Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

ΒΛΑΚΑ ΕΜΠΡΗΣΤΗ!

• 4 πράγματα που δεν καταλαβαίνεις βλάκα εμπρηστή:
• 1. Tο οικόπεδο που δημιούργησες θα στο πουλήσουν τα αφεντικά σου έναντι αστρονομικού ποσού. Και φωτιά έβαλες και ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ μετά.
• 2. H αλλαγή του μικρο-και μακροκλίματος που προκάλεσες είναι η αιτία για την αφόρητη ζέστη το καλοκαίρι, τις πλημμύρες το χειμώνα, τις κατολισθήσεις και την λειψυδρία. Για όλα... αυτά θα παραπονιέσαι σε λίγο καιρό και ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ για αιρκοντίσιον, εμφιαλωμένο νερό, ζημιές σε αυτοκίνητο/σπίτι.
   
• 3. Τα δέντρα που έκαψες είναι η αιτία για το άσθμα του παιδιού σου, για το γεγονός ότι δεν έχεις που να το πας βόλτα και για το γεγονός ότι θα γίνει βλάκας σαν κι εσένα μέσα στο σπίτι παίζοντας playstation. Και αυτό το άμοιρο ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.
• 4. Τα λεφτά που καταναλώνονται για να σβήσει η φωτιά που έβαλες έρχονται από τον μισθό σου αν είσαι δημόσιος υπάλληλος, ή από τις εισφορές που θα πληρώσεις αν δεν είσαι. Όπως κ να έχει ΕΣΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΝΟΗΤΕ. 

• Ειλικρινά τώρα εξήγησε μου ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ?"

(από το troktiko)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

1. Δεν είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να πάω να αγοράζω σε αυτές τις περιοχές.
2. Η όποια αλλαγή του κλίματος δεν είναι μόνο από την φωτιά αλλά και από την τσιμεντοποίηση που ΕΣΥ άφησες να γίνει (εφ΄ όσον ψηφίζεις τα ίδια ζώα εδώ και τριάντα χρόνια). Επίσης από τα ρυπογόνα εργοστάσια, το αυτοκίνητό σου που δεν λες να ξεκολλήσεις τον κώλο σου από πάνω του και άλλα πάρα πολλά που έτσι και κάτσω και στα γράψω θα γεμίσω εγκυκλοπαίδεια.
3. Στο είπα και στο 1 ότι δεν είμαι ηλίθιος. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω παιδί και δεν έχω στα σχέδια μου γιά κάτι τέτοιο.
4. Μα, τα λεφτά που υποτίθεται θα δώσω από τις όποιες εισφορές μου είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με αυτά που θα βγάλω από την φωτιά. Άρα η εξίσωση με οδηγεί στο να κάνω το δεύτερο.

Η αλήθεια είναι ότι έχω βγάλει αρκετά χρήματα από αυτή την ιστορία και μπορώ να αράξω σε ένα όμορφο νησί γιά την υπόλοιπη ζωή μου. Δεν θα το κάνω όμως και είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω να το κάνω.

Και τώρα θα σου εξηγήσω γιατί το κάνω. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΑΤΟ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ. ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΧΥΝΕΙ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΧΤΙΖΕΙ ΒΙΛΕΣ ΦΤΥΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ.
Κατάλαβες με τις ηλίθιες απορίες σου πρωκτικό; ΒΛΑΚΑ ΨΗΦΟΦΟΡΕ.

(Σ΄ ευχαριστώ αν το ανεβάσεις Αριάδνη και πιστεύω να κατάλαβες τι πραγματικά εννοούσα, φυσικά και δεν είμαι εμπρηστής...)