ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ 3-3-08
• Σε αρένα μετατράπηκε το Κλειστό Γυμναστήριο Ομονοίας, κατά τη διάρκεια του τελικού Μπάσκετ των Σχολικών Αγώνων, μεταξύ των ομάδων του 1ου και του 5ου Γυμνασίου Σερρών.
• Το αδιανόητο αποτέλεσμα, ήταν ένα μαυρισμένο μάτι από επίθεση μαθητών του 1ου σε μαθητή του 5ου, χαμένα παπούτσια υποδιευθυντή και αεροπλανικά σάλτα διευθυντή, λεκτικές αντιπαραθέσεις καθηγητών και δεκάδες μαθητών αποκλεισμένων από τις κερκίδες Κλειστού, να εμποδίζονται και να προπηλακίζονται στην είσοδο, από διευθυντή σε ρόλο «φουσκωτού»!!
• Κι όλα αυτά, μπροστά στα μάτια του αρμόδιου προϊστάμενου του Γραφείου Φυσικής Αγωγής!!
Στον αγωνιστικό χώρο παιζόταν μπάσκετ, και στις κερκίδες μπόξ!!
• Τα απίστευτα, συνέβησαν το πρωί της περασμένης Παρασκευής στις κερκίδες του Γυμναστηρίου, και δεν γνωρίζω ποιά συνέχεια θα έχουν, αλλά από μόνα τους, προκαλούν μεγάλη ανησυχία σε γονείς και μαθητές, και θέλω να πιστεύω στις προϊστάμενες Αρχές αλλά και στην εκπαιδευτική κοινότητα.
• Με την υποχρέωση του δημοσιογράφου, αλλά και τον προβληματισμό του γονέα, διατυπώνω τα παρακάτω ερωτήματα που μπορούν να εκληφθούν κατά περίπτωση και ως καταγγελίες.
• Πόσοι ήταν στις κερκίδες οι συνοδοί καθηγητές των μαθητών του 1ου Γυμνασίου και πόσοι του 5ου ; Πόσοι έπρεπε να είναι, με βάση τον αριθμό των μαθητών που συνόδευαν στο Κλειστό;
• Με ποιά εκπαιδευτική προετοιμασία και έλεγχο, οδηγήθηκαν τα παιδιά- θεατές σε έναν τελικό αγώνα;
• Με ποιά μέριμνα και επίβλεψη, ώστε να προληφθούν και να αποκλειστούν «γηπεδικές» εκδηλώσεις και επικίνδυνοι «οπαδισμοί»;
• Με ποίου εντολή και ευθύνη, πάνω από πενήντα 14χρονα παιδιά, έμειναν εκτός Γυμναστηρίου χωρίς φύλαξη και εποπτεία;
• Ήταν εγκεκριμένη από τον παρόντα προϊστάμενο, η χρήση λεκτικής βίας και τα σπρωξίματα σε μαθητές και μαθήτριες, από διευθυντή;
• Ποιός είχε την ευθύνη της διαχείρισης της όποιας κρίσης; Από ποιόν και με ποιόν τρόπο έγινε αυτό;
• Γιατί ένας τελικός παμμαθητικού ενδιαφέροντος, αποφασίστηκε να γίνει εργάσιμη μέρα κι όχι Σαββατοκύριακο ή απόγευμα εργάσιμης;
• Ποιός αλήθεια δεν επιθυμεί τα παιδιά του να εκπαιδεύονται στο Ελληνικό Σχολείο όχι μόνο ως προς τις εγκύκλιες γνώσεις αλλά και ως προς την συμπεριφορά; Να ωριμάζουν, να καλλιεργούνται και να βελτιώνονται μέσα από την εκπαίδευση;
• Ποιός αμφισβητεί πως οι καθηγητές και δάσκαλοι, πρέπει να τους δίνουν το παράδειγμα με την ψυχραιμία, τη νηφαλιότητα και την ευελιξία που θα πρέπει να χαρακτηρίζει την κάθε απόφαση και ενέργειά τους;
• Διατελούμε σε αναμονή ενεργειών και πρωτοβουλιών. Μαρτυρίες,ονόματα και ντοκουμέντα υπάρχουν.
• (Σ.Σ. τα πρόσωπα στις φωτογραφίες είναι «προστατευμένα», για προφανείς λόγους).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου