Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2009

"ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ"!!!


• Η γράφουσα μιλώντας με την Προϊσταμένη της ΔΟΥ Ν. Ζίχνης, Νικολίνα Πεχλιβάνη, για το θέμα της Μοναχής -Εφοριακού και της απάτης με τα επιδόματα απόρων, σας μεταφέρει μερικά ακόμη στοιχεία, (όσα είναι δυνατόν να δημοσιοποιηθούν), μεσούσης της έρευνας που διεξάγεται.

• 1). Η μοναχή, ήρθε πριν από επτά περίπου μήνες στη ΔΟΥ Ν. Ζίχνης, από τη Θήβα όπου υπηρετούσε σε αντίστοιχη υπηρεσία. Ο υπηρεσιακός της φάκελος, δεν περιείχε νύξεις για μεμπτή συμπεριφορά. Τοποθετήθηκε στο Τμήμα Εξόδων.
• 2). Η 45χρονη καλόγρια, διέμενε κανονικά στο Μοναστήρι της Αναλήψεως πάνω από την Πρώτη Σερρών και κατέβαινε καθημερινά με το τζιπ της στη Ν. Ζίχνη φορώντας ράσο, για να κάνει το 8ωρό της.
• 3). Η πλαστογράφηση και το σκανάρισμα των υπογραφών που έμπαιναν κάτω από τα πλαστά δικαιολογητικά απορίας, δεν γινόταν στους υπολογιστές της ΔΟΥ, διότι η υπηρεσία της Ζίχνης δεν διαθέτει τέτοια μηχανήματα.
• 4). Η μοναχή, συνεχίζει να εργάζεται στην Εφορία Ζίχνης, μετακινήθηκε όμως σε άλλο (ανώδυνο) Τμήμα. Η παραμονή της σύμφωνα με την Προϊσταμένη κρίθηκε επιβεβλημένη από την υπηρεσία, «για να βοηθήσει στη διερεύνηση του μεγέθους της απάτης».

• 5). Αναπάντητο παρέμεινε στη γράφουσα το ερώτημα:

Αν προβλέπεται από το εκκλησιαστικό δίκαιο, τυπικό, κανονισμό (ή ό,τι άλλο), η εργασία ενός μοναχού σε δημόσια ή μη υπηρεσία. Η κ. Πεχλιβάνη απάντησε στη στήλη πως «εργαζόταν κανονικά, με μόνο όρο, να μην μετατρέψει το γραφείο της σε μοναστήρι και εκκλησία, πράγμα που τηρούσε».

• 6). Την απάτη αντελήφθη η κ. Νικολίνα Πεχλιβάνη, η οποία και παρέπεμψε την υπόθεση αρμοδίως.
• 7). Αυτή την περίοδο, εξετάζεται σε πόσους από τους 520 δικαιούχους επιδομάτων απορίας που υπάρχουν στη περιοχή ευθύνης της Εφορίας Ζίχνης (έξι Δήμοι), έγινε πλαστογράφηση και παράνομη είσπραξη ποσών.

• 8). Ερευνάται κυρίως υπηρεσιακά (από την Επιθεώρηση Οικονομικών υπολοίπου Κεντρ. Μακεδονίας), εάν υπήρχαν συνεργοί στην απάτη, μια και η είσπραξη των παράνομων ποσών προϋπέθετε αυτοπρόσωπη παρουσία του δικαιούχου ή εξουσιοδότηση τρίτου.

• Εντύπωση τέλος, προκαλεί το γεγονός πως οι έρευνες γίνονται όπως προαναφέρθηκε κυρίως από την Υπηρεσία (η Αστυνομία ακόμη δεν ανέλαβε «πλήρη δράση», όπως και η Εκκλησία), με μεγάλη μυστικότητα και με εμφανή απουσία διάθεσης για επίσημη ενημέρωση, παρά τη δημοσιότητα που έδωσε η «Ε».

• Σημειωτέον, πως την ίδια απροθυμία κατέγραψε η γράφουσα και μεταξύ των θυμάτων της απάτης. «Πού να τα βάζουμε τώρα με Εφοριακούς και Εκκλησία», μου είπαν κάποιοι εξ` αυτών!!
Είπατε κάτι;;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Achilles Hekimoglou [hekimoglou@gmail.com]
Τετ 7/1/2009 7:32 μμ
Προς: ARIADNI

Aγαπητή Αριαδνη
Φοβερό το θέμα με την Καλόγρια. Γέλασα πάρα πολύ!

Για το ερώτημά σου, εξ όσων γνωρίζω, ο μοναχός αφήνει την περιουσία του στη Μονή και αυτή με τη σειρά του αναλαμβάνει την σίτιση και στέγασή του.
Ωστόσο, δεν φαίνεται να υπάρχει νόμος που να απαγορεύει την εργασία, αν και είθισται αυτή να γίνεται στη Μονή και για τη Μονή.

gskapetis είπε...

΄Οχι δεν είπαμε τίποτα Αριάδνη, οι άνθρωποι είπαν το αυτονόητο... Πού να τα βάζουμε με Εφορία και Εκκλησία (την περίπτωση μάλιστα αυτής της καλόγριας αν την "επεκτείνουμε", μπορούμε να μιλάμε για τις δύο "υπερδυνάμεις" του ελληνικού τοπίου). Διότι δεν τάβαλε ποτέ κανείς κι όποιος τάβαλε έχασε.

Ανώνυμος είπε...

Πιθανόν κάποιοι από την εκκλησία να αποζημίωσαν τους εξαπατημένους δικαιούχους εξωδικαστικά και με το παραπάνω! Έτσι εξαγοράζεται η σιωπή των μαρτύρων... Θα πουν στο τέλος στο δικαστήριο, αφού κανείς δεν διαμαρτύρεται, γιατί να καταδικαστεί η "αγία" που είναι και θεούσα; ;-)