Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΣ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ!

  • Ατρόμητος και ανθεκτικός τελικά ο Σερραίος Υφυπουργός Μάρκος Μπόλαρης, αφού ακόμη και την τρομερή (όπως μας την παρουσιάζουν) γρίπη κατάφερε να «νικήσει» και μάλιστα εύκολα.
  • Έκατσε πέντε μέρες σε «κατ' οίκον περιορισμό», πήρε το αντιβιοτικό του και χθες ήταν πρωινός-πρωινός στο Υπουργικό Συμβούλιο, όπως διάβασα σε ρεπορτάζ συναδέλφων της Αθήνας.
  • «Περαστικά κύριε υπουργέ!», του ευχόταν όσοι τον συναντούσαν.
  • «Ούτε πυρετό είχα, ούτε βήχα, απολύτως τίποτα. Παρέμεινα όμως πέντε μέρες σπίτι μου, κάνοντας πάνω από χίλια τηλεφωνήματα», είπε για την περιπέτειά του.
  • «Και πώς καταλάβατε ότι προσβληθήκατε από τον ιό;», ρώτησαν οι δημοσιογράφοι.
  • «Μου πήραν τηλέφωνο από νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης και μου είπαν ότι η κόρη μιας συνεργάτιδάς μου στο γραφείο είχε τον ιό της γρίπης και γι’ αυτό θα έπρεπε να πάω να κάνω εξετάσεις. Πράγματι πήγα, και από το Ινστιτούτο Παστέρ μου βρήκαν ότι έχω τον ιό. Εγώ όχι μόνο δεν τον ...βρήκα, αλλά ούτε καν τον …κατάλαβα», είπε ο υφυπουργός.
  • Χθες μάλιστα, που συνάντησα τυχαία στην πόλη τη σύζυγό του, Κική, μου είπε πως στην υπόλοιπη οικογένεια δεν δόθηκε καν οδηγία για προληπτική χρήση του γνωστού Τamiflu κι ότι κανείς τους άλλος δεν εμφάνισε συμπτώματα.

  • Μπράβο Μάρκο! Μόνο εμείς τελικά, την τρέμουμε τη γρίπη;!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι μόνο εσείς οι δημοσιογράφοι
Κανείς άλλος

ΑΡΙΑΔΝΗ Παπαφωτίου είπε...

:-))