Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αθήνα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα αθήνα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΕΔΟΕΑΠ- ΣΕ ΟΡΑΤΟ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

Στη Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ. 
Επιτέλους απαρτία (πάνω από 1400 προσήλθαμε) με την τρίτη φορά - πρόσκληση. Θα επιβιώσει ο (χωρις ουτε μισό Ευρώ του Δημοσίου απο ιδρύσεώς του) ασφαλιστικός φορέας των δημοσιογράφων? 

Πρωτα ηταν το κούρεμα-εξαφάνιση των αποθεματικών του. 

Μετά, η μεθοδευμένη συρρίκνωση των θέσεων εργασίας.


Σήμερα, που οι καναλάρχες (αυτοί ντε, με τα χαριστικά θαλασσοδάνεια που μόνο παίρναν χωρίς να δίνουν), αρνούνται ΚΑΙ υποχρέωση καταβολής εργοδοτικής εισφοράς στο Ταμείο μας, ο κλάδος μας μπήκε και επισήμως στο κλαμπ των ανασφάλιστων! 

#Όλα_καλά_και_ανθηρά 

Α.Π.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

ΑΧ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ!...



Δηλαδή, αυτοί οι 50 και οι 100, μπαίνουν κανονικά στα Πανεπιστημιακά κτίρια, μέρα ή νύχτα αδιάφορο και λένε κάνουμε Κατάληψη, 
και οι καθηγητές τους ακούνε και απομακρύνονται, το ίδιο και οι υπάλληλοι και οι σεκιουριτάδες, το αυτό και οι λοιποί χιλιάδες φοιτητές 
και εγκαθίστανται οι καταληψίες και τα κάνουν γης Μαδιάμ 
και τα μαθήματα δεν γίνονται και αυτοί που πρέπει να δουλέψουν δεν δουλεύουν αλλά πληρώνονται 
και οι οικογένειες στέλνουν τα λεφτά που δεν έχουν στα παιδιά τους για να σπουδάσουν αλλά αυτό δεν συμβαίνει επειδή οι Σχολές έχουν μέσα άλλους κι όχι τους φοιτητές 
και τα ΜΑΤ εκπαιδεύονται έτσι σε "μάχες πόλεων" παίζοντας real night Warcraft III στην Πατησίων και συλλαμβάνουν μετά από κανα δυό μέρες καναδυό, που μετά είναι άσχετοι, 

και αφού τελειώσουν οι μολότωφ οι 50 και 100 από μέσα βγαίνουν έξω όπως μπήκαν και είναι κάτι σαν Χουντίνι αυτοί, γιατί πάλι κανείς δεν τους παίρνει χαμπάρι από πού βγήκαν, 
και μετά πληρώνουμε να καθαρίσει το Πανεπιστήμιο και ξαναπληρώνουμε για να ξαναγοράσουμε τους υπολογιστές που έσπασαν 
και ύστερα ξαναμπαίνουν οι άλλοι οι φιλήσυχοι φοιτητές και λοιποί εργαζόμενοι που δεν εργάστηκαν όμως, 
και ξαναρχίζει το παραμύθι από την αρχή, επειδή, δεν σας το είπα: 
Το πρόβλημα εκείνο, που έφερε την Κατάληψη ντε, που δεν το μάθαμε τελικά ποιό ήταν, ΔΕΝ λύθηκε!!

Ε, δεν θα κάνουμε ποτέ Πανεπιστήμια! 

Α.Π.

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

ΕΡΗΜΕΣ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ λόγω κόστους!

Πήγα και ήρθα Αθήνα οδηγώντας, μετά από χρόνια. 

Δώδεκα διόδια στο πάνε, ισάριθμα στο έλα 62Ε το "μαλλί". 
Βάλε και τα καύσιμα, φτάνεις στο 250άρι (κάνω eco-driving και δεν ανεβάζω πάνω από τις 2,5 χιλ το στροφόμετρο). 
Επτά ώρες οδήγηση η κάθε διαδρομή. Εγινα κομμάτια.

Λοιπόν, στα συνολικά 1200χλμ που διένυσα, συνάντησα περί τις 100 νταλίκες και στοίχημα 150 ΙΧ. 
Αυτά όλα κι όλα. 




ΠΑΘΕ και ΕΓΝΑΤΙΑ με διπλές και τριπλές λωρίδες ανα ρεύμα, έρημες. 
Ερημοι και οι ΣΑΕ, νυσταγμένοι και οι υπάλληλοι των διοδίων, που ξυπνούσαν ανα μισάωρο για να εισπράξουν υπερ των εργολάβων αιώνιων έργων. 

Γιατί να πάς Αθήνα με αμάξι, όταν με αεροπλάνο ξοδεύεις το 1/3 των χρημάτων, μισό χρόνο και ελάχιστη ταλαιπωρία?


....Αλλά ρε φίλε, απορία


Τώρα που επιτέλους μας έκαναν ωραίους δρόμους?! ....
(εντάξει, λείπουν τα 20 χλμ Τεμπών και Πλαταμώνα, αλλά όλα τα υπόλοιπα, χωρίς πλάκα "φυσάνε"..)

‪#‎Ελλάδα‬ 



Α.Π.

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

ΕΛΛΗΝ ΚΟΠΡΟΣ - Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ-

Αθήνα Μάρτιος 2015.
 
Ανδρας Αθηναίος γύρω στα 35-40 περπατάει και τρώει την τελευταία μπουκιά του σάντουιτς. Καταπίνει και πετάει το περιτύλιγμα στο πεζοδρόμιο. Προχωράει χορτασμένος και ατάραχος. Λίγο παραπέρα απαλλάσσεται με τον ίδιο τρόπο κι απ'το εισιτήριο του Μετρό.

Ζευγάρι ξένων, περπατάει στον ίδιο δρόμο. Ο άνδρας δίνει τσίχλα στη γυναίκα και ανοιγει για τον εαυτό του. Παίρνει και τα δυό περυτιλίγματα. Ψάχνει γύρω για κάδο, δεν εντοπιζει. Τα βάζει στην τσέπη του. Προχωράνε, μασώντας και βλέποντας την πρωτεύουσα της κρίσης.
............

Ως αυτόπτης μάρτυς, βλαστήμησα πρώτα τη ράτσα μας. 

Μετά είπα τί φταίει η ράτσα μας κι έβρισα την εκπαίδευσή μας. 

Ύστερα θυμήθηκα τον Ζάχο Χατζηφωτίου και τις συμβουλές συμπεριφοράς καλού ευρωπαίου που έδινε από την ασπρόμαυρη TV το 1981, και είπα "Τζάμπα όλα τα δασκαλέματα". 

Επειτα, καταχέριασα το πολιτικό σύστημα "που έκανε ένα κράτος ανυπόληπτο που δεν σέβεται τον πολίτη" κι επομένως "γιατί να το σεβαστεί αυτός"? 

Αλλά πάλι, "εμείς τους δώσαμε κυβερνητική εντολή να φτιάξουν τέτοιο κράτος" κι ένιωσα τύψεις. 

Και ήρθαν οι συγκρίσεις περί αντίληψης του δημοσίου: Ο έλληνας δεν σεβάστηκε το δημόσιο χώρο, επειδή δεν τον νιώθει (μόνο) δικό του. Οι ξενοι, του συμπεριφέρθηκαν όπως στον προσωπικό τους. Δεν ρύπαναν.

Πόνεσε το μυαλό μου. Ποιά χώρα ανακάλυψε τη Δημοκρατία, αλλά οι πολίτες της διεκδικούν μόνο (προσωπικά τους) "δικαιώματα"? 

Λέω: Εγώ μιά βόλτα ήθελα να κάνω να ξεκουραστεί το μάτι μου απ'την ομορφιά, τί αναλύω τώρα?... Σωτηρία δεν έχουμε.

..... Τελικά μπήκα στον Ηλεκτρικό. 
Δεν είναι να περπατάς στην Αθήνα. 
Τη λυπάσαι για τους ιθαγενεις κόπρους της
.............................................................
Κατα τα λοιπά: 
Τουλάχιστον έφαγα ένα νοστιμότατο μιλφέιγ, βλέποντας τη φωτισμένη Ακρόπολη. — κουρασμένη αλλά χαλαρή 


..και δυστυχώς ήταν πολύ όμορφη η μέρα που έπρεπε να αφήσω την Αθήνα [το τουριστικό της κέντρο τουλάχιστον] .... emoticon unsure


Α.Π. 

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

ΕΔΟΕΑΠ- ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ του ΤΑΜΕΙΟΥ


Χίλιοι εκατό (1.100) άνθρωποι του Τύπου γεμίσαμε την αίθουσα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (Σάββατο 28/2/2015), στη Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ, του Ασφαλιστικού μας φορέα . 


Η προηγούμενη Κυβέρνηση κούρεψε ΠΑΡΑΝΟΜΑ (είναι ιδιωτικός και όχι δημόσιος φορέας ο ΕΔΟΕΑΠ) τα αποθεματικά του, και πάνω από 90 εκ ευρώ (δικό μας κι όχι δημόσιο χρήμα) έκαναν φτερά σε μία νύχτα. 
Αποτέλεσμα? Να κινδυνεύουν σήμερα οι ασφαλισμένοι να μείνουν χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και χωρίς επικουρικές συντάξεις. 

Ο Πάνος Σόμπολος ως Πρόεδρος, δέχτηκε έντονη κριτική, για διοικητικό έλλειμμα και ανεπάρκεια.


Τελικά η ΓΣ δεν έλαβε καμία απόφαση, αφού 6 ώρες μετά την έναρξή της είχαν μείνει ελάχιστοι για να νομιμοποιήσουν το οποιοδήποτε ψήφισμα. 

Ακούστηκαν όμως από συναδέλφους εξαιρετικές προτάσεις για τη διάσωση του Ταμείου, γεγονός που κατέδειξε περεταίρω το μέγεθος της ανεπάρκειας του απερχόμενου ΔΣ. 

Οι εκλογές στις 12 Μαρτίου, θα αναδείξουν ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, που όλοι ελπίζουμε πως θα τα καταφέρει καλύτερα. 

 — στην τοποθεσία Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.


Α.Π.