• Η στήλη είχε κάνει την σχετική παρατήρηση, από τον περασμένο Φεβρουάριο ακόμη (δημοσίευμα 26/2/08), όταν έγραφε:
• Προβληματίστηκα λοιπόν τότε, όμως τα ερωτήματα τα έχω ακόμη. Διότι αν και το Σχολείο ήδη λειτουργεί και τα μπάζα απομακρύνθηκαν από την αυλή, ο ελεύθερος χώρος, δυστυχώς δεν … μεγάλωσε!• «Όμως η επίσκεψή μου εκεί, μου προκάλεσε ανησυχία.
Διότι από απλές παρατηρήσεις, αναρωτήθηκα σοβαρά, αν το συγκεκριμένο κτίριο
είναι και το πλέον κατάλληλο για την στέγαση αυτού του Πειραματικού
Σχολείου.
• Τριώροφο κτίσμα για Δημοτικό; είπα. Με πόση άραγε ασφάλεια
τα μικρά παιδιά θα ανεβοκατεβαίνουν κάθε λίγο τις σκάλες για τα μαθήματα, τα
εργαστήρια, το γεύμα, την αυλή;
• Και πού θα παίζουν οι μαθητές όταν
προαυλίζονται; Σε ποιά αυλή θα χωρέσουν 150 παιδιά; Ένας οπτικός έλεγχος του
μεγέθους της, απογοητεύει. Δυστυχώς, επιβεβαιώνεται και από την μέτρηση της
επιφάνειάς της.
• Πού είναι το κλειστό γυμναστήριο; σκέφτηκα.
• Ο
υπόγειος χώρος του κτιρίου, έχει αίθουσα εστίασης, μαγειρείο και αίθουσα
εκδηλώσεων, όμως πουθενά στεγασμένος χώρος για άθληση και ενεργητική απασχόληση
του σώματος. «Νους εν σώματι…» έλεγαν οι αρχαίοι μας, όμως…!».
• Πώς άλλωστε; Αφού και οι δυνατότητες που υπήρχαν γι` αυτό, δεν φαίνεται να αξιοποιήθηκαν!
• Μιλάω για το γεγονός πως το ανατολικό πεζοδρόμιο του Σχολείου είναι τουλάχιστον έξι μέτρα πιο μέσα από την οικοδομική γραμμή!!
• Παραθέτω τις σχετικές φωτογραφίες που τράβηξα, για του λόγου το αληθές, αλλά και για να ρωτήσω τόσο τον Προϊστάμενο Α/θμιας Γιάννη Καραβασίλη, όσο και τον Δήμαρχο Γιάννη Βλάχο, ακόμη και το Νομάρχη,
• για ποιό λόγο στερήθηκε αυλή το Σχολείο από την δυσμενή μετάθεση του πεζοδρομίου, και τι εξυπηρετεί η
ασφαλτοστρωμένη εσοχή (για πάρκινγκ ίσως;) που δημιουργήθηκε;
• Γιατί το όριο του Σχολείου, δεν είναι
σύστοιχο με αυτά του 2ου Γυμνάσιου από τη μια μεριά και της ιδιόκτητης
οικοδομής από την άλλη;
• Είναι κρίμα, ένα Σχολείο όπως αυτό, που η Ευρώπη το χρηματοδότησε με 2,5 εκ. ευρώ και που η πόλη των Σερρών κατάφερε να το κερδίσει και να το λειτουργήσει, να μοιάζει με «κλουβί».
• Πειραματικό και καινοτόμο, δεν πρέπει να είναι μόνο στα διδακτικά προγράμματά του, αλλά και στην ποιότητα της ενδοσχολικής διαβίωσης μαθητών και δασκάλων. Κάνω λάθος;
• Προϊστάμενε τι λέτε; Πώς θα μεγαλώσει η αυλή;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου