Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτική. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

ΤΟΥ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΟΥ

Και βασικά, είμαστε η χώρα που δίνει επίδομα οργάνωσης γραφείου 936 ευρώ το μήνα σε βουλευτές, και 486 ευρώ συντάξεις στους υπόλοιπους! 
#Hallelujah

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

ΔΕΞΙΟΙ vs ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ -ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ λέει η Επιστήμη.

Η διαφορά ανάμεσα στον "δεξιό- νεοφιλελεύθερο" και στον "αριστερό-σοσιαλδημοκράτη" 
(Σ.Σ. τα εισαγωγικά τα βάζω για να αποδεσμεύσω τους όρους από την τρέχουσα συσχέτισή τους με κόμματα και να εστιάσω σε γενικές συμπεριφορές και στάσεις ζωής), 
είναι πως ο μεν ένας δρά κυρίως ατομιστικά και ιδιοτελώς, ενώ ο άλλος κοινωνικά και με ανιδιοτέλεια. 


Ο δεύτερος τρόπος σκέψης και δράσης είναι πιό κοντά στη λειτουργία της ίδιας της ανθρώπινης Φύσης, λένε οι σύγχρονες παραδοχές σε Ψυχολογία και Νευροεπιστήμη. 


#No_blame_to_the_socialists_us ;)

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ!

Εως και 2.000 ευρώ η ΜΕΙΩΣΗ της εισφοράς Αλληλεγγύης των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, με ρύθμιση που συμπεριλαμβάνεται σε νόμο του ΥΠ.ΟΙΚ.!!..... 
ΑΛΗΤΕγγυοι! 

Α.Π.

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

ΠΟΛΥΤΑΧΥΤΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ

Η Ευρώπη, δεδομένων των (και ανίατων) οικονομικών ανισοτήτων των μελών της, μπορεί να συνεχίσει μόνο ως διακρατικό σχήμα πολλών (οικονομικών) ταχυτήτων
Κι αυτό θα γίνει, επισήμως. 

Φυσικά τα δικαιώματα-οφέλη θα είναι αντίστοιχα του "κύκλου" στον οποίο θα τροχ(ι)οδρομεί η κάθε χώρα. 

Η Ελλάδα μας, ως τελευταία τρύπα του ζουρνά, θα είναι αυτή που θα υπάρχει (άν..) για να βοηθά στο "κούρδισμα" των υπόλοιπων, ως παράδειγμα προς αποφυγήν. 

Α.Π.

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Πέρασαν δύο χρόνια και η ανάπτυξη ακόμη δεν ξέρει κατά πού πέφτει η Ελλάδα. 
Πέρασαν δυό χρόνια κι ακόμη σταθερό φορολογικό σύστημα δεν έχουμε, ούτε και επενδυτικά κίνητρα. 


Πέρασαν δυό χρόνια κι ακόμη το Taxis "πέφτει" όταν πάμε να υποβάλλουμε δήλωση, και η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση δεν είναι ούτε ηλεκτρονική ούτε διακυβέρνηση, μόνο πληρωμενα εκατομμύρια σε εταιρίες που ΘΑ την έκαναν. 


Πέρασαν δυό χρόνια και το 70% των προαπαιτούμενων ΔΕΝ έγιναν.


Πέρασαν δυό χρόνια, αλλά τουλάχιστον μάθαμε πόσοι είναι τελικά οι Δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα, όμως πάλι, ...και τί έγινε που το μάθαμε, αφού ξανά το αλλάξαμε με νέες προσλήψεις... 


Α, στη ΔΕΗ συνεχίζουν να παίρνουν ΚΑΙ δώρα ΚΑΙ 13ο μισθό και εφάπαξ, και παχυλές συντάξεις! 

...Νταξ, δεν γκρεμίστηκαν κι όλα!
#Πρόσω_προς_τον_πάτο 

Α.Π.

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ. ΠΟΙΕΣ??

Αυτό με τη "διαπραγμάτευση", να σταματήσει. 

ΤΙ ακριβώς διαπραγματεύεται ο Τσακαλώτος? Το αν θα συντονιστούμε με τις απαιτήσεις και τα σχέδια των Supervisors μας σήμερα ή ... από μεθαύριο?! ... ή αν θα "πετύχουμε" τα πλεονάσματα κόβοντας από συνταξιούχους αντί μισθωτούς?!! 


Φτάνει πιά με τις απάτες και τις αυταπάτες. 
Είμαστε σε ΜΝΗΜΟΝΙΟ (φωνάζω). 


Όσο πιστότερα και γρηγορότερα τηρήσουν αυτά που ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ, τόσο το καλύτερο για τη χώρα μας, (η οποία έτσι κι αλλιώς πάει κατευθείαν κατά διαόλου, με τους ηλίθιους και επίβουλους "Θεσμούς" που έμπλεξε)... 
#Άιντε 


Α.Π.

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΓΥΡΙΣΤΗ

Εχω την εδραιωμένη πεποίθηση πως στη συγκεκριμένη ιστορική φάση της απόλυτης παγκόσμιας ρευστότητας και ανασφάλειας, η αδύναμη, υπερχρεωμένη και μικρή χώρα μας, μόνο αν συγχρονιστεί με τον δυνατότερο του πλανήτη μπορεί να εξασφαλίσει την επιβίωσή της.

--Ξέρω πως θα ακουστεί σχεδόν βλάσφημο στον μέσο Έλληνα, αλλά πιστεύω πως η συνεργασία (με ολοφάνερο και δηλωμένο τρόπο) με τις ΗΠΑ, είναι αυτή που τώρα θα προστατέψει την Ελλάδα από τις οικονομικές, εθνικές και κοινωνικές απειλές που τη ζώνουν. 

--Δεν μιλώ για αποχώρηση από την ΕΕ, μιλώ για διπλωματία, για στενή συμμαχική συμπόρευση και για ενισχυμένο δούναι και λαβείν με την Υπερατλαντία.

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

ΒΑΡΕΛΙ ΔΙΧΩΣ ΠΑΤΟ Ο ΕΦΚΑ-ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ


--Τα Ασφαλιστικά Ταμεία, ρημάχτηκαν από τις κατ'εντολήν "επενδυτικές" εμπνεύσεις των διορισμένων από τις κυβερνήσεις Διοικήσεών τους (ποιός ξεχνάει το σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων επί κυβέρνησης Καραμανλή?!), και αποτελειώθηκαν από το "κούρεμα" των αποθεματικών τους (όσα λίγα παρέμεναν υγιή και είχαν) με το PSI του Βενιζέλου. 

--Τώρα με την ενοποίηση υπο τον ΕΦΚΑ, κάνουν ΕΝΑ και ΦΤΩΧΟ Ταμείο, ελλειμματικό με το καλημέρα, ένα βαρέλι δίχως πάτο...., με το Δημόσιο να παραμένει ο μεγαλύτερος οφειλέτης του (με ποινική ασυλία φυσικά), και με ασφαλισμένους που καλούνται να εισφέρουν υπέρογκα ποσά ΧΩΡΙΣ ανταποδοτική ισοδυναμία στην περίθαλψη ή στην σύνταξη ..(την ποιά?!).. Οριζόντια φτωχοποίηση και δημιουργία νέων χρεών των ασφαλισμένων, αυτή τη φορά προς τον ΕΦΚΑ. 

--Διότι ποιός και πώς θα πληρώνει τις εισφορές, όταν δεν κερδίζει ούτε τα προς το ζην? ... 
#Πάλι_Ανάπτυξη_κάνουμε 

Α.Π.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΩΡΡΑ

Πολύ αδύναμος και κενός ο Αντώνης Σρόιτερ. Ανενημέρωτος. 

Πετάει τις (ντεμεκ δύσκολες) ερωτήσεις του στον Σώρρα, ανίκανος να τις στηρίξει, να σχολιάσει τις "απαντήσεις", να επιχειρηματολογήσει, να στριμώξει, να μπεί στην ουσία και στο βάθος. 

Κρίμα που καμαρώνει μόνο για τις "μηνύσεις" που εισέπραξε απ' τον ...Ελλάνιο Αρτέμη! 

Θάπρεπε να ξέρει πως οι Σώρραδες, και πουλούν και αγοράζουν τους δημοσιογραφικά ξυπόλητους σε μιά συνέντευξη. 

#Alpha #σανό 
Α.Π.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ

Κι έτσι όπως χοντροπληρώνουμε κάθε μήνα τις δόσεις της Εφορίας και του ΕΝΦΙΑ, τα φώτα, τα τηλέφωνα, τα νερά και τα κοινόχρηστα, κι έτσι όπως ξαναπληρώνουμε καθημερινά τον ΦΠΑ και τους ΕΦΚ και ... και...
..Υπολογίζω πως σχεδόν το μισό του εισοδήματος μιάς μέσης και φτωχοποιημένης από την κρίση ελληνικής οικογένειας, ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ στα Δημόσια Ταμεία εν είδει άμεσων και έμμεσων ΦΟΡΩΝ. 


Δλδ, τα 50 από κάθε 100 Ευρώ του μηνιαίου εισοδήματός μας, ΔΕΝ έχουν ουσιαστικά καταναλωτικό αντίκρυσμα!!
#Begging_for_mercy 

Α.Π.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η ΕΕ να καταλάβει επιτέλους τις ανοησίες, εμμονές, εκδικητικότητες, βλακείες της και τα ρέστα σχετικά με την Ελλάδα και το δήθεν χρέος της, 
και να δει ΠΩΣ στο καλό θα υπερασπίσει τα Νότια σύνορά της, που τα αμφισβητούν ανοιχτά η Ερντογανο-ισλαμική Τουρκία από τη μιά (Συνθήκη Λωζάνης-Αιγαίο), και η Ραμα-ΝεοΙσλαμική Αλβανία από την άλλη (Ιόνιο- Τσαμουριά). 
#EU


Α.Π.

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

ΟΠΙΣΘΕΝ? ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...

Κάνω κριτική στον Συριζα, θυμώνω και αγανακτώ, κι έπειτα ανακοινώνει την σκιώδη του ο Κυριάκος...
... και με πιάνει τέτοιος τρόμος πισωγυρίσματος ακούγοντας τα ονόματα των "Υπουργών",
... που αρχίζω και βλέπω τον Τσίπρα σαν ... τον Περικλή του Ξανθίππου, τον Χολαργέα! :o

#For_God_sake #Ενας_κι_ένας #Δέσμιος_Μητσοτάκης #Οπισθεν
Α.Π.

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ... :(

Συγχωρήστε με, αλλά ΔΕΝ το μπορώ αυτό το καραγκιόζ σεράι της ασέβειας, στο κτίριο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. 

--Μουντζούρες με σπρέι πάνω στις ιστορικές πόρτες, αφίσες τραγουδιστών, αυτοκόλλητα κλειδαράδων, μπογιές άσχετες, ξεφλουδισμένοι τοίχοι, κουλουρτζήδες εκεί που ήταν τα τανκς, πρεζόνια και συναλλαγές παραδίπλα, αποκρουστικότητα και φόβος να πλησιάσεις.... 


--Η Πολιτεία είναι ολοφάνερο πως ΔΕΝ επιθυμεί εδώ και 43 χρόνια να προστατέψει, περιφρουρήσει και αναδείξει ως Ιστορικό ΜΝΗΜΕΙΟ το ΣΥΜΒΟΛΟ της αντίστασης της Ελληνικής νεολαίας, των φοιτητών και των πολιτών, απέναντι σε τυρανίες, δικτατορίες και επιβαλλόμενα καθεστώτα αυταρχισμού και εγκλημάτων κατά ζωής.


--Υποψιάζομαι τους λόγους. Όπως και αυτούς των ντεμέκ "αντιεξουσιαστών" της πλάκας και της μαμάς, που βανδαλίζουν κάθε χρόνο ελεύθεροι και κατά το δοκούν, μέχρι να βαρεθούν και να φύγουν ανενόχλητοι. 


--Ας ξέρουν όμως, όλοι τους, οτι στη συνείδηση των Ελλήνων "το Πολυτεχνείο¨, πάντα θα εμπνέει και η ψυχή θα αναριγά ακόμη κι αν το κάψουν ή του βάλουν φωτορυθμικά και σερπαντίνες. 


#Πολυτεχνείο #Επέτειος_17Νοέμβρη 


Α.Π.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Ο ΟΜΠΑΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αυτόν τον άνθρωπο, τον συμπάθησα από την πρώτη στιγμή.
 
Ανεπιτήδευτος, με ξεχωριστή μόρφωση και έμφυτη ευγένεια, ισορροπημένος, οραματιστής και ψύχραιμος όπως και η πολιτική του και στις δύο θητείες του. 


Δεν αναλώθηκε σε επιδείξεις υπεροπλίας, πλούτου, ισχύος και πλανηταρχίας. Αυστηρός όπου χρειαζόταν για το καλό της χώρας του, διπλωμάτης επ' ωφελεία της παγκόσμιας ηρεμίας. 


Η επίσκεψή του στην Ελλάδα, ως ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ του επιλογή, σηματοδοτεί πολλά σημαντικά για τη χώρα μας, αλλά πρωτίστως τιμή. 


Νιώθω πολύ ΟΚ να χαίρομαι με την επίσκεψη ΑΥΤΟΥ του Αμερικανού.  



Α.Π.


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

ΤΡΑΜΠαλίζόμαστε! ΝΕΟΣ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ.

--Ο Τράμπ ως πολιτικό φαινόμενο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ούτε ως ερμηνεία, ούτε ως πρόβλεψη.
Δισεκατομυριούχος, αντισυμβατικός ακόμη και για τα αμερικανικά δεδομένα, οικονομικό δαιμόνιο και ο ορισμός του businessman, ΜΗ πολιτικός, "Αρειος" , αυτάρκης, καουμπόικα ορμητικός και προκλητικός.

--Είναι απρόβλεπτος. Ως οικονομικός παράγοντας δεν ζει για να στηρίζει το σύστημα, αλλά για να το εκμεταλεύεται από θέση ισχύος.
Είναι αυτόνομος. Ο υπερπλούτος του, ήταν και είναι η εξουσία του πάνω στους κλασικούς πολιτικούς της υπερδύναμης, που στηρίζονται σε χορηγούς για την εκλογή τους.

--Ο Τραμπ, δεν φαίνεται πως θα έχει μιά εύκολη θητεία (μακάρι ούτε και αιματοκυλισμένη). Δεν είμαι καν σίγουρη πως θα τον αποδεχτούν ή και δεν θα τον προβοκάρουν ακόμη, οι πανίσχυρες Μυστικές Υπηρεσίες της χώρας του.

--Το βέβαιο είναι πως οι αμερικανοί ψηφοφόροι, αναπάντεχα, έριξαν στο διεθνές παιχνίδι έναν JOKER, που ανακατεύει πολύ τις στατιστικές και αυξάνει τις πιθανότητες λάθους.

--Είμαι σίγουρη οτι ο Τραμπ βλέπει την Προεδρία της χώρας του σαν Διεύθυνση Καζινου όπως αυτά που διατηρεί σε όλο τον κόσμο. Ενός μεγάλου, σύνθετου και πολυάνθρωπου Καζίνου, που πρέπει να γίνει ακόμη μεγαλύτερο, και κερδοφόρο για τον ιδιοκτήτη του.
Εύχομαι όχι με όρους και ρίσκα Ρώσικης Ρουλέτας.


Α.Π.

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

ΜΕΛΑΝΙΑ vs ΜΑΡΙΝΑΣ

Αναμένω με αγωνία την ανακαίνιση του Λευκού Οίκου, από την Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Μελάνια Τραμπ. 

Τρέμε Μαρίνα Πατούλη! 


*[η 1η φωτό είναι από το σαλόνι της οικογένειας Τραμπ στη ΝΥ.
Η 2η, μιλάει μόνη της.]
Α.Π.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

ΞΩΚΕΙΛΕ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

Η Αλβανική Αστυνομία άλλαξε στολές και υιοθέτησε αυτές των Τούρκων Αστυνομικών (!!).
Ο Αλβανός Πρωθυπουργός στην παρουσίασή τους, ευχαρίστησε επ'αυτού θερμά και προσωπικά τον Ερντογάν, που τις πλήρωσε (!!).... 

--Αφού έφτασαν ΚΑΙ να τους ράβουν αλα τούρκα, μην αναρωτιέστε γιατί μιλούν για Τσαμουριά και λένε την Αθήνα αλβανική. 

--Η πρωην κομμουνιστικά "χαλαρόθρησκη" Αλβανία, σήμερα δια του Πρωθυπουργού της τιμά τον εξισλαμισμό της πριν από 500 χρόνια, επιδεικνύοντας τη θρησκευτική της συγγένεια με την "μητέρα"(?) Τουρκία και τα συμφέροντα αυτής στη Βαλκανική. 

Α.Π.

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

...ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΩΝ ΑΝΟΗΣΙΑ

Η Θεσσαλονίκη είναι Τουρκική ελέω γέννησης του Ατατούρκ, η Αθήνα είναι Αλβανική επειδή την Ακρόπολη έσωσε Αλβανός και πλειοψηφούσαν οι αλβανόφωνοι, η Μακεδονία είναι Βουλγαρο-Σκοπιανή επειδή ο Μεγαλέξανδρος.. κι επειδή μιλιούνταν τα Μακεντόνσκι... 


...Από τη μιά ξεκαρδίζομαι με τους έξωθεν ανόητους, από την άλλη πικρογελώ με τους ελληναράδες που πάλι δεν θα καταλάβουν πως οι αλυτρωτισμοί τους είναι το ίδιο όμοιοι και αδιέξοδοι, με των βλακών της γειτονιάς μας! 

Α.Π.


Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΣΤΩΝ-ΣτΕ-ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ

--Σ' αυτή τη χώρα και υπ' αυτές ειδικά τις συνθήκες, τις δύσκολες, τις ύπουλες και ύποπτες, τις θολές, ΠΡΕΠΕΙ να κρατήσουμε προφυλαγμένες και όρθιες τις θεσμικές μας σταθερές.
Μιλώ για τη Δικαιοσύνη και τους Δικαστές. 

--Η σωστή απονομή του Δικαίου, είναι θεμέλιο αποκούμπι Δημοκρατίας και ύστατη ελπίδα και καταφυγή του πολίτη. Η Δικαιοσύνη όταν φτάσει να είναι ζητούμενο κι όχι αυτονόητη θεσμική και αδιάβλητη διαδικασία, η κοινωνία μας πάσχει και το Πολίτευμα ολισθαίνει σε αντιδημοκρατικές εκδοχές. 

--Η καλύτερη άμυνα απέναντι σε Δικαστές που μπορεί να σκεφτούν να παραβούν τον όρκο και την αποστολή τους, να βάλουν σε κίνδυνο το ΚΥΡΟΣ του ΘΕΣΜΟΥ και να υπηρετήσουν Κυβερνήσεις και κόμματα κρίνοντας βάσει σκοπιμοτήτων κι όχι νόμων και Συντάγματος, είναι η κατάθεση προσεγμένων καθόλα νομοσχεδίων και η λήψη μελετημένων διοικητικών αποφάσεων, που ΔΕΝ θα παρεκλίνουν σε τίποτε από τα Συνταγματικώς κατοχυρωμένα για όλους τους πολίτες. 

--Ακόμη κι αν υποτεθεί πως κάποιοι θεσμικοί εκπρόσωποι της Δικαιοσύνης δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων που καλούνται να διαχειριστούν, για μένα το σφάλμα θα πέφτει πάντα στους Πολιτικούς.
Αυτοί, από αμέλεια(;), τσαπατσουλιά(;), σκοπιμότητα(;) αφήνουν ΚΕΝΟ Συνταγματικότητας στους νόμους τους. Οι Δικαστές, απλώς το ΒΡΙΣΚΟΥΝ. 
Α.Π.