Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ!!!

  • Πότε κιόλας τελείωσε ο χρόνος?
  • Μικρότερη, είχα την εντύπωση πως ένας χρόνος, ήταν ένας αιώνας. Βιαζόμουν!
  • Βιαζόμουν να μεγαλώσω, να βάλω γόβες, να περάσω Πανεπιστήμιο, να μάθω να οδηγώ, να,…να…!!!
------------------------------------------------------------
  • Από τότε που «μπήκα στην παραγωγή» έφθασα να παρακαλώ να είχε λίγες ώρες παραπάνω η μέρα, λίγες μέρες παραπάνω ο χρόνος!
  • Να πατήσω φρένο! Τόσο γρήγορα μου φαίνεται πια πως περνά ο χρόνος, ως φυσικό μέγεθος και ως ημερολογιακό.
  • Η σχετικότητα πάλι μπροστά μου! Αν και τη Φυσική την αγάπησα, τη σπούδασα, αλλά ούτε ξανασχολήθηκα μαζί της μετά το Πανεπιστήμιο, ευτυχώς συνεχίζει να με βοηθάει να ερμηνεύω τα πράγματα γύρω μου.

  • Τι κάθομαι τώρα και γράφω παραμονιάτικα! Λες και έχει σημασία πόσο λίγος ή πολύς μου φαίνεται (ή είναι?) ο χρόνος.
  • Το περιεχόμενο του είναι αυτό που αξίζει. Τα γεγονότα, τα συναισθήματα, τα δημιουργήματα και τα αποκτήματά μας στη διάρκειά του!

  • Μου αρέσει όταν αποχαιρετώ μια χρονιά. Ο νέος και άγνωστος κύκλος της επομένης, με γεμίζει ελπίδα και ενέργεια.
  • Τα αγαπημένα μου κάλαντα έλεγαν πάντα:
  • «Πάει ο παλιός ο χρόνος,

ας γιορτάσουμε παιδιά,

Ήρθε ο νέος με τα δώρα,

με τραγούδια με χαρά»

  • Και σας εκμυστηρεύομαι, πως ακόμη και τώρα, κάθε παραμονή αυτά τραγουδάω από το πρωί!
  • Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους σας και από αύριο είναι σίγουρο πως θα είναι όλα καινούργια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: