Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ...ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!!

Νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής έφτασε η Ντόρα Μπακογιάννη στις Σέρρες. Την υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος και μέλη της ΝΟΔΕ, βουλευτές και πολιτευτές, Δήμαρχοι καθώς και μέλη της τοπικής ΝΔ που στηρίζουν ανοιχτά την υποψηφιότητά της στις επικείμενες εσωκομματικές εκλογές.

Το πρόγραμμά της πέραν της κεντρικής ομιλίας στις 7.30 χθες το βράδυ, περιλάμβανε και συνάντηση με τα μέλη της διευρυμένης ΝΟΔΕ, και της τοπικής ΟΝΝΕΔ.

Το μεσημέρι, η κ. Μπακογιάννη συνοδευόμενη από πολιτικούς της φίλους, γευμάτισε σε ταβερνάκι του πεζόδρομου, στο κέντρο της πόλης των Σερρών.

Λίγο νωρίτερα, σε σύντομες δηλώσεις της στα τοπικά ΜΜΕ, υπεραμύνθηκε της ενότητας του κόμματος την επόμενη μέρα απαντώντας σε ερώτηση της «Ε», τονίζοντας όμως πως με τον Αντώνη Σαμαρά έχουν διαφορετικές πολιτικές προσεγγίσεις.

Οι δηλώσεις της Ντόρας Μπακογιάννη

«Να εκφράσω τη χαρά μου που βρίσκομαι στις Σέρρες. Στις Σέρρες που γέννησαν τον Κων/νο Καραμανλή, τον ιδρυτή της παράταξής μας, τον εθνάρχη.

Τον Κων/νο Καραμανλή, του οποίου σήμερα οι ιδέες οι σκέψεις, οι αρχές και οι αξίες του εξακολουθούν και εμπνέουν ολόκληρη της ΝΔ.

Είμαι ευτυχής διότι αυτός ο νομός, ένας νομός ο οποίος έχει παλέψει σκληρά, έχει στηρίξει την παράταξη, είμαι σίγουρη ότι θα δώσει το δικό του μήνυμα και στις επόμενες εκλογές στις 29 Νοεμβρίου.

ΕΡ: Όσον αφορά τα σενάρια περί ενότητας κ. Μπακογιάννη; Ενότητα την επόμενη μέρα;

ΑΠ: Όπως αντιλαμβάνεστε και το ερώτημα μόνο όταν τίθεται σε μένα, το θεωρώ προσβλητικό. Εγώ διαχρονικά, σε όλη μου την πολιτική πορεία έχω στηρίξει την ενότητα της παράταξης. Για μένα η ενότητα δεν κουβεντιάζεται καν. Είναι δεδομένη.

ΕΡ: Μιλτιάδης Έβερτ. Έχει αποκαλέσει τις Σέρρες «Μέκκα του Καραμανλισμού». Σημερινή του συνέντευξη στον ΤΥΠΟ της Κυριακής, λέει ότι δεν έχετε ιδεολογικές διαφορές με τον Αντώνη Σαμαρά κι ότι η κοινωνία είχε κουραστεί, γι` αυτό χάσατε τις εκλογές. Θέλετε να το σχολιάσετε; Καθώς ο πρώην Πρόεδρος έχει στηρίξει ανοιχτά το πρόσωπό σας.

ΑΠ: Για μένα είναι εξαιρετικά τιμητικό το ότι ο πρώην Πρόεδρος ο Μιλτιάδης Έβερτ στηρίζει την υποψηφιότητά μου και τη στηρίζει με μία συγκεκριμένη λογική, ακριβώς στη λογική της ενότητας όπως ο ίδιος λέει.

Από κει και πέρα, οι ιδεολογικές διαφορές μεγάλες μέσα στη ΝΔ σίγουρα δεν υπάρχουν, αντιλήψεις όμως για το πώς θα υπηρετήσουμε την ιδεολογία, σίγουρα υπάρχουν διαφορετικές.

Είναι δύο διαφορετικές πολιτικές προσεγγίσεις.

Εγώ πιστεύω στη μεγάλη ευρωπαϊκή κεντροδεξιά, την οποία ακριβώς οραματίστηκε ο Κων/νος Καραμανλής».

ΦΩΤΟ: Α.Π.- Καθρέφτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: