και αυτό πριν καν γίνει η πρώτη συνεδρίαση του νέου Εφορευτικού Συμβουλίου της ΔΚΒΣ.
Με επιστολή του προς τον Υπουργό Παιδείας Αρη Σπηλιωτόπουλο (εστάλη στις 2/9/09, δύο μέρες μετά το δημοσίευμα της στήλης που αποκάλυπτε τους διορισμούς), του γνωστοποιεί την "αποποίηση του ορισμού" του στην Εφορεία της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης των Σερρών.
Μέσα σε μία μόλις πρόταση της σύντομης επιστολής του, παραθέτει τον λόγο της απόφασής του, που αποτελεί ταυτόχρονα διαμαρτυρία και διαφωνία:
"...(παραιτούμαι)...επειδή αφενός μεν ουδείς από τους κατά τεκμήριο αρμόδιους, τηρώντας βασικούς κανόνες μιάς στοιχειώδους τυπικής συμπεριφοράς, ζήτησε προηγουμένως την άποψή μου ή τουλάχιστον με ενημέρωσε,
αφετέρου δε, διαφωνώ με την φιλοσοφία και τα κριτήρια συγκρότησής του ...(του Εφορευτικού Συμβουλίου της ΔΚΒΣ)".
Τίμια και καθαρή η στάση του γνωστού δικηγόρου.
Όπως πεντακάθαρα κι αυτά που γράφει.
Τί λένε τα υπόλοιπα διορισμένα μέλη;
Ενημερώθηκαν νωρίτερα για την επιλογή τους;
Από ποιόν/ά;
Συμφωνούν με τη φιλοσοφία και τα κριτηρια συγκρότησης του οργάνου;
12 σχόλια:
Από έναν άνθρωπο με το ήθος, τις αρχές και την ευαισθησία του Ε.Ζαπριάνου δεν θα περίμενα τίποτε διαφορετικό. Εύγε!
Μπράβο στον κ. Ζαπριάνο για την τόλμη του να πει τα πράγματα με το όνομά τους και να δράσει και άμεσα.
Έτσι κι αλλιώς τί σχέση έχει με τους υπόλοιπους;
Μπράβο του.
Να κι ένας γενναίος!
Οι άλλοι ως κομματόσκυλα και υμέτεροι, θα το βουλώνουν, μέχρι να "ξεχαστεί" το πράγμα και να μπορούν μετά άνετα να εμπλουτίσουν τα κομματικά τους βιογραφικά με μία ακόμη θέση,
από την οποία θα περάσουν χωρίς να καταλάβουν ούτε αυτοί ούτε εμείς τίποτε!
(nula! που έλεγαν και οι Λατίνοι)!
ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΗΣ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ" ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ
ΝΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ;
Σ.Π.
Είναι πρόκληση για τον Μητροπολίτη.
Να ακολουθήσει το παράδειγμα του κ. Ζαπριάνου και να αφήσει τη Δημόσια Βιβλιοθήκη στην κοσμικότητά της.
Εχει με πολλά άλλα να ασχοληθεί.
Είναι ποιμένας μιά μεγάλης Μητρόπολης με μύριες πνευματικές και πρακτικές απαιτήσεις και ανάγκες, έχει τους ιερείς να επιμορφώσει, τα Μοναστήρια βοηθήσει, το Κειμηλιαρχείο και το "Ψυχής Άκος" να διοικήσει και βασικά το "Μαξίμειο" να ενισχύσει!
Μιά Δημόσια Βιβλιοθήκη θέλει χρόνο, εκτός από ...ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ!
Και βασικά, ΔΕΝ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ με ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ νοοτροπία και φιλοσοφία!
Μπράβο και σε σας κ. Παπαφωτίου για την αποκάλυψη του θέματος των διορισμών και την υπεύθυνη στάση που κρατήσατε στα γραπτά σας.
Με τόλμη και αρετή διατυπωμένη η γνώμη σας.
Γιάννης Α.
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΟΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ κ. ΜΠΟΛΑΡΗΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΑΚΟΜΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΑΝ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ?
ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΛΑΡΗ, ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΜΕΡΙΔΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΣΑΣ...
Για το θέμα, με επιστολές τους στον τοπικό τύπο, κατέθεσαν την άποψή τους με χρονική σειρά οι:
Κώστας Πασχάλης, Κώστας Σαραφίδης και ΣΥΡΙΖΑ, με περιεκτικές και καθαρές απόψεις.
Στα κανάλια, δηλώσεις έκαναν οι Κουτμερίδης και Φωτιάδης (που αναρωτήθηκαν απλώς τί εξυπηρετούσε η αλλαγή των παλιών σε αυτή τη χρονική στιγμή)
και χθες μία Βαλταδώρου ως εκπρόσωπος του τοπικού ΠΑΣΟΚ, που συστήθηκε ως Δικηγόρος και τα έκανε μαντάρα!
Μέχρι και "μακαριστό" αποκάλεσε τον ολοζώντανο(ζωή νάχει ο άνθρωπος) Μητροπολίτη Θεολόγο!!!!
Ο MEDIAκιας.
1. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
2. ΚΑΡΙΠΙΔΗΣ
3. ΚΑΤΑΚΑΛΙΔΟΥ
4. ΚΟΛΛΙΑ
5. ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ
6. ΜΗΛΙΔΗΣ
7. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ
8. ΤΣΙΠΛΑΚΗΣ
9. ΧΑΪΤΙΔΗΣ
10. ΧΡΥΣΑΦΗΣ
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ. ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ
αισχος, ντροπή. Ιραν θυμίζει. να μαζευτουν υπογραφες. Ο δεσποτισμος σε ολο το μεγαλειο. το μαξιμειο επεκταθηκε. αντε να αγορασει η μητροπολη και το ΔΗΠΕΘΕ!
Συνήθως δεν απαντώ σε ανθρώπους που δεν έχουν το θάρρος να υπογράψουν με το ονοματεπώνυμό τους, αλλά επειδή θεώρησα το σχόλιο κακοηθέστατο, γράφω τα εξής:
Στο λεξικό Δημητράκου το λήμμα μακαριστός περιλαμβάνεται με την αρχαία έννοιά του, του αξιομακάριστου, του ευδαίμονος ανθρώπου.
Στα νεότερα λεξικά:
Το Λεξικό Τεγόπουλου-Φυτράκη, περιλαμβάνει λήμμα ‘μακαριστός’ με τη σημασία «ο θεωρούμενος μακάριος ή καλότυχος»
Το λεξικό Μπαμπινιώτη το λήμμα δίνει δύο σημασίες: i) αυτός που θεωρείται καλότυχος και ευλογημένος, και ii) μακαρίτης.
Η λέξη ‘μακαριστός’ στα αρχαία σημαίνει «ο θεωρούμενος ή νομιζόμενος μακάριος, ο ευδαίμων» και κατ’ επέκταση «ο ζηλευτός». Η λέξη δεν χρησιμοποιείται μόνο για πρόσωπα (την μακαριστοτάτην ευδαιμονίαν, λέει ο Ξενοφώντας). Ακόμα και στο Πατριστικό λεξικό του Λάμπε, που έχει και μεταγενέστερα της κλασικής αρχαιότητας κείμενα, δεν βρίσκω καμιά σημασία όπως τη σημερινή του θανόντος ιερωμένου
Κατά τα άλλα περιμένω να μου πει ο MEDIAακιας τι ακριβώς θεώρησε "μαντάρα".
Α, και να σημειώσω ότι ποτέ όταν τοποθετούμαι δημοσίως, δεν εκφράζω τον εαυτό μου, αλλά το κίνημα στο οποίο είμαι μέλος.
Ευχαριστώ
Η "μια Βαλταδώρου"
KEΛΛΥ ΜΟΥ, ΣΩΣΤΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΟΥ.
ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΟΡΑΚΑ , ΚΡΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΗΣ
Δημοσίευση σχολίου