά κι αν ακόμη υπάρχουν τέτοιοι νόμοι σε ισχύ,ΤΙ αλήθεια κάνουν οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου και τα κόμματα της Βουλής; Δεν θα έπρεπε ήδη να είχαν εκδημοκρατίσει τη νομολογία περί συναθροίσεων, πορειών και μαζικών διαμαρτυριών;
• Αν δεν το έκαναν 37 ολόκληρα χρόνια μετά την πτώση της χούντας, να μας πουν γιατί!
• Στις τέσσερις σελίδες που την αναλύουν, πουθενά δεν διάβασα αναφορά σε νόμο ψηφισμένο πριν το 1974.
• Αλλά κι αν ακόμη υπάρχουν τέτοιοι νόμοι σε ισχύ,ΤΙ αλήθεια κάνουν οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου και τα κόμματα της Βουλής; Δεν θα έπρεπε ήδη να είχαν εκδημοκρατίσει τη νομολογία περί συναθροίσεων, πορειών και μαζικών διαμαρτυριών;
• Αν δεν το έκαναν 37 ολόκληρα χρόνια μετά την πτώση της χούντας, να μας πουν γιατί!
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης
Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011
ΜΠΛΟΚΑ: ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ?
- Οι φετινές αγροτικές κινητοποιήσεις στις Σέρρες, μπορεί να είχαν την μικρότερη από ποτέ συμμετοχή (ούτε το 1/5 όσων βγήκαν πέρυσι), έκαναν όμως την ίδια πανελλαδική «φασαρία» με τις προηγούμενες, με άφθονο και για μία ακόμη φορά θεαματικό τηλεοπτικό υλικό, δυστυχώς όμως άσχετο με τα αιτήματα των αγροτών.
- Τα 123 τρακτέρ που ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα για τον Προμαχώνα με σκοπό να τον αποκλείσουν, μπορεί να μην έφτασαν ποτέ εκεί, έφτασε όμως το θέμα τους ως και τη Βουλή, προσφέροντας σκηνή για μικροπολιτικό θέατρο και σπέκουλα, και πάλι άσχετα με τα αγροτικά αιτήματα.
- Οι αγρότες φέτος δεν χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν αγανακτισμένους από τους αποκλεισμένους δρόμους, πολίτες.
- Τους «γλύτωσε» απ` αυτή την περιπέτεια, ο Αστυνομικός Δ/ντής Δημήτρης Τσώτας, με την Απαγορευτική του απόφαση.
- Μ` αυτή, παρά την υπερβολή της
- (πραγματικά δεν χρειαζόταν να χαρακτηριστεί αποκλεισμένος για τα αγροτικά μηχανήματα και τους «συναθροισμένους πολίτες», ο μισός νομός Σερρών),
- πέτυχε από την αρχή, την εφαρμογή των ισχυόντων νόμων για την «ελεύθερη διακίνηση και την αποφυγή διατάραξης της κοινωνικοοικονομικής ζωής».
- Για πρώτη φορά!
- Και προχώρησε σε συλλήψεις, κατασχέσεις και παραπομπές, που έκαναν πολλές «αδικαίωτες ψυχές» ταλαιπωρημένων πολιτών ν` αγαλλιάσουν (ναι ακριβώς), που «κάποιος επιτέλους τιμωρείται» σ` αυτή τη χώρα για τις αυθαιρεσίες του.
- Η «αντεπίθεση» των αγροτών, των δικηγόρων τους και μερίδας τοπικών πολιτικών παραγόντων που φώναζαν πως «μόνο η χούντα έβγαζε τέτοιες διαταγές», «καταναλώθηκε» κυρίως από τα ΜΜΕ, με τη συντριπτική όμως πλειοψηφία των πολιτών να νιώθει ανακουφισμένη.
- Κι αυτό γιατί, η ιδιότυπη ασυλία των αγροτών απέναντι στο αυτόφωρο όλα τα προηγούμενα χρόνια, όπως και η συστηματική προσπάθεια των πολιτικών πους ως μάρτυρες υπεράσπισής τους στα «αγροτοδικεία» έσπευδαν ν` απενοχοποιήσουν τους πολυήμερους αποκλεισμούς των δρόμων,
- δημιούργησαν στους πολίτες, συσσωρευμένη αγανάκτηση και αίσθημα διακριτικής αντιμετώπισής τους.
- Όχι, δεν είχαν τον κόσμο με το μέρος τους οι συγκεκριμένοι αγρότες, αυτή τη φορά. Πουθενά στη χώρα.
- Η κρίση, η εργασιακή ανασφάλεια και το οικονομικό ξεζούμισμα των εργαζόμενων, σε συνδυασμό με τις αργές βελτιωτικές κινήσεις που γίνονται στους διεφθαρμένους και ασθενούντες κρατικούς τομείς, μας κάνουν όλους δυσανεκτικούς σε «μαγκιές» εκπροσώπων παραγωγικών τάξεων, που προκαλούν προβλήματα στους άλλους.
- Και δεν είναι μόνο ο κόσμος. Είναι βασικά η μεγάλη μερίδα των ίδιων των αγροτών, που δεν ακολούθησε τους ηγέτες των μπλόκων. Φέτος, που όχι μόνο πληρώθηκαν με το τέλος του `10, αλλά και με τις τιμές στα βασικά αγροτικά προϊόντα να είναι υπερδιπλάσιες των περυσινών!
- Κι έτσι, έμειναν σχεδόν ..μόνοι τους, με τα όποια αγροτικά αιτήματα να τα έχει ήδη καταπιεί το θέαμα του κλεφτοπόλεμου και των τσαμπουκάδων τους με τα ΜΑΤ.
- Ενώ λοιπόν όλα τα μπλόκα στη χώρα έχουν διαλυθεί, σήμερα, στην εκδίκαση του αυτόφωρου των επτά ηγετών της κινητοποίησης των Σερρών μακάρι, αυτά τα αιτήματα να μην ξεχαστούν και πάλι.
- Για να αποδείξουν, ότι η δύναμή τους είναι πάνω από τις προσωπικές περιπέτειες που έχουν με το νόμο, οι επικεφαλής της διεκδίκησής τους.
Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010
ΜΕ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΗΡΘΕ Η κ. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ.
Συναντήσεις με Σερραίους αγρότες για θέματα αρμοδιότητάς της είχε η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μιλένα Αποστολάκη, με αφορμή την επίσκεψή της στις Σέρρες την περασμένη κυριακή.
Για στροφή στην "πράσινη ανάπτυξη", επενδύσεις στον πρωτογενή τομέα, αναδιατάξεις στην αγροτική παραγωγή αλλά και απαλλαγή από βαρίδια και στρεβλώσεις σε όλο το εύρος της παραγωγής, διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών αγροτικών προιόντων, έκανε λόγο η Υφυπουργός.
"Στόχος - είπε- των πρωτοβουλιών του Υπουργείου, έιναι με νομοθετήματα και αποφάσεις, να ενισχύσουμε το λεγόμενο "καλάθι της περιφέρειας" με προιόντα ταυτότητας και ποιότητας", ενώ αναφέρθηκε και στα νέα νομοσχέδια που αφορούν στην εξυγίανση του ΕΛΓΑ και στις Συνεταιριστικές Οργανώσεις.
Η κ. Αποστολάκη χαρακτήρισε ακόμη "περιορισμένης ευθύνης" τη διαχείριση του προγράμματος "Αλεξανδρος Μπαλτατζής" από την προηγούμενη Κυβέρνηση, αναφέρθηκε στα υπέρογκα πρόστιμα που δέχτηκε η χώρα μας από την Ε.Ε. "για παρεκλίσεις" και ενημέρωσε για τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου σχετικά με τις αποζημιώσεις των βαμβακοπαραγωγών για τις καταστροφές που υπέστησαν από το πράσινο σκουλίκι.
Αναφερόμενη στο θέμα των 'ελληνοποιήσεων" κρεάτων και σφαγίων, το χαρακτήρισε "πληγή και μάστιγα" και μίλησε για αυστηρά μέτρα και μόνιμες λύσεις.
Τέλος η υφυπουργός διαβεβαίωσε τους Σερραίους αγρότες και κτηνοτρόφους πως η ενιαία ενίσχυση και η εξισωτική αποζημίωση, θα εξωφληθούν μέσα στο Δεκέμβρη, διαβεβαιώνοντας και για την άγκαιρη από δω και πέρα καταβολή τους.
ΦΩΤΟ: Α.Π.- Καθρέφτης
Για στροφή στην "πράσινη ανάπτυξη", επενδύσεις στον πρωτογενή τομέα, αναδιατάξεις στην αγροτική παραγωγή αλλά και απαλλαγή από βαρίδια και στρεβλώσεις σε όλο το εύρος της παραγωγής, διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών αγροτικών προιόντων, έκανε λόγο η Υφυπουργός.
"Στόχος - είπε- των πρωτοβουλιών του Υπουργείου, έιναι με νομοθετήματα και αποφάσεις, να ενισχύσουμε το λεγόμενο "καλάθι της περιφέρειας" με προιόντα ταυτότητας και ποιότητας", ενώ αναφέρθηκε και στα νέα νομοσχέδια που αφορούν στην εξυγίανση του ΕΛΓΑ και στις Συνεταιριστικές Οργανώσεις.
Η κ. Αποστολάκη χαρακτήρισε ακόμη "περιορισμένης ευθύνης" τη διαχείριση του προγράμματος "Αλεξανδρος Μπαλτατζής" από την προηγούμενη Κυβέρνηση, αναφέρθηκε στα υπέρογκα πρόστιμα που δέχτηκε η χώρα μας από την Ε.Ε. "για παρεκλίσεις" και ενημέρωσε για τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου σχετικά με τις αποζημιώσεις των βαμβακοπαραγωγών για τις καταστροφές που υπέστησαν από το πράσινο σκουλίκι.
Αναφερόμενη στο θέμα των 'ελληνοποιήσεων" κρεάτων και σφαγίων, το χαρακτήρισε "πληγή και μάστιγα" και μίλησε για αυστηρά μέτρα και μόνιμες λύσεις.
Τέλος η υφυπουργός διαβεβαίωσε τους Σερραίους αγρότες και κτηνοτρόφους πως η ενιαία ενίσχυση και η εξισωτική αποζημίωση, θα εξωφληθούν μέσα στο Δεκέμβρη, διαβεβαιώνοντας και για την άγκαιρη από δω και πέρα καταβολή τους.
ΦΩΤΟ: Α.Π.- Καθρέφτης
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010
ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...!!!!
- Μέχρι και παρολίγον «σιδηροδρομικό δυστύχημα» κατασκευάστηκε από κάποιους χθες στον Προμαχώνα!!
- Οι δημοσιογράφοι πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικών Σταθμών (της γράφουσας συμπεριλαμβανομένης) αλλά και συνάδελφοι τοπικών καναλιών, έμειναν με ανοιχτό το στόμα διαβάζοντας ανυπόγραφο τηλεγράφημα του ΜΠΕ ήτοι Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων (παρακαλώ), που ανέφερε επι λέξη:
- «Την τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε σήμερα σιδηροδρομικό δυστύχημα στο μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα Σερρών, όταν οι αγρότες, που έχουν αποκλείσει την οδική διέλευση της περιοχής, μετακίνησαν ορισμένα από τα τρακτέρ τους πάνω στις ράγες, χωρίς να έχουν ειδοποιήσει επίσημα το σταθμάρχη για τις προθέσεις τους αλλά ούτε και για την ακριβή ώρα, που θα προχωρούσαν στον αποκλεισμό…»!
- Επειδή δέχτηκα πολλά τηλεφωνήματα συναδέλφων από όλα σχεδόν τα έγκυρα ΜΜΕ της χώρας μια και ήμουν επιτόπου,
- έχοντας συνομιλήσει με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και καταγράφοντας τα γεγονότα όχι μόνο με τα μάτια μου αλλά και με την κάμερα της ΕΡΤ, λέω ότι απορώ και θυμώνω!

- Κανένα «δυστύχημα» δεν ήταν δυνατόν να συμβεί, ούτε και ποτέ ο Σταθμάρχης Γιώργος Νικολάου με τον οποίο όλοι οι παρόντες δημοσιογράφοι συνομιλήσαμε (πριν και μετά τη διέλευση της αμαξοστοιχίας) μας το ανέφερε ως πιθανότητα,
- αφού οι μεν αγρότες είχαν απελευθερώσει τις γραμμές τουλάχιστον 10 λεπτά πριν την έλευση του τρένου(για την ακρίβεια ποτέ δεν τοποθετήθηκε τρακτέρ πάνω στη γραμμή διέλευσής του), αυτό δε, εκτέλεσε κανονικά, χωρίς καθυστέρηση και με ασφάλεια κατά δήλωση και του ίδιου του μηχανοδηγού του, το δρομολόγιο.
- Άξιον απορίας λοιπόν το πώς προέκυψε το όλο θέμα (και ποιούς σκοπούς εξυπηρετούσε), δεδομένου πως και σε επικοινωνία της γράφουσας με τον Σταθμάρχη ο τελευταίος όχι μόνο δεν επιβεβαίωσε το δημοσίευμα αλλά μίλησε και για «δημοσιογραφικές υπερβολές» (άλλη λέξη χρησιμοποίησε είναι αλήθεια αλλά κωλύομαι να την μεταφέρω) από την πλευρά του συντάκτη!
- Αν λοιπόν τα ΔΙΚΑ μας μάτια και η ΔΙΚΗ μας (με την έννοια του επαγγελματία καταγραφέα και αυτόπτη παρατηρητή των γεγονότων) νοημοσύνη αμφισβητούνται, διαψεύδονται και υποτιμώνται από συντάκτες –τριες κειμένων που δεν ήταν καν παρόντες-ούσες στο γεγονός,
- τότε σκεφτείτε τί μπορεί να σερβίρουν οι επιτήδειοι και ανεύθυνοι εξ ημών, στον απλό τηλεθεατή και αναγνώστη, που καλείται να καταναλώσει «ειδήσεις» και «αλήθειες» για τις οποίες αν είχε ιδίαν γνώση θα έλεγε: «ήμουν εκεί ρε παιδιά και το είδα με τα μάτια μου. Μας δουλεύετε;»!
- Για την Ιστορία και μόνο (και ως υποχρέωση απέναντι σε όλους όσους δημοσιογράφους και εικονολήπτες καταγράψαμε με ευθύνη το ρεπορτάζ) να αναφέρω ότι διαμαρτυρήθηκα στο ΜΠΕ (που παραδέχτηκαν την κατάσταση), ενημερώνοντας παράλληλα και την ΕΣΗΕΜΘ, όπως έκαναν κι άλλοι συνάδελφοι.
- Μη χειρότερα!!!
ΦΩΤΟ: Α.Π.- Καθρέφτης
Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010
ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ
Με λίγες δυνάμεις, το πρώτο αγροτικό μπλόκο στήθηκε σήμερα το μεσημέρι στον δρόμο Σερρών - Θεσσαλονίκης, στον κόμβο του Στρυμονικού, χωρίς να κλείσει καθόλου ο δρόμος.

Αύριο Παρασκευή, οι αγρότες της περιοχής του Αχινού, θα παρατάξουν τα τρακτέρ τους στα Κερδύλλια, στην Εγνατία οδό.

Τη Δευτέρα, ο κύριος όγκος των Σερραίων αγροτών με τα γεωργικά τους μηχανήματα, θα ανηφορήσουν για το Τελωνείο του Προμαχώνα, με σκοπό να κλείσουν τα σύνορα με τη Βουλγαρία.
ΦΩΤΟ: Α.Π.- Καθρέφτης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





























