Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!

Πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, για τις ευχές
σε όλους τους φίλους (γνωστούς και λιγότερο γνωστούς στους πολλούς),
που μου ευχήθηκαν σήμερα για την ονομαστική μου γιορτή.
Τα τηλεφωνήματα, τα e-mail, τα μηνύματα, οι κάρτες, τα λουλούδια και τα δώρα καρδιάς,
είχαν λόγια όμορφα και άρωμα ευωδιαστό.
Και πάλι ευχαριστώ.

Ανάμεσα στις ευχές, ήρθε με κούριερ από την Κρήτη και το δωράκι του κ. Μανώλη Σπανάκη.
Ενα δεματάκι με ημερολόγια που εξέδωσε με αφορμή τη γιορτή (βλέπε φωτό).

Εχω ξαναγράψει για τον κ. Μανώλη στη στήλη και σας παραπέμπω ΕΔΩ για ένα μικρό φρεσκάρισμα!
Η μοναδική λοιπόν εκκλησία της Αγίας Αριάδνης που υπάρχει στην Ελλάδα, είναι στην Κρήτη και την έχτισε ο κ. Σπανάκης στη μνήμη της μητέρας του.
Κάθε χρόνο στις 18 Σεπτεμβρίου, συγκεντρώνονται εκεί για τη γιορτή, πολλές συνονόματες από όλη την επικράτεια και η συνάντηση ολοκληρώνεται με (τί άλλο;) κρητικό γλέντι!

Τα ημερολόγια- ενθύμια που έχω στα χέρια μου, είναι πέντε συνολικά.
Πλην ενός που θα κρατήσω για μένα, τα υπόλοιπα θα πάνε σε φίλες συνονόματες (ναι ναι! αυγατίσαμε εδώ στις Σέρρες), στις οποίες με αφορμή αυτό το σημείωμα, εύχομαι επίσης Χρόνια Πολλά!


(ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: