Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δημόσια έργα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δημόσια έργα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ- ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΨΙΔΑ

Στις 11 το βράδυ της Τετάρτης αποφάσισε το Δημοτικό μας Συμβούλιο για το θέμα της Πράσινης Αψίδας στην Πλατεία. 


--Η απόφαση είναι: 
ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ η αψίδα, ΥΠΟΣΤΗΛΩΝΕΤΑΙ για τη διασφάλιση της στατικότητας της, ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ο κισσός με νέες ρίζες, οι υπηρεσίες ΕΡΕΥΝΟΥΝ με αναλύσεις χώματος κλπ εαν υπήρξε δολιοφθορά στο φυτό και καταθέτουν ΜΗΝΥΣΕΙΣ κατά αγνώστων για την ξήρανσή του.

--Τα εύσημα σε όλους τους Συμβούλους, τον Δήμαρχο και τους επικεφαλής των δημοτικών συνδυασμών για τη νηφαλιότητα με την οποία προσέγγισαν το θέμα, 
αλλά κυρίως στον υπεύθυνο Αντιδήμαρχο Ηλία ΓκότσηIlias Gotsis ) ο οποίος λαμβάνοντας σοβαρά τις αντιδράσεις της πλειοψηφίας των δημοτών στην απομάκρυνση της αψίδας, φρόντισε για τα νόμιμα, προκρίνοντας το ωφέλιμο για την πόλη κι όχι για τα μικροσυμφέροντα κάποιων που ενοχλούνται (!!) από το πράσινο. 
------------------

Σ.Σ. Θλιβερή παραφωνία ο ανεξάρτητος δημοτ. Σύμβουλος Αντώνης Αναστασιάδης (εκλεγμένος με τον συνδυασμό Θ. Μηλίδη), Ο ΜΟΝΟΣ που υποστήριξε την καταστροφή της αψίδας και του φυτού. Ο ίδιος άλλωστε την είχε ξαναξηλώσει επι αντιδημαρχίας του (δεν υπήρχε τότε ο κισσός), υποστηρίζοντας οτι χαλάει την εικόνα της Πλατείας (!!!) και μικραίνει τον χώρο!!!.... 

Α.Π.



=======================

memo:
Το Δημοτ. Συμβ συζήτησε το θέμα μετά από ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ τεσσάρων (4) καταστηματαρχών πέριξ της Αψίδας, που υποστήριζαν πως "τους ζημιώνει επειδή κρύβει τις βιτρίνες τους" και ζητούσαν την καταστροφή και απομάκρυνσή της, χαρακτηρίζοντάς την "παράνομη και χωρίς πολεοδομική άδεια". 
Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής στην οποία κατατέθηκαν οι καταγγελίες (και στην οποία προεδρεύει ο Αντιδήμαρχος Ηλίας Γκότσης) κατέληξε αρχικά να εισηγηθεί στο Δημοτ. Συμβούλιο ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ της πράσινης Αψίδας.
Μία ανάρτηση που έκανα τότε στο προφίλ μου, γνωστοποίησε ευρύτερα το θέμα και οι αντιδράσεις των συνδημοτών μας ήταν μεγάλες.
Μεσολάβησε περίεργη "αποψίλωση" του φυτού και μερική του ξήρανση (βλπ φωτό προχθεσινής μου ανάρτησης) από άγνωστους λόγους, που έβαλε όλους μας σε υποψίες.
Χθες το βράδυ, η τελική απόφαση του Δημοτ. Συμβουλίου, ήταν αυτή που γράφω.
Α.Π.
------------------

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΕΓΝΑΤΙΑ: ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ ΣΤΑ ΚΕΡΔΥΛΛΙΑ

Η αποκόλληση του μεγάλου βράχου, σημειώθηκε λίγο μετά τις 7.00 το πρωί της Τρίτης 11/12/12 στο σημείο της Εγνατίας που βρίσκεται στα όρια των νομών Σερρών-Θεσ/νίκης, λίγο πριν τα τούνελ στα Κερδύλλια.
Ευτυχώς λόγω της κατολίσθησης δεν συνέβη κάτι πιό δυσάρεστο από τις φθορές στο οδόστρωμα και στις περιφράξεις των πρανών.
Ο βράχος, που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των μηχανικών της Εγνατία Α.Ε. έπεσε λόγω καθιζήσεων στα τοιχώματα των διανοίξεων (μαλάκωσαν τα χώματα από τις τελευταίες βροχοπτώσεις), έκλεισε τη μία λωρίδα του ρεύματος προς Θεσ/νίκη.
Συνεργεία της κατασκευάστριας Εγνατία Α.Ε. επενέβησαν άμεσα για την απομάκρυνση του βράχου. Η κυκλοφορία (που δεν σταμάτησε καθόλου) αποκαταστάθηκε πλήρως τις πρώτες απογευματινές ώρες της ίδιας μέρας.
Ο προιστάμενος Πολιτικής προστασίας κ. Κοκκολάκης που βρισκόταν στις Σέρρες σε σύσκεψη για θέματα αρμοδιότητάς του, επισήμανε την υποχρέωση των υπευθύνων κάθε οδικού έργου, "στις εργασίες συντήρησης των δρόμων που κατασκευάζουν, να συμπεριλαμβάνουν και τα πρανή".
Στο σημείο της κατολίσθησης, θα γίνουν και εργασίες κατασκευής αναβαθμών για αποτροπή νέων συμβάντων.

ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

120 εκ € για το δρόμο Στρυμονικό-Χριστός. •Τουλάχιστον τρία χρόνια πίσω, λόγω πτώχευσης του αναδόχου.


Μετά από ταλαιπωρία χρόνων, δημοπρατείται τον επόμενο μήνα η κάθετος της Εγνατίας που ενώνει τη Θεσσαλονίκη με τις Σέρρες και τον Προμαχώνα.
Ο άξονας, σε τμήματά του μέσα στο νομό Σερρών, είχε μείνει ημιτελής λόγω αδυναμίας των αρχικών αναδόχων, με αποτέλεσμα να ακυρώνει στην ουσία την λειτουργία ενός από τους πλέον σημαντικούς οδικούς διαδρόμους σύνδεσης της χώρας μας με την Ευρώπη.

Δύο χρόνια κατασκευαστικής απραξίας
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στις 20 Δεκεμβρίου από την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και τις διαχειριστικές αρχές των Υπουργείων Μεταφορών και Ανάπτυξης και αφορά σε εργασίες ολοκλήρωσης των τμημάτων από τον Λαγκαδά έως τον Λαχανά (ελάχιστες βελτιώσεις) και από το Στρυμονικό έως το Χριστός, που είναι και η κύρια «τρύπα» του άξονα. Επίσης, παρεμβάσεις προβλέπονται και σε άλλα τμήματά του εντός του νομού Σερρών, όπως στο κομμάτι του δρόμου για Σιδηρόκαστρο με δημιουργία ΛΕΑ (λωρίδας έκτακτης ανάγκης).

«Είχαμε διετή διακοπή των εργασιών στα κομμάτια εντός του νομού Σερρών. Τώρα, τα 22 κρίσιμα χιλιόμετρα Στρυμονικού – Χριστός  μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης. Η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. τα έφερε εις πέρας με την επαναδημοπράτηση  του έργου.  Ήταν μία δύσκολη επιχείρηση. Με την εξασφάλιση της χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ, τα πράγματα θα πάνε καλά και θα μπορέσουμε ξεκινώντας με το καλό το 2012, να παραδοθεί ο δρόμος μέσα στα χρονοδιαγράμματα» τονίζει ο Δ/ντής τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών Αλέκος Φωταρούδης, μιλώντας στον «Π».

Πτώχευσε ο πρώτος ανάδοχος
Το έργο έμεινε  στον αέρα λόγω οικονομικών αδυναμιών της αναδόχου εταιρίας ΑΤΙΚΑΤ που ήταν και αρχικός ανάδοχος.
Η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. και το Υπουργείο Μεταφορών μετά την εκκαθάριση που ήταν μία χρονοβόρος διαδικασία προχωρούν τώρα στην επαναδημοπράτηση, δρομολογώντας την ολοκλήρωση του άξονα.

Ο Υφυπ. Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης δήλωσε σχετικά: «Στο έργο της εργολαβίας, περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των 22 χιλιομέτρων του τμήματος Στρυμονικό- Α/Κ Χριστός, συμπεριλαμβανομένων των ανισόπεδων κόμβων Στρυμονικού, Λευκώνα, Προβατά και Χριστού. Είναι σημαντικό έργο η ολοκλήρωση του δρόμου, που αποτελεί μέρος του ευρωπαϊκού άξονα 4».

Μας φέρνει πιο κοντά στην Ευρώπη
Ό άξονας 60 της Εγνατίας, ενώνει τη Θεσσαλονίκη με τον προμαχώνα, δια μέσου του νομού Σερρών. Είναι συνολικού μήκους 96 χλμ και αποτελεί κομμάτι του διευρωπαϊκού διαδρόμου που μέσω Σόφιας, Πράγας και Βουδαπέστης καταλήγει στο Βερολίνο.
«Είναι πολύ σημαντική για το νομό Σερρών η ολοκλήρωση του άξονα. Εάν δεν υπάρξουν ενστάσεις μετά την κατάθεση προσφορών ,στο τέλος του 2012 θα αναδειχτεί ο εργολάβος και θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Το ευχόμαστε», δήλωσε και ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Γιάννης Μωυσιάδης.

«Το έργο, θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη του νομού και θα διευκολύνει τις εμπορικές προσεγγίσεις του επιχειρηματικού κόσμου των Σερρών και της χώρας, με τις αγορές του εξωτερικού» τόνισε και ο Πρόεδρος του ΕΒΕΣ Άρης Δρογαλάς.
Να σημειωθεί πως η χρηματοδότηση του έργου μέσω ΕΣΠΑ είναι εξασφαλισμένη και ανέρχεται σε 120 εκ Ευρώ.

 ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΕΡΓΑ ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ;

  • Καλά έκανε και ήρθε ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης στις Σέρρες την περασμένη Παρασκευή, αλλά καλύτερα θα ήταν να ερχόταν με γεμάτα χέρια!
  • Παρά τις προσπάθειες του Νομάρχη Σερρών στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Στρυμονικού (τόπο καταγωγής του Υφυπουργού) να του αποσπάσει δέσμευση για χρηματοδοτική ένταξη του δρόμου Στρυμονικού- Νιγρίτας, ο κ. Μαγκριώτης δεν «ενέδωσε».
  • Δεν φαντάζομαι πως ήθελε να κάνει επίδειξη σκληρότητας, ούτε και πως έχει κανένα βίτσιο ο άνθρωπος να μας τυραννάει, όμως με άδεια ταμεία τί πραγματοποιήσιμο να υποσχεθεί και σε ποια δέσμευση να προχωρήσει;
  • Το είπε και ο βουλευτής Στάθης Κουτμερίδης μιλώντας στη σύσκεψη των αυτοδιοικητικών και φορέων του νομού που έγινε το μεσημέρι της ίδιας μέρας στη Νομαρχία: «Τα ¾ σχεδόν των διαθέσιμων στο Υπουργείο Υποδομών χρημάτων, είναι δεσμευμένα σε απαιτήσεις που δημιούργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση και πρέπει να ικανοποιηθούν. Τι να πρωτοκάνει το Υπουργείο με τα υπόλοιπα»;
  • Μέσες άκρες αυτή ήταν και η αλήθεια όπως επιβεβαίωσε με τη στάση του ο Γιάννης Μαγκριώτης, αν και οι τρείς βουλευτές της ΝΔ που ήταν παρόντες εξανέστησαν και διαμαρτυρόμενοι μπαχαλωδώς, κατέκριναν τον Στάθη που έκανε "τέτοιες αναφορές χαλώντας το κλίμα ομόνοιας και συστράτευσης για το καλό του νομού», που όπως είπαν κυριαρχούσε μέχρι τότε!!

  • Η Μαρία Κόλλια αντέδρασε πρώτη καλώντας τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ να μιλήσει συγκεκριμένα, τη σκυτάλη πήρε ο Τάσος Καρυπίδης και σφήνα παρενέβη ο Θεόφιλος Λεονταρίδης, δημιουργώντας κλίμα παρακρουσιακής «συζήτησης», με όλα τα μικρόφωνα αναμμένα και χωρίς κανείς να ακούγεται τελικά!
  • Φυσικά η μπάλα των βουλευτών της αντιπολίτευσης πήρε και τον έτερο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, τον Μιχάλη Τζελέπη που μιλώντας πριν τον Στάθη, πρωτοέκανε επιφανειακή αναφορά στο «χάος που παρέλαβε η Κυβέρνηση».
  • Η ηρεμία αποκαταστάθηκε κυρίως μετά την εκτόνωση όλων επί των μικροφώνων της αίθουσας και μερικώς εξαιτίας του πεδίου συμμαχίας που τους προσέφερε ο Νομάρχης, με την παρατήρησή του «Εδώ δεν είναι Βουλή για να αντιπαρατίθεστε έτσι»!
  • Μετά απ` αυτό, όλοι τα `βαλαν με τον Στέφανο Φωτιάδη και «ξέχασαν» τις μεταξύ τους αντιπαραθέσεις για τα υπαρκτά και ανύπαρκτα διαθέσιμα κονδύλια του Υπουργείου!
  • Τελικό συμπέρασμα από την επίσκεψη Μαγκριώτη και τις συσκέψεις που έγιναν;
  • Δεν υπάρχουν όχι μόνο λεφτά, αλλά ούτε και έτοιμες μελέτες για να χρηματοδοτηθούν έργα στο νομό μας.
  • Η Ε61, ήτοι ο δρόμος Σερρών – Δράμας – Καβάλας είναι ανύπαρκτος μελετητικά σχεδόν σε όλα του τμήματα, χώρια ότι μελετάται από 4!!! διαφορετικούς φορείς και υπηρεσίας, απολύτως ασυγχρόνιστες μεταξύ τους. Για χρηματοδότηση, ούτε λόγος.
  • Η κάθετος της Εγνατίας, από Θεσσαλονίκη μέχρι Προμαχώνα καρκινοβατεί, μια και από τις πέντε εργολαβίες, η μία (της ΑΤΙΚΑΤ που «σήκωσε ψηλά τα χέρια» από τα οικονομικά της προβλήματα) παρουσιάζει σημαντικές καθυστερήσεις με αποτέλεσμα ο δρόμος να είναι ημιτελής αλλά και επικίνδυνος σε πολλά τους σημεία,
  • ενώ η περιμετρική των Σερρών, όχι μόνο μελέτη δεν έχει, αλλά ακόμη κι αν αυτή την κάνει τελικά η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. τα 130 εκ που θα χρειαστούν, δεν υπάρχει για την ώρα τρόπος να εξασφαλιστούν!
  • Ωραία!!
  • Το μόνο ευχάριστο; Ότι ο κ. Μαγκριώτης ανακοίνωσε πρόσθετο χρηματοδοτικό πλαίσιο 3δις Ευρώ, που θα καλύπτει τα κενά του ΕΣΠΑ και θα αφορά όπως είπε σε οδικά έργα, οδική ασφάλεια και αντιπλημμυρικά, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2014.

ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

"ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ..."!

  • Την άμεση ψήφιση του νόμου που αφορά τα δημόσια έργα ζήτησαν οι εργολήπτες της χώρας, που ολοκλήρωσαν το ετήσιο Συνέδριό τους στο Elpida Resort των Σερρών, το περασμένο Σάββατο.
  • Το τριήμερο Συνέδριό τους, πραγματοποιήθηκε στη σκιά της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης και των ιδιαίτερων προβλημάτων της χώρας μας όπου και δραστηριοποιούνται.
  • Η παρουσία δύο Υφυπουργών, του καθ` ύλην αρμόδιου Γιάννη Μαγκριώτη και του Οικονομίας και Ανάπτυξης Μάρκου Μπόλαρη, των Προέδρων του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, Τραπεζών και Τεχνικών Εταιριών καθώς και των βουλευτών Στ. Κουτμερίδη. Μιχ. Τζελέπη και Θεοφ. Λεονταρίδη, έδωσε πρόσθετη αξία στο γεγονός.
  • Οι εργολήπτες δημοσίων έργων, μέλη της ΠΕΣΕΔΕ, κάνοντας καίριες επισημάνσεις σε θέματα αγκυλώσεων του χώρου, ποιότητας έργων, οικονομικών υπερβάσεων, επάρκειας μελετών αλλά και διαφάνειας, έθεσαν επιτακτικά το αίτημα εκσυγχρονισμού του νομικού πλαισίου που αφορά τα δημόσια έργα,
  • Ζητώντας επίμονα από την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην ψήφιση του νέου νόμου, επί του οποίου κατέθεσαν ήδη τις αναλυτικές και τεκμηριωμένες προτάσεις τους.
  • Επί των τύπων των ήλων έθεσαν το δάκτυλο οι ομιλητές , από όλους τους νομούς της χώρας, μιλώντας τη γλώσσα της αλήθειας για την κατάσταση «στην Ελλάδα των αναξιόπιστων και ημιτελών έργων», με τις μεγάλες καθυστερήσεις, όπου «το κράτος χρωστάει στους εργολήπτες πάνω από 2δις».

  • Ο αρμόδιος Υφυπουργός έκλεισε τις εργασίες του Συνεδρίου στις Σέρρες, διαβεβαιώνοντας για την άμεση ψήφιση του νέου νόμου, και την με κάθε τρόπο τόνωση των κατασκευαστικών έργων με αναπτυξιακή προοπτική.
  • Οι εγγραφές στο συνέδριο έφτασαν τις 250, με τους συμμετέχοντες να έχουν ενθουσιαστεί από την πόλη και τις καλλονές του νομού μας, τις οποίες και επισκέφθηκαν.
ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης