Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΟΥΚ αν ... [Ομάδα Υποβρύχιων Καταστροφών] --- ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ?! ---


Μόνο ανιστόρητοι και στρατόκαυλοι παπάρες θα θεωρούσαν ένδειξη λεβεντιάς το "άσμα" των ΟΥΚ περί σημαίας στην Πόλη, εν ώρα παρέλασης. 



Αν ρωτήσεις τους "εκπαιδευτές" αυτών των καλλικέλαδων σκληρών του Στρατού μας, ποιός ήταν πχ ο Γεννάδιος Σχολάριος, τί εθνικότητας ήταν οι Βυζαντινοί, τί καταγωγής ήταν ο Κων/νος Παλαιολόγος και πότε έπεσε η Κωσταντινούπολη, πιθανότατα θα τους αγαπήσεις. 
ΑΝ είσαι κωμωδιογράφος. 

Βλήματα.

------------------------- 

27 Μαρτίου 2015 
'Οσον αφορά την χθεσινή ανάρτησή μου (που έγινε αφορμή σχολίων, Ιστορικών αναφορών και τελικά επιθέσεων στο πρόσωπό μου). 

Τονίζω για τους μη κατανοούντες αυτά που διαβάζουν: Αφορούσε σ'ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σύνθημα που φώναξαν μία ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ στιγμη κάποιοι που οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ τους τους το επέβαλαν, και κατα τη γνώμη ΜΟΥ είναι και ανιστόρητο και προσβλητικό και εθνικά επιζήμιο. Και (επίσης κατά τη γνώμη μου), θα πρέπει (οι εκπαιδευτές ξαναλέω) να ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ.

Οι άνδρες των ΟΥΚ
(με των οποίων την αξία και πολεμική χρησιμότητα ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ η ανάρτησή μου) και η τεχνική εκπαίδευσή τους, είναι εκτός περιεχομένου του post μου, το οποίο καυτηριάζει αποκλειστικά την
"Ιδεοληπτική ΜΟΛΥΝΣΗ"
αυτών των νέων, με (δήθεν πατριωτικές) ανοησίες.

Α.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: