Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ!

• Επειδή σήμερα είναι της Αγίας Μάρτυρος Αριάδνης, να πω με την ευκαιρία, για μας τις λίγες Αριάδνες εδώ στις Σέρρες, μαζί με τις ευχές μου στις συνεορτάζουσες, κάτι που έμαθα μόλις πέρυσι κι εγώ.
• Ο Κρητικός φίλος μου κ. Μανώλης Σπανάκης, οδοντίατρος από το Καβροχώρι του Ηρακλείου, ανήγειρε μαζί με τον αδελφό του προ 10/ετίας περίπου, ιδία δαπάνη, σε ιδιόκτητο κτήμα στο οροπέδιο του Ονήσιμου πάνω από το χωριό Τζερμιάδω στο Λασίθι, Ναίδριο αφιερωμένο στην Αγία που το όνομά της παραπέμπει στη Μινωική Κρήτη και γιορτάζει στις 18 Σεπτεμβρίου.  
   
• Στη μνήμη της μητέρας του Αριάδνης έχτισε το Ναό, που κάθε χρόνο πανηγυρίζει με μεγαλοπρέπεια και …με πλήθος Αριάδνες από όλη τη χώρα!!!. 
• Γιατί ο κ. Σπανάκης έβαλε σκοπό να ενημερώσει τις απανταχού ευρισκόμενες συνονόματες για την ύπαρξη του Ναού. Και το κάνει. 
• Από τα ρεπορτάζ μου στην ΕΡΤ έφτασε και σε μένα. Έκτοτε με επιφόρτισε με το καθήκον της «διασποράς» της πληροφορίας. Και το ανέλαβα ευχαρίστως.
   
 
• Είναι η μοναδική εκκλησία στην Ελλάδα αφιερωμένη στην Αγία, και ο κύριος Μανώλης ένας καταπληκτικός άνθρωπος, που κάτω από την εικόνα της Αγίας έγραψε: «Αφήνετε την αγάπη σας, όχι χρήματα».
• Από χθες μου τηλεφώνησε για ευχές. Σήμερα το πρωί θα τελεστεί Λειτουργία στο μικρό ναό και αμέσως μετά, στήνεται η μεγάλη γιορτή με πλούσια κρητικά εδέσματα και γλυκό κρασί από τα κτήματα του, που πάντα προσφέρει στους πολυάριθμους προσκυνητές. 
• Μακάρι του χρόνου να μπορέσω να είμαι εκεί, τη μέρα της γιορτής!

• Στο βιβλίο επισκεπτών της εκκλησίας, υπογράφουν Αριάδνες (και μη) από όλο τον κόσμο, ενώ φιλοτεχνήθηκε και εικόνα της (εν πολλοίς άγνωστης) Αγίας, με τη βοήθεια του Επισκόπου Κνωσού κ. Ευγένιου. 


• Μου έστειλε απ` όλα ο κ. Σπανάκης. Όσες-οι λοιπόν θέλετε κάτι παραπάνω από αυτά που γράφω εδώ, τηλεφωνήστε μου στην εφημερίδα για να τα μοιραστώ μαζί σας.
• Υπάρχει και το site που δημιούργησαν ο κ. Μανώλης και ο αδελφός του, από το οποίο μπορείτε να πάρετε όσες επιπλέον πληροφορίες επιθυμείτε.
• Η διεύθυνση είναι: http://www.saint-ariadne.gr
• Περιλαμβάνει πέρα από τα του βίου της Αγίας, και πλούσιο πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό από την συγκεκριμένη περιοχή της πανέμορφης Κρήτης!  

6 σχόλια:

Bolek είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΟΡΤΗ!

Bolek είπε...

3 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΝΕΤ ΤΟ ΣΠΟΤΑΚΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ: "ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΠΑΝΣΕΡΑΪΚΟΣ". ΑΝΤΕ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟ ΣΠΟΤΑΚΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΣΕΡΡΑΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ 2 Ρ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ;

proka : "ένας αγανακτησμένος Σερραίος πολίτης" είπε...

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΤΗ ΣΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ ...

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!
ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ, ΔΥΝΑΤΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!

ΣΑΚΗΣ - ΧΡΙΣΤΙΝΑ

gskapetis είπε...

Ούτε ο Θησέας δεν θα φανταζόταν ότι εκτός από τον δικό του, θα ξετυλίγονταν ένας μίτος από τη Κρήτη μέχρι τας Σέρρας(με δύο ρ), αλλά εγώ θα πω ότι αξίζει τον κόπο ένας τέτοιος μίτος χιλιομέτρων, για σένα Αριάδνη, ένας μίτος που να περνάει κι από τη Σάμο, να πάρει τις ευχές τις δικές μου και της Ελένης και να σου τις φέρει μαζί με την αγάπη μας. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΑΣ νάσαι πάντα καλά, υγιής, ακμαία, δημιουργική,επιτυχημένη και να "διακονείς" με ευαισθησία τον επαγγελματικό σου χώρο.

ΑΡΙΑΔΝΗ Παπαφωτίου είπε...

Ευχαριστώ θερμά γιά τις όμορφες, εμπνευσμένες (gskapetis) και ευγενικές ευχές σας!
Μου φτιάξανε το κέφι, μετά από την υπερ-κουραστική σημερινή ημέρα.
Ανταποδίδω εγκαρδίως σε όλους σας (και σ` αυτούς που δεν έχουν ακόμη "ανακαλύψει" το internet και μου τηλεφώνησαν, μου έστειλαν sms ή κάρτες και δωράκια)!
Χρωστάω κεράσματα!