Παρασκευή 2 Μαΐου 2008

70 χλμ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η Ε.Ο. ΣΕΡΡΩΝ - ΔΡΑΜΑΣ!

• Για οδικά δίκτυα μιλάμε, για Εγνατία οδό και κάθετες, για τούνελ και ΣΕΟ (Σταθμούς Εξυπηρέτησης Οχημάτων), για ανισόπεδες διαβάσεις και κόμβους.
• Μέσα σ` όλα τα «μεγάλα σχέδια» και τα υπό κατασκευήν επίσης «μεγάλα» έργα (οι μεγαλοστομίες μας μάραναν, για υποδομές που η Ευρώπη έχει εδώ και δεκαετίες κι εμείς ακόμη παλεύουμε να τις …ξεκινήσουμε!), ποτέ δεν αναφέρθηκε κάτι για τον δρόμο Σερρών – Δράμας.
70 χιλιόμετρα καρόδρομου, αποτελούν την Εθνική οδό (!), που αφενός συνδέει (;) τις δύο πόλεις, και αφετέρου οδηγεί τους επισκέπτες των Σερρών, σε έναν από τους πλέον διαφημισμένους τουριστικούς μας προορισμούς. Το Σπήλαιο της Αλιστράτης!
Δεν απαιτείται επιχειρηματολογία για την απόδειξη της αθλιότητας του συγκεκριμένου δρόμου. Όλοι έχουμε ιδίαν αντίληψη. Και όλοι μας, ντραπήκαμε και «απολογηθήκαμε» σε φίλους που οδηγήσαμε ως το Σπήλαιο, αναγκαστικά από την εν λόγω «Εθνική οδό» (έλα Παναγιά μου!).

  Η autobahn (;) Σερρών-Δράμας, με τις διπλές λωρίδες(!), τα στηθαία (!;) και τις ανισόπεδες γέφυρες (!!), στο τμήμα της πριν την Αλιστράτη.

• Ρώτησα για το θέμα τον Νομάρχη, με αφορμή το γεγονός πως έγινα μάρτυρας απόφασης Σχολικής ομάδας από τα Τρίκαλα,
• που προτίμησε να επισκεφθεί την Αλιστράτη μέσω Δράμας, παραλείποντας τις Σέρρες! Για προφανείς φυσικά λόγους, που έχουν σχέση με την απόλυτη ταλαιπωρία και ανασφάλεια που «προσφέρει» ο δρόμος!
• «Είναι έργο αρμοδιότητας ΥΠΕΧΩΔΕ» απάντησε ο Στέφανος Φωτιάδης και συμφωνώντας με τις παραπάνω διαπιστώσεις, δήλωσε πως «ιεραρχείται από μένα ως άξονας πρώτης επιλογής. Θα ζητήσω άμεσα ραντεβού με τον Σουφλιά, για να πιέσω το Υπουργείο του να αναλάβει τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις που έχει από το νόμο, για το εθνικό δίκτυο».
Δεν θέλω να προεξοφλήσω το τί θα πράξει ο Σουφλιάς.
Πιστεύω όμως ακράδαντα πως μία πρόσκληση του Υπουργού στις Σέρρες (όπου παρεμπιπτόντως δεν τον έχουμε ξαναδεί) και μία βόλτα του μέχρι τη Δράμα από την εν λόγω «Εθνική Οδό»,
θα τον έπειθε πως Σέρρες και Δράμα, είναι οι μοναδικοί νομοί της Ελλάδας, που είναι τόσο κοντά και μαζί τόσο «μακριά»! Γιατί τα 60 ουσιαστικά χιλιόμετρα που τους χωρίζουν, λόγω κατάστασης δρόμου, μοιάζουν …260!
• Κι αυτό είναι επιζήμιο και για τους δύο νομούς, που έχουν καταδικαστεί σε μία «αυτιστική» στάση, απόλυτης έλλειψης επικοινωνίας μεταξύ τους.
Κακώς!
• Έχω άλλωστε την άποψη, πως ο δρόμος αυτός, είναι και μία άριστη ευκαιρία, για να ενώσουν (επιτέλους) τις δυνάμεις τους, δύο δραστήριοι και ικανοί Νομάρχες. Ο Φωτιάδης των Σερρών και ο Ευμοιρίδης της Δράμας. Μαζί.

2 σχόλια:

Ιωάννης Τούσκας είπε...

Ένας άλλος δρόμος που ενώνει τις κοινότητες Κατάφυτου (κι όχι Καπνόφυτου, όπως έγραφε στο δελτίο τύπου της η Ν.Α. Σερρών) Αχλαδοχωρίου, είναι το πρώτο βήμα για "να ενώσουν (επιτέλους) τις δυνάμεις τους, δύο δραστήριοι και ικανοί Νομάρχες. Ο Φωτιάδης των Σερρών και ο Ευμοιρίδης της Δράμας. Μαζί." Το κομμάτι από το Κατάφυτο ως τα όρια του νομού είναι έτοιμο από τις περασμένες .......Δημοτικές εκλογές!!!! Για το άλλο κομμάτι ποιος είναι υπεύθυνος; Μήπως η Περιφέρεια ή «Είναι έργο αρμοδιότητας ΥΠΕΧΩΔΕ»;

Ανώνυμος είπε...

Γιατι αλήθεια προτίμησαν τον δρόμο Δράμας Αλιστράτης; Μήπως είναι πολύ καλύτερος; Απλώς δεν διασχίζεις τόσο πολύ το βουνό. Εκείνη η γέφυρα του Αγγίτη που περνάς πάλι είναι το κάτι άλλο. Μου αρέσει που πολλοί λένε καλά λόγια για τον νομάρχη της Δράμας, για αυτήν την γέφυρα τι έκανε;