Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

ΟΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ!!

• Μπορεί να με θυμώνουν αφάνταστα, τα σκουπίδια στους δρόμους. Όμως έξω φρενών με κάνουν, μόνο οι αναίσθητοι που τα πετάνε!
• Έγινα δυστυχώς πολλές φορές μάρτυρας ανόητων οδηγών που εκτοξεύουν ό,τι άχρηστο κρατάνε από το παράθυρο του αυτοκινήτου τους, χωρίς να τους εμποδίζει τίποτε. Ούτε μια μικρή τύψη πολιτισμού, ούτε μια ελάχιστη αυτοσυγκράτηση παιδείας.
• Οδηγούσα στο δρόμο για Δράμα τις προάλλες και μπροστά μου ήταν αμάξι με Σερραϊκές πινακίδες και πέντε επιβάτες. Τρία παιδιά πίσω και δύο κυρίες μπροστά.
• Όταν ήρθε στο παρμπρίζ μου το πρώτο χαρτί από συσκευασία μπισκότων, αιφνιδιάστηκα. Πρόλαβα να δω πως πετάχτηκε από το πίσω αριστερό παράθυρο του προπορευόμενου. Εκνευρίστηκα και αποφάσισα να το χαρακτηρίσω μεμονωμένη «παιδική ανοησία», για να μην αφήσω τον θυμό μου να μεγαλώσει.
• Πάνω όμως που σκεφτόμουνα πως εκείνη την ώρα ο μικρός θα έτρωγε την κατσάδα της μαμάς του για την πράξη του, έρχεται το δεύτερο «χτύπημα». Ένα κουτί από χυμό (με το καλαμάκι του)! Έσκασε κι αυτό πάνω στο τζάμι του αμαξιού μου.

• Η έκπληξη; Η δεύτερη «βόμβα», ήρθε από το παράθυρο της οδηγού!!
• Δεν θέλω να σας κουράζω, αλλά μέχρι να συμπληρωθούν πέντε χιλιόμετρα πορείας, από όλα τα παράθυρα του λευκού opel (έχω κρατήσει τον αριθμό του), εκτοξεύτηκαν συνολικά οκτώ σκουπίδια.
• Πλην των προαναφερθέντων, στο «μεγάλο σκουπιδοτενεκέ» έπεσαν από κουτιά τσιγάρων και αποτσίγαρα, μέχρι χαρτομάντιλα και μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού!
• Είναι αυτό που λέμε: «τα είδα όλα»!
• Δε θέλω να γράψω για την ανευθυνότητα, την ασυνειδησία, την έλλειψη παιδείας και πολιτισμένης συμπεριφοράς. Είναι αβίαστη η διαπίστωσή τους.
• Τα παιδιά ρίξαν τα σκουπίδια από το παράθυρο, γιατί είδαν τους γονείς τους να το κάνουν.
• Τα παιδιά πέταξαν τα σκουπίδια στο δρόμο (κι όχι π.χ….μέσα στο αυτοκίνητο της μαμάς), επειδή έμαθαν να μην θεωρούν το δρόμο δικό τους χώρο.

• Στη συγκεκριμένη όμως απολίτιστη πράξη περιβαλλοντικής ρύπανσης, υπάρχει και μια άλλη παράμετρος, καταφανώς εγκληματική. Και μάλιστα με άμεσο τρόπο. Κατά της ανθρώπινης ζωής.
• Εννοώ πως τα ιπτάμενα αντικείμενα που προσγειώθηκαν ξαφνικά στο παρμπρίζ μου, θα μπορούσαν να με σκοτώσουν! Δύσκολο θα ήταν να χάσω εξ αιτίας τους, τον έλεγχο του αυτοκινήτου!;
• Κυρία μου, τα σκουπίδια μας είναι φονικά όπλα όταν δεν ξέρουμε πού να τα πετάξουμε. Εγώ κινδύνεψα άμεσα από τα δικά σας, κι όλοι μαζί απειλούμαστε έμμεσα.
• Γιατί ό,τι ξεφορτωνόμαστε σε μη ενδεδειγμένα μέρη, ξαναγυρνάει σε μας με επίσης φονικό τρόπο! Στο πιάτο και στο ποτήρι μας, μέσα από τον κύκλο της φύσης. Που ό,τι δικό μας την προσβάλλει, μας το φτύνει στα μούτρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: