Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ


Αγαπητοί φίλοι
Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου για την προτίμησή σας στο πρόσωπό μου στις εκλογές της 6ης Μαΐου.
Η κρίση που περνάει η χώρα μας ως  κομμάτι της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και λόγω λανθασμένων πολιτικών επιλογών στο εσωτερικό της, έδωσε στη συγκεκριμένη εκλογική αναμέτρηση ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Επέλεξα να δηλώσω παρούσα, πιστεύοντας πως οι εκ του ασφαλούς κρίτικές από απόσταση, χωρίς "εμπλοκή και προσωπικό ρίσκο", είναι για τους τζάμπα μάγκες
κι ακόμη, πως οι ανατροπές στα κόμματα και την κοινωνία γίνονται ασφαλέστερα εκ των έσω, με την πρόκριση καθαρών φωνών και ανθρώπων με γνώση και δείγματα ζωής, χωρίς σκιές και «βάρη», που αποφασίζουν να δράσουν πολιτικά και μαχητικά.

Τα εκλογικά αποτελέσματα του ΠΑΣΟΚ στο νομό μας έδειξαν μεγάλες διαρροές, με τους ψηφοφόρους του χώρου να μην κάνουν τελικά την υπέρβαση για την οποία δήλωναν έτοιμοι.

Προσωπικά, πιστεύω ακλόνητα στην αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού της φυσιογνωμίας του ΠΑΣΟΚ, και στην ανασύστασή του. Είναι και απαίτηση όχι μόνο των καιρών αλλά και των Ελλήνων της μεταπολίτευσης, που εμπνεύσθηκαν δημιουργικά από τις σοσιαλιστικές δημοκρατικές ιδέες.

Ευχαριστώ θερμά τους κοντά τρείς χιλιάδες συμπολίτες μου, που παρά τη σύντομη προεκλογική περίοδο και την αδυναμία επικοινωνίας μου με όλους τους λόγω χρόνου, έδειξαν εμπιστοσύνη και αγάπη στην υποψηφιότητά μου και συμπαρατάχθηκαν σε κοινά οράματα και ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο.
Δηλώνω παρούσα και μάχιμη. Με επιμονή και συνέπεια.

Με εκτίμηση
Αριάδνη Παπαφωτίου
Δημοσιογράφος
Υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Σέρρες

Δεν υπάρχουν σχόλια: