Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΟΙ GENIUS ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Μου έλεγε προχθές φίλος εκπαιδευτικός για μαθητή του, πως στην πολυετή καριέρα του δεν συνάντησε τόσο ιδιαίτερο 15χρονο. 

Πέρα από τις συνεχείς διακρίσεις σε εθνικούς και ευρωπαικούς διαγωνισμούς Φυσικής, Μαθηματικών και Ρομποτικής, τις προάλλες παρουσίασε-δίδαξε σε καθηγητές Λυκείου ειδικά θέματα Φυσικής και Πληροφορικής και εντυπωσίασε!! 


Σκέψεις μου: 
--> Η χώρα μας έχει και λειτουργεί δομές και φορείς για την εκπαίδευση, ένταξη και φροντίδα των ατόμων με ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣΚαι ορθώς.
--> ΔΕΝ διαθέτει όμως καμία δομή και δεν έχει κάνει επίσης καμία πρόβλεψη, για τα άτομα (κυρίως παιδιά και εφήβους) με ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ

Αυτά δλδ που μπορεί να φοιτούν στο Γυμνάσιο ή και στο Δημοτικό ακόμη αλλά η αντίληψή τους, τα ταλέντα τους και οι γνώσεις τους υπερβαίνουν κατά πολύ τα στάνταρτς της βιολογικής τους ηλικίας.

---> Θλίβομαι
επειδή τα παιδιά αυτά χάνονται στο χωνευτήρι της υποχρεωτικής εκπαίδευσης της χώρας μας και συνθλίβονται εξαναγκαζόμενα να ακολουθήσουν τους ρυθμούς του ΜΕΣΟΥ OΡΟΥ, ενώ θα μπορούσαν να πετάξουν με τους δικούς τους, να εξελιχθούν και να χορτάσουν την πείνα του ταλέντου τους σε πιό κατάλληλες γι' αυτά εκπαιδευτικές δομές. Και να δοξάσουν στην ώρα τους, την Επιστήμη, τις Τέχνες και τη χώρα μας!


--->Δυστυχώς, η Ελλάδα στέλνει τα καλύτερα μυαλά της έξω, ενώ εδώ και 100 χρόνια ψάχνει το "βέλτιστο εκπαιδευτικό σύστημα", που όμως ακόμη δεν βρήκε...!!  


Κείμενο: Α.Π 
emoticon unsure

Δεν υπάρχουν σχόλια: