Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκπαίδευση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εκπαίδευση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ

Εαν διδασκόμασταν τα αρχαία μας κείμενα όχι για εκμάθηση γραμματικής και συντακτικού αλλά ως περιεχόμενο και ιστορία, ο λαός μας σήμερα θα ήταν ο leader της υφηλίου σε σοφία και σωφροσύνη. 

[Αν αναρωτιέστε για την αιτία της ανάρτησης, διάβαζα Θουκυδίδη και τον διάλογο Αθηναίων- Μήλιων. 

Στα νεοελληνικά φυσικά.] 
Α.Π.
---------------

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

ΟΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ - Dr Νίκος Ζαπριάνος, Λέκτορας Νομικής στο Πανεπιστήμιο Κύπρου


Ο διδάκτωρ Νομικής Νίκος Ζαπριάνος (στην κάτω φωτό δεξιά) είναι Λέκτορας Αστικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις της Κύπρου.
Μετά την ολοκλήρωση (με υποτροφία και Αριστα) του διδακτορικού του στο Πανεπιστήμιο Humboldt του Βερολίνου, ανέλαβε καθήκοντα Πανεπιστημιακού.
Τον περασμένο μήνα, ως προπονητής της Ομάδας των φοιτητών του,  τους οδήγησε στην κορυφή του Διαγωνισμού Εικονικής Δίκης, προσθέτοντας μία ακόμη διάκριση στο ενεργητικό του.

Χαιρόμαστε ως Σερραίοι για την πρόοδο των συμπολιτών μας (ειδικά όταν πρόκειται για στενούς οικογενειακούς φίλους που αγαπάμε!).
Ο Dr Νίκος Ζαπριάνος είναι γιός των επίσης δικηγόρων Ευάγγελου Ζαπριάνου (Σέρρες) και Δουκαίνης Χηνοπούλου εκ Νέου Σκοπού (Υποθηκοφυλακείο Ηράκλειας).
Συγχαρητήρια! 



Πρωτιά
Την πρώτη θέση στον τελικό του 3ου εθνικού διαγωνισμού εικονικής δίκης της ELSA Cyprus κατέλαβε η ομάδα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφου.

Ο τελικός διεξήχθη  στο Ανώτατο Δικαστήριο στη Λευκωσία.

Η ομάδα του Πανεπιστημίου Νεάπολις, αποτελούμενη από τους φοιτητές Ζωή Βαλάρη, Μαρία Κεφάλα-Καρλή και Νικόλαο Στεργίου με προπονητή τον Δρ. Νικόλαο Ζαπριάνο λέκτορα Αστικού Δικαίου, συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία και προκρίθηκε με πρωτιά στην τελική φάση του διαγωνισμού, αντιμετωπίζοντας με επιτυχία την ομάδα του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.

Σημειώνεται ότι στην πρώτη φάση του διαγωνισμού η ανωτέρω ομάδα του Πανεπιστημίου Νεάπολις είχε συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία, ενώ της είχε απονεμηθεί ΚΑΙ το βραβείο καλύτερου δικογράφου.



Πώς γίνεται ο διαγωνισμός "Εικονικής Δίκης"
Και στην πρώτη φάση και στον τελικό τίθεται στους συμμετέχοντες φοιτητές μια υπόθεση και εκείνοι καλούνται να συντάξουν γραπτά δικόγραφα και να διαγωνισθούν προφορικά σε κατ’ αντιδικία διαδικασία ενώπιον κριτών-δικαστών.

Οι φοιτητές έχουν έτσι την ξεχωριστή ευκαιρία να εξασκηθούν στην προετοιμασία και υποστήριξη πραγματικών υποθέσεων και να μελετήσουν επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν την νομολογία των δικαστηρίων και την επιστήμη. Τα θέματα του φετινού διαγωνισμού προέρχονταν από τον χώρο του αστικού δικαίου και της πολιτικής δικονομίας.

Συγχαρητήρια
Κατά την άφιξή τους στην Πάφο τα μέλη της ομάδας δέχθηκαν τα συγχαρητήρια του Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκη Ομήρου, του Προέδρου του Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Νεάπολις κ. Μιχαλάκη Λεπτού και του Πρύτανη του Πανεπιστημίου καθηγητή Σπύρου Μακριδάκη.

Α.Π. 

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΟΙ GENIUS ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Μου έλεγε προχθές φίλος εκπαιδευτικός για μαθητή του, πως στην πολυετή καριέρα του δεν συνάντησε τόσο ιδιαίτερο 15χρονο. 

Πέρα από τις συνεχείς διακρίσεις σε εθνικούς και ευρωπαικούς διαγωνισμούς Φυσικής, Μαθηματικών και Ρομποτικής, τις προάλλες παρουσίασε-δίδαξε σε καθηγητές Λυκείου ειδικά θέματα Φυσικής και Πληροφορικής και εντυπωσίασε!! 


Σκέψεις μου: 
--> Η χώρα μας έχει και λειτουργεί δομές και φορείς για την εκπαίδευση, ένταξη και φροντίδα των ατόμων με ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣΚαι ορθώς.
--> ΔΕΝ διαθέτει όμως καμία δομή και δεν έχει κάνει επίσης καμία πρόβλεψη, για τα άτομα (κυρίως παιδιά και εφήβους) με ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

Αυτά δλδ που μπορεί να φοιτούν στο Γυμνάσιο ή και στο Δημοτικό ακόμη αλλά η αντίληψή τους, τα ταλέντα τους και οι γνώσεις τους υπερβαίνουν κατά πολύ τα στάνταρτς της βιολογικής τους ηλικίας.

---> Θλίβομαι
επειδή τα παιδιά αυτά χάνονται στο χωνευτήρι της υποχρεωτικής εκπαίδευσης της χώρας μας και συνθλίβονται εξαναγκαζόμενα να ακολουθήσουν τους ρυθμούς του ΜΕΣΟΥ OΡΟΥ, ενώ θα μπορούσαν να πετάξουν με τους δικούς τους, να εξελιχθούν και να χορτάσουν την πείνα του ταλέντου τους σε πιό κατάλληλες γι' αυτά εκπαιδευτικές δομές. Και να δοξάσουν στην ώρα τους, την Επιστήμη, τις Τέχνες και τη χώρα μας!


--->Δυστυχώς, η Ελλάδα στέλνει τα καλύτερα μυαλά της έξω, ενώ εδώ και 100 χρόνια ψάχνει το "βέλτιστο εκπαιδευτικό σύστημα", που όμως ακόμη δεν βρήκε...!!  


Κείμενο: Α.Π 
emoticon unsure

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ, ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΕΟ ΣΚΟΠΟ ΣΕΡΡΩΝ.

Πλήθος κόσμου παρέστη στην τελετή αναγόρευσης του Ελληνοαμερικανού E.S. SAVAS [Εμμανουήλ- Ευστάθιος Σάββας] σε επίτιμο διδάκτορα της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ (16/10/2015), Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. 



Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην επιβλητική αίθουσα της παλαιάς Φιλοσοφικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, παρουσία των μελών της Πρυτανείας, Κοσμητόρων, Καθηγητών του Πανεπιστημίου, συγγενών και πολλών συμπατριωτών του αναγορευθέντος, από τον Νέο Σκοπό Σερρών.





Ο Emm. Steve SAVAS είναι συγγραφέας 15 βιβλίων Οικονομίας και καθηγητής του Πανεπιστημίου Columbia, ενώ διετέλεσε Υφυπουργός Ανάπτυξης στην Κυβέρνηση Ρήγκαν και Αντιδήμαρχος Νέας Υόρκης.

Το Μουσικό Πολύτροπο του ΑΠΘ, έπαιξε τραγούδια του Σκοπού Ανατολ. Θράκης από όπου κατάγεται ο αναγορευθείς.
 (βλπ video) 




Τον τιμώμενο προσφώνησαν: 


  • ο Κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, Καθηγητής Κωνσταντίνος Κατσάμπαλος.
  • ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Περικλής Μήτκας.
  • ο Πρόεδρος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του ΑΠΘ, Καθηγητής Χρήστος Αναγνωστόπουλος.
  • Έπαινος στον τιμώμενο (Εγκώμιον / Laudatio) εκφωνήθηκε από τον Καθηγητή του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του ΑΠΘ, Αριστοτέλη Νανιόπουλο (στη φωτό κάτω, δεξιά, ο οποίος κατάγεται επίσης από τον Ν. Σκοπό και οργάνωσε την πρόσκληση του αναγορευθέντος και την εκδήλωση).

Ακολούθησε αντιφώνηση και Ομιλία του τιμώμενου, με θέμα: «Public-Private Partnerships: A Strategic New Role for Progressive Governments», «Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα: Ένας Στρατηγικός Νέος Ρόλος για Προοδευτικές Κυβερνήσεις». 

Τις επόμενες δύο ημέρες ο κ. SAVAS φιλοξενήθηκε στο πατρικό του χωριό τον Νέο Σκοπό Σερρών οι Αρχές του οποίου οργάνωσαν τιμητικές εκδηλώσεις, ξεναγήθηκε και συνέφαγε με τους πατριώτες του ενώ επισκέφθηκε και το ΚΕΘΙΣ (Κέντρο Θεραπευτικής ΙΠΠΑΣΙΑΣ) που λειτουργεί με πρότυπο τρόπο σε έκταση που παραχώρησε το χωριό. 



Κείμενο-Φωτο-Video: Α.Π. 

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Γυμνάσιο Στρυμονικού: ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Στο Γυμνάσιο Στρυμονικού σήμερα με τους μαθητές της Γ' Τάξης. 
Ημερίδα Σταδιοδρομίας και ενημέρωση για επαγγέλματα που ενδιαφέρουν τα παιδιά. Δική τους επιλογή να μάθουν και για τη δημοσιογραφία. 

Συγχαρητήρια στον Δ/ντη του Σχολείου Ηλία Ακριτίδη [ Ilias Akritidis ] και στην υπεύθυνη καθηγήτρια, για τη εκπαιδευτική τους δουλειά πάνω στα παιδιά. 
Εξαιρετική και χρήσιμη για όλους μας η συνάντηση. 


A.Π.

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Δημοσιογραφία: ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ







Γράφει η φιλόλογος του 3ου Γυμνασίου Σερρών ΣΥΛΙΑ ΖΕΤΑ στο προφίλ της στο FB: 

"Μια μοναδική εμπειρία για τη δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου μας!

Η καταξιωμένη δημοσιογράφος Αριάδνη Παπαφωτίου αποδέχτηκε την πρόταση των υπεύθυνων καθηγητριών του προγράμματος της Σχολικής εφημερίδας και συναντήθηκε με τους μαθητές και μαθήτριες της συντακτικής ομάδας της Μαθητικής εφημερίδας "Μαθητές εν Δράσει" που στήσαμε στη διάρκεια της φετεινής χρονιάς. 


Συνομίλησε μαζί τους, τους μετέφερε εμπειρίες και γνώσεις από την πολύχρονη και αξιόλογη πορεία της στο χώρο της δημοσιογραφίας και μοιράστηκε μαζί τους τα "μυστικά" του επαγγέλματος . 

Σε ευχαριστούμε Αριάδνη!!!!
 — μαζί με Ariadni Papafotiou.". 
----------------------------------------------- 


ΕΓΩ ευχαριστώ για την πρόσκληση Σύλια Ζέττα

Είστε υπέροχες εκπαιδευτικοί, με αγάπη για τη δουλειά σας και την αποστολή σας. 


Οι μαθητές όχι μόνο ήταν ολοφάνερα καλοδουλεμένοι εκπαιδευτικά, αλλά και με προφανέστατα αισθήματα εκτίμησης απέναντί σας. 


Μπράβο σε όλη την ομάδα, που με εντυπωσίασε με την ωριμότητα και την ορθή κρίση της. 


Συγχαρητήρια! Ηταν και για μένα μιά όμορφη εμπειρία στο 3ο Γυμνάσιο Σερρών, με το οποίο συνδέομαι πολλαπλώς! 


Αριάδνη Παπαφωτίου 

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ των λιλιπούτειων Δημοσιογράφων.

"Και πώς θα μιλήσω βρε Σοφία σε 5άχρονα, για εφημερίδα?"!! 

Πήγα στο 15ο Νηπιαγωγείο με πρόσκληση της υπεύθυνης Νηπαγωγού Σοφίας Χριστοφορίδου, για να βοηθήσω σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα την προστασία του δάσους, που περιλάμβανε και ...έκδοση εφημερίδας! 



Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα καταλαβαίνουν και πόσα μπορούν να κάνουν τα νήπια (αχ μεγάλωσαν τα παιδιά μου και το ξέχασα?!) ! 

Λοιπόν, όχι μόνο εφημερίδα στήσαμε (δικό τους το όνομα "Φλας"), όχι μόνο "κύριο θέμα" επιλέξαμε, με ζωγραφιές και κείμενα δικά τους, αλλά και γεμίσαμε 4 σελίδες με εικόνες, άρθρα και αποψεις, που μόνο "παιδικές" δεν θα τις έλεγα. 
Μέχρι και διαφημίσεις ζωγράφισαν και καταχώρησαν τα μικρέλια! 
Και στο τέλος, μου έκαναν κι ένα χειροποίητο δώρο, γεμάτο ποιήματα και χρυσόσκονη, για να "θυμάμαι τη συνάντησή μας"! 

Μπράβο στα παιδιά, στους γονείς και βασικά στη δασκάλα τους, για την όρεξη και τη φροντίδα. 
Το χάρηκα πολύ! emoticon smile
— στην τοποθεσία Serres.

Α.Π.

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.

Δεκάδες μαθητές Σχολείων των Σερρών συμμετείχαν στην πρωτοβουλία του Δήμου και του "ΑΡΤΙΟ" να στολιστεί η πόλη.
Χειροποίητα στολίδια κρεμάστηκαν σε φυσικά και εικαστικά δέντρα που στήθηκαν στην αγορά, ενώ οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου, "έντυσαν" μουσικά τη δράση.
Πάνω από 400 μαθητές με τους δασκάλους τους έδωσαν το παρών. Όμορφες κατασκευές, χειροτεχνήματα με έμπνευση αλλά και κάλαντα και τραγούδια και πολλές ευχές, γέμισαν τους πεζόδρομους της πόλης.
Ο Άγιος Βασίλης και οι νεράιδες ήταν κι αυτές μαζί με τους μαθητές που με τη φροντίδα των δασκάλων τους έντυσαν τη πρωτοβουλία με χρώματα, ήχους και δώρα.
Τα δέντρα που στόλισαν οι μικροί και μεγάλοι μαθητές Δημοτικών και Γυμνασίων της πόλης των Σερρών, θα παραμείνουν όλη τη γιορταστική περίοδο στις θέσεις τους, αποτελώντας με τα πολύχρωμα στολίδια τους το αποτύπωμα της έμπνευσης των παιδιών.







Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΠΥΞΙΔΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ


Θερινή καμπάνια που φιλοδοξεί να γίνει ετήσιος θεσμός, υλοποιεί η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη των Σερρών. Σκοπός της, να παράσχει μια ευκαιρία δημιουργικής απασχόλησης και εκτόνωσης, σε όσους μείνουν στην πόλη αυτό το καλοκαίρι.

Με δράσεις που προάγουν το πνεύμα της δημιουργικότητας και της φιλαναγνωσίας, η ΔΚΒΣ κρατάει αναμμένη τη μηχανή της όλο το καλοκαίρι, προσφέροντας σύγχρονες υπηρεσίες, συντονισμένες με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το πρόγραμμα «Διαδρομές με Πυξίδα τη Βιβλιοθήκη», περιλαμβάνει δράσεις και δραστηριότητες για το νεανικό κυρίως κοινό, και ειδικά αυτό που θα μείνει μεγάλο μέρος του καλοκαιριού στην πόλη.
Με αφορμή και αιτία το βιβλίο, εικαστικά, θέατρο, περίπατοι, φωτογραφία, επιστήμη, αναγνώσεις και αφηγήσεις, ανοίγουν την πόρτα στη δημιουργική γνώση και εκτόνωση.

«Μας χαροποιεί το γεγονός πως οι δηλώσεις συμμετοχής ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Η κρίση έχει αλλάξει αναγκαστικά πολλές συνήθειες και σίγουρα την καθημερινότητά μας. Το πρόγραμμά μας αυτό (που είναι δωρεάν) αποσκοπεί  στο να φέρει όχι μόνο το νεανικό κοινό αλλά και όλους τους πολίτες κοντά στο βιβλίο, και να δώσει διεξόδους σε όσους αναγκαστικά μείνουν στο σπίτι» σημειώνει η βιβλιοθηκονόμος της ΔΚΒΣ Μαρία Βραχλιώτη.

Η πρώτη από τις δράσεις αφορά στο παιδικό αναγνωστικό κοινό. Τριάντα παιδιά, κατασκεύασαν τα παραμύθια που διάβασαν, δημιουργώντας με τη βοήθεια των εικαστικών νέας γενιάς των Σερρών, τρισδιάστατους χώρους δράσης των ηρώων τους. 

«Διαβάζουμε τα παραμύθια και μετά, τα παιδιά μέσα σε κουτιά δημιουργούν τα σκηνικά εξέλιξης της ιστορίας που άκουσαν. Χρησιμοποιούμε υλικά όπως το χαρτί, η πλαστελίνη, και το πλαστικό, που τα χρωματίζουμε και τα τοποθετούμε ώστε να προκύπτει η μακέτα. Τα παιδιά κάνουν πραγματικά έργα τέχνης»  τονίζει η εικαστικός και επιμορφώτρια στο ΑΡΤΙΟ, Μαργαρίτα Παντελάκη.

Η καλοκαιρινή καμπάνια, διοργανώνεται στο πλαίσιο της «Βιβλιοθήκης του Μέλλοντος» που υποστηρίζεται από το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» και σε επίπεδο Σερρών συνδυάζεται με την ανακαίνιση και εμπλουτισμό της Παιδικής Βιβλιοθήκης, που θα λειτουργήσει κανονικά από τον Σεπτέμβριο.

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη των Σερρών που στεγάζεται σε σύγχρονο κτίριο, έχει πάνω από 80 χιλιάδες τίτλους βιβλίων πλήρως καταλογογραφημένων και διαθέσιμων σε ηλεκτρονική αναζήτηση, ενώ σημειώνει και ρεκόρ κίνησης, με πάνω από 600 δανεισμούς την ημέρα.


ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΝ – ΝΕΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ


Ένας νέος μαθητικός θεσμός γεννήθηκε με πρωτοβουλία της Δ/νσης Α/θμιας των Σερρών. Στόχος της, η έκφραση των μαθητών Μέσης Εκπαίδευσης μέσω του Κινηματογράφου.
Πάνω από 200 Σχολεία της χώρας και χιλιάδες μαθητές, συμμετείχαν στον 1ο Διαγωνισμό και οι καλύτερες ταινίες βραβεύτηκαν από τον Υπουργείο Παιδείας.

Η μαθητική δημιουργικότητα και έμπνευση, ξεδιπλώθηκαν με μοναδικό τρόπο στις 220 ταινίες μικρού μήκους που συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό. Διοργανώτρια και εμπνευστής της ιδέας η Δ/νση Α /θμιας Εκπαίδευσης Σερρών, που έβαλε υψηλούς στόχους και κατάφερε τελικά να δημιουργήσει ένα μαθητικό θεσμό που όπως φαίνεται δεν θα μείνει εντός συνόρων.

«Είναι μεγάλη η ικανοποίησή μας που το Υπουργείο και άλλοι επίσημοι φορείς υιοθέτησαν την ιδέα μας. Μεγαλύτερη ακόμη η χαρά μας για τον αριθμό των συμμετοχών. Μαθητές και εκπαιδευτικοί εμπνεύστηκαν από την ιδέα και δημιούργησαν πραγματικά διαμάντια. Είμαστε περήφανοι και πιστεύουμε πως στην εξέλιξή το υ ο θεσμός θα δώσεις πραγματικά αριστουργήματα αλλά και  σημαντικούς ανθρώπους στην τέχνη του κινηματογράφου», δήλωσε ο Δ/ντής Α/θμιας Σερρών, Χρήστος Κρυστάλλης.

Τα συμμετέχοντα Σχολεία από Ελλάδα και ομογένεια υπέβαλλαν ταινίες μικρού μήκους διάρκειας έως 10 λεπτά, με θεματολογία αντλημένη από τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, τα οποία άλλοτε προσέγγισαν με χιούμορ, άλλοτε με συμβολισμό, αλλά πάντα με σοβαρότητα και ωριμότητα όπως αποφάνθηκαν  οι κριτές. 

«Τα παιδιά εκφράστηκαν ολοκληρωμένα μέσω του κινηματογράφου. Έγραψαν σενάρια, έγινα ηθοποιοί, σκηνοθέτησαν, βιντεοσκόπησαν, μόνταραν. Η διαδικασία της ολοκλήρωσης της κάθε ταινίας ήταν μία εκπαιδευτική πράξη, από την οποία οι συμμετέχοντες είτε ως άτομα είτε ως ομάδα, αποκόμισαν πολύτιμες εμπειρίες» τόνισε και ο Εκπαιδευτικός και Συντονιστής του προγράμματος Γιάννης Πούλιος που εργάζεται ως δάσκαλος στο Πειραματικό Σχολείο των Σερρών.

Όλες οι ταινίες, αξιολογήθηκαν από πανελλήνιου κύρους ειδικούς του Κινηματογράφου, που προέρχονται από το Φεστιβάλ Δράμας, το Υπουργείο Παιδείας και την ΕΡΤ.
Τον περασμένο Ιούνιο μάλιστα, σε ειδική τελετή στο Υπ. Παιδείας απονεμήθηκαν βραβεία και τιμητικές διακρίσεις σε 13 ταινίες μαθητών Δημοτικού (ανάμεσα τους και το Πειραματικό Σερρών) και σε 16  από Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας.

Οι βραβευμένες ταινίες, θα προβληθούν ως ισότιμες των άλλων διαγωνιζόμενων στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σε ειδικά αφιερώματα στην ΕΡΤ καθώς και  (στο σύνολό τους) σε πρόγραμμα προβολής για τα Σχολεία όλης της χώρας αλλά και το κοινό, που θα διοργανωθείς τις Σέρρες από τη Δ/νση Α/θμιας.


ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Σάββατο 14 Μαΐου 2011

ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ.


  • Πρυτάνεις, Αντιπρυτάνεις και καθηγητές 40 Πανεπιστημίων από 15 ευρωπαϊκές χώρες, επισκέφθηκαν την περασμένη Πέμπτη το ΤΕΙ Σερρών, με σκοπό τη γνωριμία με τους πανεπιστημιακούς του χώρους, αλλά και την καλλιέργεια σχέσεων και συνεργασίας πάνω σε εκπαιδευτικά προγράμματα.
  • Επρόκειτο για ακαδημαϊκούς από Πανεπιστήμια της Μ. Βρετανίας, της Βουλγαρίας, του Καζακστάν, της Λετονίας, της Λιθουανίας, της Μολδαβίας, της Ουκρανίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας, της Ρωσίας, των Σκοπίων και της Φινλανδίας που βρέθηκαν στη χώρα μας για ολιγοήμερη εκπαιδευτική παραμονή, εντάσσοντας στο πρόγραμμά τους και την επίσκεψη στην πόλη μας, μετά από πρόσκληση του Προέδρου του ΤΕΙ Σερρών.

    • «Προετοιμάσαμε και συμφωνήσαμε με τα άλλα Πανεπιστήμια. τη θέσπιση ενός Μεταπτυχιακού προγράμματος που θα γίνει  από το ΤΕΙ μας, καθώς και την ανάπτυξη ανταλλαγών καθηγητών και φοιτητών μας» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΤΕΙ Σερρών Δημήτρης Πασχαλούδης.
    • Οι εξήντα ακαδημαϊκοί, ξεναγήθηκαν στο κάμπους του ΤΕΙ και συζήτησαν με τη Διοίκησή του για τη συνεργασία των Πανεπιστημίων τους πάνω στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα με αντικείμενο τον Τουρισμό και την οικονομία.
    • «Είναι σημαντικό για μας, οι φοιτητές μας να μπορέσουν να βγουν από τη χώρα και να γνωρίσουν δεδομένα άλλων χωρών με εμπειρία στην τουριστική οικονομία» δήλωσε ο κ. Λαουρέντζου Καλμούτσκι Πρύτανης του κρατικού Πανεπιστημίου της Μολδαβίας.
    • «Εντυπωσιάστηκα από τις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ Σερρών. Υπάρχει η απαραίτητη οργάνωση, υποδομή και εμπειρία που εγγυώνται ότι η συνεργασία με τα υπόλοιπα Πανεπιστήμια της Ευρώπης θα πετύχει» τόνισε σε άπταιστα ελληνικά και η Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Μπάρι της Ιταλίας κ. Αντόνια Κασαμάσιμα.
    • «Επιδιώκουμε να αναπτύξουμε τις ανταλλαγές φοιτητών μας με την Ελλάδα. Το ΤΕΙ Σερρών το γνωρίζουμε και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας σε όλα τα προσφερόμενα επίπεδα» είπε και ο Αντιπρόεδρος του κρατικού Πανεπιστημίου του Καλίνιγκραντ της Ρωσίας, κ. Βαλεντίν Κορνέγιεβιτς.
    • Το ΤΕΙ Σερρών, έχοντας εμπειρία στα μεταπτυχιακά προγράμματα αλλά και σ` αυτά της κινητικότητας καθηγητών και φοιτητών μέσω Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, δηλώνει ετοιμότητα ενόψει της συνεργασίας.
    • Ήδη, τα κείμενα των συμφωνιών που πρόκειται να υπογραφούν με τα υπόλοιπα Πανεπιστήμια είναι έτοιμα ώστε τα προγράμματα να ξεκινήσουν κανονικά τον Σεπτέμβριο του 2012 στις Σέρρες, με τη συμμετοχή και των ξένων φοιτητών.
    • Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην πόλη των Σερρών οι εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων, ξεναγήθηκαν και στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου.

    ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

    Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

    ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ!

    • Η στήλη εύχεται σε όλους τους υποψήφιους για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα επαγγελματικά και κοινωνικά τους όνειρα, κάνοντας σωστή επιλογή των Σχολών προτίμησής τους.
    • Η ανάρτηση της βαθμολογίας των γραπτών τους εξετάσεων κάποιους τους έκανε χαρούμενους και κάποιους όχι.
    • Οι δεύτεροι να ξέρουν πως υπάρχουν και οι «δεύτερες ευκαιρίες», που συνήθως οδηγούν σε μεγαλύτερες επιτυχίες από τις πρώτες και πως το «κάθε εμπόδιο για καλό» είναι κανόνας!