Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ: ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ!


  • Με την τιμή της βενζίνης να πετάει στα ύψη, το υγραέριο προβάλλει πιά ως η πλέον συμφέρουσα επιλογή για τους οδηγούς, αφού με το μισό κόστος μπορούν να κάνουν τα ίδια χιλιόμετρα.
  • Στις Σέρρες μέχρι και πριν από μερικούς μήνες, η απουσία βενζινάδικων με δεξαμενές αερίου ήταν αντικίνητρο για την μετατροπή των συμβατικών αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα.
  • Η αύξηση όμως της ζήτησης, έφερε τη εξέλιξη, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να λειτουργούν δύο τέτοια πρατήρια στην πόλη και άλλο ένα εκτός, με προοπτικές φυσικά αύξησης του αριθμού τους.
  • «Η κατανάλωση βενζίνης είχε μειωθεί πάνω από 20% στο βενζινάδικό μου. Έπρεπε κάτι να κάνω για να επιβιώσω. Η αδειοδότηση του πρατηρίου μου για πώληση υγραερίου ήταν η λύση, αφού έβλεπα πως η ζήτηση αυξανόταν με την ίδια μάλιστα ταχύτητα που ανέβαινε η τιμή της αμόλυβδης. Κατέθεσα λοιπόν αίτηση και προχώρησα στην κατασκευή της σχετικής δεξαμενής. Αν δεν πέφταμε πάνω στις αλλαγές του Καλλικράτη, η αδειοδότησή μου θα έβγαινε πιο γρήγορα» λέει στη στήλη ο Τάσος Αρναούτογλου (Φωτό πάνω), που είναι ο πρώτος βενζινάς στην πόλη που παρέχει αέριο.
  • «Δυναμική αύξηση της ζήτησης», διαπιστώνει και ο Πρόεδρος των πρατηριούχων των Σερρών Γιώργος Κοτζάογλου (φωτό πάνω), που τονίζει πως «αυτή την περίοδο, σαφέστατα συμφέρει η υγραεριοκίνηση, αφού η τιμή του αερίου είναι ακριβώς η μισή της βενζίνης». Επισημαίνει πάντως πως «όλα θα πρέπει να εκτιμώνται με χαρτί και μολύβι από τους οδηγούς» ενώ οι επαγγελματίες που κάνουν πάνω από 15 χιλ χιλιόμετρα τον χρόνο «θα έχουν σίγουρα την πιο μεγάλη ωφέλεια από την μετατροπή».
  • Η κίνηση αυξήθηκε και στα συνεργεία αυτοκινήτων όπου οι οδηγοί απευθύνονται για την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ αερίου.
  • Η σωστή τοποθέτηση της εγκατάστασης υγραερίου στα αυτοκίνητα είναι σημαντική και κρίσιμη παράμετρος. 
  • Η πιστοποίηση που απαιτείται, παρέχεται μόνο από εξουσιοδοτημένα συνεργεία της χώρας μας, τα οποία διασφαλίζουν τη νομιμότητα των μηχανολογικών παρεμβάσεων, την ασφάλεια, αλλά και τη νέα ταυτότητα του αυτοκινήτου απέναντι στις Ασφαλιστικές Εταιρείες και το ΚΤΕΟ.
  • «Το κόστος εγκατάστασης κυμαίνεται από 1.200 μέχρι και 2.000 ευρώ. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προτιμούν ελληνικά πιστοποιημένα συνεργεία για να μην έχουν τρεχάματα με βλάβες ή το νόμο. Στη Βουλγαρία το κόστος ξεκινάει από 600 ή 700 ευρώ, αλλά χωρίς πιστοποίηση. Οπότε, το αμάξι δεν περνάει ΚΤΕΟ» επισημαίνει ο Πρόεδρος των Συνεργείων Αυτ/των Σερρών, Τάσος Ρούσσος (φωτό πάνω).
  • Στις Σέρρες, τον επόμενο μήνα ξεκινούν σεμινάρια για την παροχή αδειών εγκαταστάτη στους μηχανικούς αυτοκινήτων του νομού.
  • Όπως επισημαίνει ο Τάσος Ρούσσος, το σύνολο των μελών του Σωματείου έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στα σεμινάρια, πράγμα που επιβεβαιώνει και το μεγάλο ενδιαφέρον των οδηγών, να κινούν πλέον τα αμάξια τους με το κατά πολύ οικονομικότερο υγραέριο.

ΦΩΤΟ: Α.Π.-Καθρέφτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: