Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2008

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΔΗΜΑΡΧΕ;

• Δεν ξέρω πόσος χρόνος χρειάζεται στη Δημοτική αρχή των Σερρών να εφαρμόσει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τις οποίες μας προετοίμαζε από την αρχή της θητείας της, αλλά αυτός ο χρόνος, είναι εις βάρος της υπομονής μας!
Πόσο πιά να περιμένει κανείς, προκειμένου να εφαρμοστεί μία μελέτη που υποτίθεται πως ήταν έτοιμη, να μας λύσει τα προβλήματα; 
• Πού είναι οι πεζόδρομοι που προέβλεπε να γίνουν, οι ποδηλατόδρομοι, οι μονόδρομοι και οι κόμβοι; Πού είναι τα πάρκινγκ και τα πάρκα; Πού είναι οι λεωφορειογραμμές και οι non stop πορείες των αυτοκινήτων στους κύριους άξονες;
• Νιώθει και η στήλη λίγο άσχημα, που τότε έγραφε με ενθουσιασμό για τα έργα που «να όπου νάναι υλοποιούνται» για να «μετατρέψουν επιτέλους την πόλη σε αξιοβίωτη» και να «διευκολύνουν την καθημερινότητα και την επισκεψιμότητά της»!

• Λοιπόν έχει καιρό που αγοράσαν οι Σερραίοι τα ποδήλατά τους, περιμένοντας να μετακινούνται με ασφάλεια στους περίφημους ποδηλατόδρομους, που θα τους επέτρεπαν «να διασχίζουν την πόλη από το ένα άκρο ως το άλλο», με οικονομία και ευκολία!
• Αντ` αυτών είδαν μόνο κάτι χρωματιστές διαγραμμίσεις, που κι αυτές, μήνες τώρα έχουν ήδη σβηστεί από τις ρόδες των αυτοκινήτων!
• Ποδηλατόδρομοι βέβαια, ούτε στον ύπνο μας. Ακόμη! 
 
• Αμφιδρομήσεις και μονοδρομήσεις, θα άλλαζαν εντελώς σύμφωνα με το (άμεσα δήθεν εφαρμοστέο) σχέδιο, το τοπίο. Με διευκολύνσεις, με νέα φανάρια, λεωφορειόδρομους και κυκλικούς κόμβους, θα δινόταν διέξοδος στην καθημερινή ταλαιπωρία εποχούμενων και πεζών!
• Αντί των παραπάνω, είδαμε προ μηνών (αλήθεια πόσων;) κάτι πορτοκαλί πασαλάκια να ξεφυτρώνουν ξαφνικά στη μέση των δρόμων, κάτι αλυσίδες και κάτι ασπροκόκκινες κορδέλες να οριοθετούν φανταστικά πεζοδρόμια και νεκρούς χώρους.
• Φυσικά κι αυτά όλα τα παραμάζεψαν και πάλι οι ρόδες των αυτοκινήτων, που δεν χωρούσαν να περάσουν, να στρίψουν ή να φτάσουν στον προορισμό τους.

• Πάνε τα πασαλάκια, πάνε και τα κορδελάκια.
Κι αυτό που έμεινε, είναι αυτό που είχαμε! Αταξία, μπερδεψιά και επικινδυνότητα!


• Αλλά χρειαζόταν τόσα πολλά πασαλάκια, πλαστικά τουβλάκια και στηθαία, τόσες «δοκιμαστικές», για παραμείνουμε στα ίδια;
• Και ο Δήμαρχος Γιάννης Βλάχος ζει και κυκλοφορεί σ` αυτή την πόλη και ο προϊστάμενος του Τμήματος Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού & Ρυθμίσεων του δήμου, Νίκος Παπαδίκης
• Ο δεύτερος είναι και χρόνια μηχανικός με μεγάλη εμπειρία. Γι` αυτό άλλωστε φαντάζομαι πως του ανετέθη και το συγκεκριμένο πόστο.
• Πόσες λοιπόν δοκιμές και πόσων ημερών απαιτούνται κ. Παπαδίκη, για να καταλάβει ένας μηχανικός αν το «στρόγγυλο» έχει ή όχι το κατάλληλο μέγεθος για να ρυθμίζει κι όχι να εμποδίζει την κυκλοφορία; 
• Και πόσα πασαλάκια πρέπει να τοποθετήσετε για να γίνει κατανοητό πως ένας ήδη στενός δρόμος που τον προορίζετε για «πρωτεύουσα οδική αρτηρία», δεν αντέχει παραπάνω στένεμα; 
• Για να μην ρωτήσω κι άλλα, που παραπέμπουν ευθέως σε ασυνέπειες και ανεφάρμοστα χρονοδιαγράμματα.

• Σαν πολύ δεν περιμέναμε;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλά!! αν και ψήφησα Γιάννη Βλάχο λόγω Αυτοκινητοδρομίου (το μόνο σοβαρό έργο που έγινε για την πόλη τα τελευταία χρόνια)αυτό με τα πασσαλάκια και το βάψιμο των γραμμών για τα ποδήλατα με άφησε έκπληκτο με το μέγεθος (συγνώμη για την έκφραση) της χαζομάρας αυτών που το σκέφτηκαν ως προς τον τρόπο κατασκευής τους.
Μέχρι και ο 12 χρονος γιος μου το κορόιδευε και μου έλεγε:Μπαμπά! εγώ όταν σου είπα να ψηφίσεις ¨Βλάχο¨δεν περίμενα αυτό το χάλι!
Γιά τα περίφημα "στρόγγυλα" τα είπες καλά..
Να βάλουνε μόνο στην μέση και κανένα συντριβάνι.