Παρασκευή 18 Ιουλίου 2008

ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΧΑΒΑΗ;

• Οι φίλοι μου η Σάσα και ο Σίμος, μόλις γύρισαν από τη Νέα Υόρκη και ετοιμάζονται να φύγουν για Κέρκυρα. Ο Θοδωρής, παίρνει πρόγευση διακοπών κάτω από τις θεόρατες καστανιές του Παγγαίου αγκαλιά με μία στοίβα βιβλία και σχεδιάζει θαλασσινή συνέχεια, η Χρύσα την έκανε για Μέτσοβο, ο Σωκράτης έκλεισε για Ύδρα, ο Τάκης έβγαλε εισιτήρια για Τυνησία και η Βασιλεία ετοιμάζεται για τετραήμερο στη Νικήτη.
• Σαν να άδειασε η πόλη! Έφυγαν και οι φίλοι μου…!
• Μόνο εγώ έμεινα να μετράω τα καυτά πεζοδρόμια, με το μπουκαλάκι το νερό στην τσάντα-βαλίτσα μου και το αμάξι –φούρνο με το σωρό τα καλώδια στο πορτ μπαγκάζ;; 
• Α! και η παιδική μου φίλη η Μαρία, που βράζει ακόμη πίσω από το γραφείο της έχοντας στο μυαλό της τις παραλίες στις Σευχέλες, που ούτε φέτος δεν θα πάει! …Μαζί!
• Ονειρεύομαι κι εγώ, βλέποντας τις φωτογραφίες των ταξιδιωτικών περιοδικών και των άλλων από τις εφημερίδες, με τις προτάσεις για μοναδικές παραλίες, κοιλάδες, φάρμες, πάρκα και βουνά, ταβέρνες, πυραμίδες, ουρανοξύστες, φιόρδ και καταρράκτες!
  
• Είναι ο κόσμος πολυυυύ μεγάλος, για να λαχταρήσεις να τον γυρίσεις ολόκληρο!
• Γι αυτό και γω τη βρίσκω, να τον «μαθαίνω» από τις πολύχρωμες φωτογραφίες και τα κείμενα αυτών που περπάτησαν και είδαν κάποιες από τις κρυφές γωνιές του. 
• Νέα Ζηλανδία λέει! Παράδεισος. Αυστραλία, δάση και έρημοι, και ο γλιστερός τόπος λατρείας των Αβορίγινων στη μέση του πουθενά. Κίνα, Αιθιοπία, Μεξικό…! Μυστικά και αλήθειες που ποτέ, κανείς άνθρωπος, δεν θα μπορέσει να τις μάθει όλες.
• Οι πολιτισμοί του κόσμου. Ζορίζομαι πολύ όταν το σκέφτομαι αυτό! Σοφία αιώνων, πλούτος γνώσεων, ομορφιά, και ο άνθρωπος (που τα παρήγαγε-παράγει) να αδυνατεί στον χρόνο της παρουσίας του στη γη, να τους γνωρίσει και να τους «επεξεργαστεί» όλους!
• Αν μπορούσε, σκέφτομαι πως η εξέλιξη των πραγμάτων θα γινόταν με επιταχύνσεις ασύλληπτες! Οικονομία της φύσης και επιλογή. Respect, που λέει και ο γιός μου!
• …………………………..
• Λοιπόν, είναι μάλλον ώρα να προγραμματίσω ανάπαυση. Αποχή. Να μαζέψω τα μπογαλάκια μου, και να χαθώ για λίγο, …κάπου!!
• Ίσως όχι στα μυστικά μέρη της γης που ονειρεύομαι να δω, αλλά εκεί που θα έχω τους αγαπημένους μου μαζί μου!
• Υ.Γ. Σίμο, έβγαλες καταπληκτικές φωτογραφίες από το Μανχάταν. Σου το είπα: «Α! δηλαδή υπάρχουν αυτά. Δεν είναι σκηνικά αμερικάνικων ταινιών»! Όσο για την μπλούζα με τις κορώνες! Υποκλίνομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: