Παρασκευή, 29 Μαΐου 2009

Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ Η ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΙΜΗ!

Σε «λήθαργο» φαίνεται να έχουν πέσει τα έργα επί της καθέτου στην Εγνατία, στο κομμάτι της εντός του νομού Σερρών. Εργασίες γίνονται (και αυτές με αργούς ρυθμούς), μόνο στη γέφυρα του Στρυμόνα, σε ένα από τα νέα πέλματα (βλέπε φωτό κάτω).
• Μιλώντας προχθές στη στήλη ο Νομάρχης Σερρών Στέφανος Φωτιάδης, επισήμανε το γεγονός, ζητώντας μάλιστα εξηγήσεις από τους αρμόδιους της «Εγνατία ΑΕ» και τους εργολάβους που έχουν αναλάβει τα κομμάτια του έργου.
Η γέφυρα του Στρυμόνα πάνω και κάτω οι κ.κ. Δρογαλάς και Φωτιάδης.

• Πρόκειται για έναν δρόμο που όταν ολοκληρωθεί, θα προσφέρει μεγάλες οδικές διευκολύνσεις αλλά και αναπτυξιακές προοπτικές στο νομό Σερρών, από τον οποίο περνούν τα 55 περίπου από τα 120 συνολικά χιλιόμετρα της καθέτου, που (στο ελληνικό της κομμάτι) ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη και καταλήγει στα Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα και τον Προμαχώνα.

• Από κει και μετά, συνεχίζει ως το Βερολίνο, περνώντας πρώτα από τη Σόφια, τη Βουδαπέστη και την Πράγα. Είναι ο Πανευρωπαϊκός διάδρομος Νο 4.

---------------------------------------------------------------

«Η παρατεταμένη απραξία και η καθυστέρηση ολοκλήρωσης του βασικού αυτού άξονα, είναι αιτία ταλαιπωρίας και δυστυχημάτων. Να μας εξηγήσουν οι υπεύθυνοι για ποιο λόγο καθυστερούν και μαζί τους πάει πίσω και η διευκόλυνση του εμπορίου και της διακίνησης στο νομό μας» είπε χαρακτηριστικά ο Νομάρχης.
«Η διακίνηση εμπορευμάτων και αγαθών θα είναι ευκολότερη και ασφαλέστερη. Οι αποστάσεις θα μικρύνουν και η Βιομηχανική Περιοχή των Σερρών θα αναπτυχθεί. Με το Εκθεσιακό Κέντρο που σχεδιάζεται εκεί, η ΒΙΠΕ μας θα αναβαθμιστεί, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν γρηγορότερη πρόσβαση στο νομό και την πόλη. Αυτό σημαίνει αύξηση της εμπορικής κίνησης και ανάπτυξη», είπε στη στήλη και ο Πρόεδρος του ΕΒΕΣ Άρης Δρογαλάς.
Πάνω η γέφυρα Πετριτσίου που δεν έχει ακόμη παραδοθεί και κάτω ο κόμβος στο Ρούπελ .

• Την αξία κατασκευής της καθέτου την καταλαβαίνουν οι οδηγοί, περνώντας από τα τμήματα που έχουν ήδη τελειώσει. Δύο διάδρομοι κίνησης σε κάθε λωρίδα, περιθώριο ασφαλείας στην κάθε κατεύθυνση και ανισόπεδοι κόμβοι, εξασφαλίζουν άνετη, γρήγορη και προπάντων ασφαλή οδήγηση.

• Στο κομμάτι του δρόμου για τον Προμαχώνα, από τη γέφυρα Πετριτσίου και μετά, ο δρόμος έχει ολοκληρωθεί. Εκκρεμότητες υπάρχουν ακόμη σε όλα τα υπόλοιπα τμήματα από Πετρίτσι έως Σιδηρόκαστρο και από το Χριστός έως το Στρυμονικό, με ό,τι περιλαμβάνεται ενδιάμεσα από ανισόπεδους κόμβους και γέφυρες.

----------------------------------------------------------------

• Η «Εγνατία Α.Ε.» είναι γνωστό πως δεν υποχρεούται να ενημερώνει τις Τεχνικές υπηρεσίες της Νομαρχίας για την πορεία των έργων, ούτε και να απολογείται σ` αυτές για τις καθυστερήσεις.
• Για ένα έργο όμως τόσο ζωτικής και αναπτυξιακής σημασίας, όχι μόνο για το νομό μας αλλά για την χώρα ολόκληρη, θα έπρεπε να πληροφορεί (έστω και ανεπίσημα) με κοινοποίηση ίσως της τακτικής έκθεσης που λογικά καταθέτει στο επιβλέπον Υπουργείο ή την Περιφέρεια, τους πολίτες που χρόνια τώρα κάνουν μεγάλη υπομονή.
Κουραστήκαμε να ακούμε πως ο άξονας «είναι έργο προτεραιότητας εθνικής και ευρωπαϊκής» και αυτό να μην προκύπτει από τα γεγονότα!!


(ΦΩΤΟ: Α.Π.- Καθρέφτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: